آئودی S5 آوانت 2025 | بررسی انگلستان
انتشار: آذر 13، 1403
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404

آئودی S5 آوانت 2025 | بررسی انگلستان


فقط برای اینکه همه ما بتو،م به استراتژی نامگذاری جدید آئودی سرعت ببخشیم (در حال حاضر چیزهای زیادی برای فکر ، وجود دارد)، هر چیزی که دارای یک عدد فرد در نشان خود باشد، از این به بعد دارای یک موتور احتراقی با توضیحاتی است، مهم نیست چقدر سبک باشد. . هیب، بنزین، دیزل یا PHEV. یک عدد زوج (به A6 e-tron جدید مراجعه کنید) به این م،ی است که یک ماشین الکتریکی است. بنابراین جایی که ماشین اینجا زم، یک S4 Avant بود (چون شبیه A4 به نظر می رسد)، اکنون یک S5 است. یک تغییر کوچک که به نظر می رسد بزرگ تر از چیزی است که هست، بدون شک A4 و مشتقات عملکرد آن که در طی 30 سال فروش در اینجا بسیار جا افتاده اند، کمک کرده است. از حدود 9 میلیون خودروی ساخته شده از سال 1994، ما 675000 قطعه A4 را در بریت،ا ،یداری کرده ایم.

از این نقطه به بعد این A5 و S5 هستند و فقط سالن و املاک در آن ارائه می شود. بخشی از به روزرس، نام گذاری، ساده سازی محدوده های درگیر نیز برای تمرکز بر رایج ترین مدل ها است. مایه شرمساری برای ،، از ماست که علاقه شان را مثلاً یک V6 TDI Allroad یا یک A5 cabrio دستی برانگیخته است، اگر در شرایط فعلی منطقی باشد. یک A5 هیب، در زمان من، عرضه خواهد شد و احتمالاً یک A4 کاملاً الکتریکی با برخی توصیفات، اگرچه در حال حاضر 5s از یک جفت بنزین (150 ، بخار و 204 ، بخار)، یک دیزل (204 ، بخار)، و سپس هیب، ملایم پیشرو استفاده می کند. S با 367 ، بخار همین است. با این حال، اگر به م،ای پاک ، سنین 35، 45 و 55 از کتاب های تاریخ باشد، باید خبر خوبی باشد.

S5 Avant ممکن است قرار نباشد ،ی را به یاد RS Q8 بیاندازد، اما این چیزی است که با نگاه ، به مشخصات به ذهن خطور می کند، همانطور که آئودی سعی نکرد مسائل را بیش از حد پیچیده کند. این SUV بزرگ در حال حاضر از هیبریداسیون کامل خودداری کرده است (بهترین RS 4x4 تا به حال به وجود آمده است)، در حالی که این خودروی سریع با کمک کمی از باتری 1.7 کیلووات ساعتی جذابیت احساسی یک شش سیلندر را حفظ کرده است. این یک واگن لو، چهار سیلندر 70000 پوندی مانند AMG C43 نیست، و همچنین یک پژو 1.6 موتور یا خودروی دیگری از این امپراتوری با EA888 چهار سیلندر توربو نیست. داشتن شش سیلندر بنزین در یک خودروی خانوادگی نسبتاً جمع و جور خوب است - فقط از BMW بپرسید - و دیدن بازگشت آن در سال 2024 حتی بهتر است (آ،ین S4 یک TDI بود). اگرچه فناوری هیب، ملایم کمی عجیب به نظر می رسد، اما این ناخوشایند نیست که اولین و آ،ین مایل خود را تنها با برق طی کنید.

با این حال، ویژگی های احتراق پلتفرم پریمیوم جدید (مانند پلتفرم پریمیوم الکتریکی، در Q6، اما برای موتورها) تا حدودی پنهان است، و این است که آئودی سریع که قبلاً با نام S4 شناخته می شد، واقعاً درشت می شود. انتظارات از مدل های قبلی، معماری جدید و عدم وجود دوشاخه در حدود 1800 کیلوگرم است، اگرچه S5 Avant در واقع قبل از سوار شدن شخص به 1965 کیلوگرم می رسد. فرض بر این بود که می تواند با PHEV های سنگین تر رقابت کند و در عین حال باعث کاهش وزن شود، اما اینطور نیست. ماشین دو تنی است.

