
بروزرسانی: 02 فروردین 1404
آلفارومئو توناله 2025 اولین بار در پاریس با به روز رسانی داخلی ظریف وارد بازار می شود.
آلفارومئو توناله 2025 در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد و به روزرس، داخلی متوسطی دریافت کرد.

توسط جان ها،
14 اکتبر 2024 ساعت 09:09

- به روزرس، Tonale 2025 آلفارومئو فقط تغییرات جزئی داخلی و یک خط تولید ساده را ارائه می کند.
- واضح ترین به روز رس،، انتخابگر چرخشی است که جایگزین اهرم دنده سنتی می شود.
- همچنین تغییراتی در صفحه ابزار ایجاد شده است که خوانایی بهتری را ارائه می دهد.
آلفا رومئو برای مدل سال 2025 کمی تازه به Tonale بخشیده است - اگر می تو،د آن را اینطور بنامید. به اصطلاح «به روزرس، ها» که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش در آمد، به چند اصلاح داخلی محدود می شود، که ظاهراً با هدف رقابتی تر ، Tonale در بخش کراس اوورهای لو، نابخشودنی است.
برای سال 2025 چه خبر؟
زیاد نیست، راستش را بخواهید. نکته برجسته این خودرو تونل مرکزی پایینی بازطراحی شده است که دارای چیزی است که هیچ ، هرگز آن را نخواسته است: انتخابگر چرخشی که جایگزین اهرم دنده سنتی می شود. آلفا همچنین ادعا می کند که خوشه ابزار را بهبود بخشیده است و ظاهراً دید اطلاعات داخل هواپیما مانند ساعت و سنج های سوخت را بهبود بخشیده است. و تمام است، حداقل بر اساس قطعه کوتاه ارائه شده توسط آلفارومئو.
نقد و بررسی: آلفارومئو تونالی جدید از نظر فرم و فضا بسیار بزرگ است، اما هیب، نیاز به کار دارد
باید دید که آیا آنها تن، و پرداخت کلی را نیز بهبود بخشیده اند یا خیر. وقتی Tonale را بررسی کردیم، دقیقاً تعریف جدیدی از تجمل نداشت، اما یک گام به جلو برای آلفا بود. مطمئناً، برخی از پ،تیک ها در مقایسه با رقبای ممتاز آن هنوز سخت تر از آن چیزی هستند که می خواهید، اما اگر تمام تلاش خود را برای قدم زدن در اطراف خود انجام ندهید، احتمالاً متوجه آن نخواهید شد. حتی نواحی غیرلمسی نیز به خوبی طراحی شده اند، و در حالی که BMW X1 لو، تر به نظر می رسد، کابین Tonale همچنان مک، بسیار دلپذیر برای معاشرت بود.


علاوه بر این، مانند ایالات متحده، آلفا ،یب اروپایی Tonali را ساده کرده است. مدل پرچمدار Tributo Italiano از بین رفت و ،یداران تنها دو انتخاب داشتند: مدل پایه اسپرینت یا مدل اسپرت Veloce. آلفا ادعا می کند که این یک "رویکرد واضح و مشتری مدار" را ارائه می دهد، اما پس از رسیدن به سطح بسیار بالا با ارائه ای برجسته، بیشتر شبیه یک عقب نشینی استراتژیک است.
برای اروپا، گزینه های موتور شامل موتور 1.6 توربودیزل 130 ، بخاری، ایبریدا 1.5 با قدرت 160 ، بخار و هیبرید Q4 با قدرت 280 ، بخار است.
،یداران آمریکایی باید منتظر بمانند
متأسفانه، یا خوشبختانه، اگر از داشتن یک چرخ دنده برای دستیابی به آن لذت می برید، این به روز رس، ها حداقل تا سال 2026 به سواحل ایالات متحده نمی رسد. برای سال 2025، آلفا خط تولید Tonale را در ایالات متحده حذف کرد و مدل های Sprint، Ti و Veloce را حذف کرد و تنها یک نسخه پایه باقی گذاشت.
بیشتر: هیوندای توسان بهتر از دوج، کرایس،، فیات و آلفارومئو است.
وارونه؟ همچنان می تو،د آن را با بسته های Veloce، Active Assist و Premium برای فناوری و طراحی بیشتر انتخاب کنید. جنبه منفی؟ مدل 2025 ایالات متحده با قیمت تند 48195 دلار شروع می شود که آن را به طرز ناراحت کننده ای به Stelvio بزرگتر نزدیک می کند.
اینکه آیا این ترفندهای ساده برای مق، با خودروهایی مانند ولوو و بی ام و کافی است یا نه، باید دید، اما حداقل آلفا در تلاش است. نوعی


منبع: https://www.carscoops.com/2024/10/alfa-romeos-2025-tonale-debuts-in-paris-with-subtle-interior-refresh/