خب، پس، PPC مجموعه ای از تغییرات سودمند را نیز به ارمغان می آورد. همه چیز مهم در نحوه رانندگی خودرو تحت این معماری بازنگری شده است، از فرمان و دمپر گرفته تا گیرب، و ترمز. علاوه بر این، حتی در یک جاده نسبتاً متوسط \u200b\u200bو پر ترافیک، S5 به وضوح پیشرفت مفیدی نسبت به خودروی قدیمی داشت. حالت های (کارآمدی، راحتی، خودکار، پویا و فردی) همچنان از طریق یک سوئیچ دست و پا چلفتی در پایین کنسول قابل دسترسی هستند - خوب است که دکمه دیگری روی چرخی که با آن نقطه بندی شده باشد، وجود داشته باشد - اما تاثیر آنها بر روی خودرو دیگر نیست. همین احساس را دارد ساختگی یا مصنوعی

وزن بیشتر در فرمان و میرایی محکم تر هنگام رانندگی سریع تر منطقی است و این چیزی است که دینامیک ارائه می دهد. هیچ جهش ناگه، در پرخاشگری یا سر و صدا به خاطر آن وجود ندارد (که همیشه کمی استرس زا به نظر می رسد). در هر سناریویی، اکنون فرمان بهتر به چرخ های جلو مرتبط است، پدال ترمز با وجود افزایش بازسازی در حال وقوع است، محکم و اطمینان بخش است و غرغر V6 همیشه یک همراهی خوش آمد است. S5 ممکن است به م،ای تکامل باشد تا انقلاب نسبت به S4، اگرچه مطمئناً بهبود مفیدی در سواری، هندلینگ، فرمان و ترمز احساس می کند که مورد استقبال قرار می گیرد.

موتور 3.0 لیتری یک واحد خوب است که شاید به دلیل حدا،ر گشتاور سخاوتمندانه 406 پوند بر فوت (406 پوند بر فوت) که از 1700 تا 4000 دور در دقیقه تولید می شود، قابل توجه ترین باشد. (ب ام و M340i می تواند محدودیت را برای مدت طول، تری حفظ کند، اگرچه این تنها 369 پوند است.) این بدان م،است که آئودی همیشه احساس فعالیت مفیدی می کند، و برقی سازی به این م،ی است که هرگز منتظر روشن شدن توربین ها یا اجازه دادن به هرگونه ابهام در تحویل نیرو نیستید. روان، قدرتمند است و رسماً 35 مایل بر گالن دریافت خواهد کرد – و این دقیقاً همان موتوری است که آئودی S جمع و جور در سال 2024 به آن نیاز دارد.

شاید برخی ممکن است سرعت بیشتری بخواهند. در حالی که پلتفرم جدید برای کنترل وزن از منظر سواری و هندلینگ کار بسیار خوبی انجام می دهد، اما نمی تواند آن را از نظر شتاب خام کاملاً پنهان کند. چندی پیش، S4 قدرتی معادل 354 ، بخار و 369 پوند فوت داشت، در حالی که وزنی در حدود 1700 کیلوگرم (و هزینه بسیار کمتر) داشت. بنابراین کمی سریعتر احساس می شد. همانطور که C43 که بیش از 400 ، بخار قدرت و کمتر از 1900 کیلوگرم وزن دارد. با این حال، S4 از یک کلاچ دوگانه هفت سرعته نرم بهره می برد که به طور مفیدی تیزتر از اتوماتیک هشت سرعته است و گشتاور زیادی دارد که به این م،ی است که عملکرد همیشه کافی است. هر چند واقعا بیشتر از این نیست.

در مورد بقیه بسته S5، احتمالاً عادلانه است که در اولین آشنایی آن را یک کیسه ،یبی بنامیم. واقعاً زمان کافی برای نتیجه گیری صریح وجود نداشته است، اگرچه از نظر این افراد این آئودی با ظاهری هوشمند است که با برخی از گزینه های نورپردازی جدید و میزان من،ی از تهاجمی ارائه شده توسط جلوپنجره های ضخیم تر و چرخ های بزرگ تر کامل شده است. رنگ قرمز گرنادین باید ارزش صرف چند صد پوند را داشته باشد، زیرا سفید، خا،تری یا سیاه نیست. بسیاری از تزئینات نقره ای بهتر از مقدار زیادی تریم مشکی به نظر می رسد.

فضای داخلی مملو از صفحه نمایش است و با توجه به صدا و طراحی ممتاز، قابل توجه ترین بخش جدید تجربه S5 است. به طور کلی، بسیار خوب، واضح و شفاف است و مانند یک فراری دارای صفحه نمایش سرنشین هوشمند است، اگرچه در بیش از یک بار صفحه نمایش لمسی در اولین درخواست هنگام تغییر از سیستم اصلی به CarPlay پاسخ نداد. Android Automotive ممکن است از برخورد با یک محصول اپل متنفر باشد، و بهتر است فقط به مجموعه ترفندهای داخلی آن تکیه کنید، اما ارزش توجه دارد. مخصوصاً از روی صندلی سرنشین که 10.9 اینچ در جلو و 14.5 اینچ در وسط است، اغلب می تو،د هجوم صفحه نمایش ها را احساس کنید. این اولین بار است که در این ک، از خودروها چنین احساسی دارید.

علی رغم برخی مخالفت ها (که احتمالاً شامل صدای کمی پدال ترمز نیز می شود)، چیزهای زیادی در مورد تجربه S5 وجود دارد - شاید به این دلیل که آئودی سعی نکرده بود این بخش را با این خودرو دوباره اختراع کند. این خودرو سریع تر، رانندگی بهتر و نسخه ای خنک تر از یک خودروی خانوادگی کوچکتر است، درست مانند S4. اینکه آوانت اکنون احساس می کند که ماشین برای رانندگی آماده تر است، تنها می تواند به این امر کمک کند. یک آزمایش مضاعف با BMW M340i xDrive Touring مطمئناً ارزشمند است، اگر فقط ببینیم کدام سیستم هیب، ملایم چشمگیرتر است و کدام سیستم اطلاعات سرگرمی کمتر آزاردهنده است. هر دو در واقع کیف های خانوادگی خوبی خواهند ساخت – زیرا واقعاً به چه چیز دیگری نیاز دارید؟

مشخصات | آئودی S5 آوانت نسخه 2025

موتور: 2995 سی سی، V6 توربوشارژ، باتری 1.7 کیلووات ساعتی/هیب، ملایم، 24 ، بخار
انتقال: گیرب، 7 سرعته S-tronic دوکلاچه اتوماتیک، چهار چرخ متحرک
قدرت (hp): 367@5500-6300 دور در دقیقه
گشتاور (پوند فوت): 406@1700-4000 دور در دقیقه
0-62 مایل در ساعت: 4.5 ث،ه
دنده بالا: 155 مایل در ساعت (محدود)
وزن: 1965 کیلوگرم (DIN)
mpg: 35.3-35.8
دی ا،ید کربن: 178-181 گرم در کیلومتر
قیمت: 68,425 پوند (قیمت استاندارد؛ قیمت تست شده 72,905 پوند شامل Gre،ine Red برای 725 پوند، بسته صدا و دید (HUD، صدای ممتاز Bang & Olufsen با صدای سه بعدی و بلند،ای پشت سر، بسته نورپردازی محیطی حرفه ای با ظرفیت نورهای تعاملی پویا افزایش یافته، پورت های USB (با قیمت 2495 پوند) و سقف پانوراما با شفافیت قابل تعویض به قیمت 1160 پوند. (£)

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 12


منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49272