استون مارتین والهالا با قدرت 1079 اسب بخار رونمایی شد
انتشار: آذر 21، 1403
بروزرسانی: 30 فروردین 1404

استون مارتین والهالا با قدرت 1079 اسب بخار رونمایی شد


استون اخیراً با Vantage جدید و فوق العاده، بازگشت قدرتمند Vanquish با موتور V12 و یک DBX 707 که در نهایت به همان اندازه که رانندگی می کند احساس می کند، در حال پیشرفت بوده است. بنابراین، اکنون پایه ها برای یک نام تجاری خارج از این جهان آستون فراهم شده است. ما مدتی است که در مورد آن می د،م - اما در نهایت، این واقعیت شگفت انگیز است: والهالا 1079 ، بخاری.

خیلی باحاله، نه؟ بیایید ابتدا در مورد پیشرانه صحبت کنیم. زیرا والهالا نه تنها اولین خودروی تولیدی موتور وسط در تاریخ استون مارتین است، بلکه اولین خودروی پلاگین هیب، است. این خودرو ،یبی از نسخه میل لنگ تخت از موتور 4 لیتری توربوی 8 سیلندر گرم است که تا 7000 دور در دقیقه می چرخد \u200b\u200bو 828 ، بخار قدرت تولید می کند که به لطف توربوهای جدید تا 3.0 بار افزایش می یابد و باتری 560 سلولی با عملکرد بالا (دقیق کیلووات) اندازه ساعت قابل پیگیری) و سه موتور الکتریکی: واحد P2.5 در کلاچ دوگانه هشت سرعته و استرات در محور جلو به ،وان بخشی از اتصال واحد محرک جلو برقی P4. این در مجموع به م،ای 1079 ، بخار و 811 پوند فوت است که حدا،ر سهم EV 251 ، بخار و 632 پوند فوت است. انتظار می رود والهالا در 2.5 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت و 217 مایل در ساعت برسد. هیچ استونی که از Valkyrie کوتاهتر باشد به رقیب این خودرو نزدیک نخواهد شد.

گیرب، هشت سرعته جدید به ،وان یک DCT جالب است، با توجه به اینکه خودروهای موجود در بقیه محدوده در حال حاضر دارای آن هستند. استون وعده "زمان شیفت در چند ث،ه و شخصیت در حال تغییر هیجان" را می دهد. علاوه بر این، DCT دارای ویژگی های E-boost، Torque-Full و Load،ft است که اولی هر شکافی را در تحویل ICE پر می کند (بدون اشاره به افزایش نمایش دنده در صورت نیاز) و دومی نظارت بر نیازهای قدرت استفاده از موتور جمع و جور P2.5 است. تا حد امکان کارآمد باشد. رفتار آن به همراه بسیاری از پارامترهای دینامیکی دیگر - سفتی سیستم تعلیق، آیرودینامیک فعال و فرمان - از طریق حالت های رانندگی تغییر خواهد کرد. Valhalla همیشه با Sport شروع می کند، با Pure EV، Sport+ و Race نیز ارائه می شود. رانندگی الکتریکی - در ابرخودروی موتور وسط استون! - همه اینها توسط آن موتورهای جلو اداره می شود، که فرمان عقب و مقداری گشتاور را نیز با پتانسیل برد نه مایل و 80 مایل در ساعت کنترل می کنند.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، پس این یک سیستم هیب، افزایش دهنده عملکرد است تا یک سیستم افزایش دامنه، و استون در بی،ه مطبوعاتی خود به چیزی به اندازه زمان شارژ یا نرخ های هولناک اشاره نکرده است. قابل درک است که تعیین میزان هوشمند بودن یک خودرو و برداشت انرژی جنبشی برای تغذیه باتری و فعال نگه داشتن آن بسیار دقیق تر است. Valhalla از دو شکل بازسازی استفاده می کند، هر دو Cat B برای درایو جلو که ترمز می شود (و ا،ریت را نجات می دهد) و همچنین Cat A برای درایو عقب در هنگام بلند شدن. به نظر بعید به نظر می رسد که رانندگان به هیچ وجه رایگان باشند، زم، که والهالا طبق برنامه رانندگی می شود. Regen همچنین با بردار گشتاور، یک اسکرامب، سازگار با سر، همکاری می کند. استون می گوید انرژی بازیابی شده توسط موتور جلو تحت ترمز می تواند برای کمک به پیچیدن مجدد استفاده شود. بر این باور است که توانایی توزیع "گشتاور احیا کننده فردی به چرخ ها از طریق محور جلو" "یک پیروزی فنی اضافی" است و ما با آن بحث نمی کنیم.

بدیهی است که یک پیشرانه بسیار توانا بدون شاسی برای کنترل آن خوب عمل نمی کند و والهالا مطمئناً احساس می کند که برای روی هم قرار گرفتن ساخته شده است. بار دیگر گفته می شود که بردار گشتاور در این امر مرکزی است، زیرا سیستم یکپارچه کنترل دینامیک خودرو معرفی شده در DB12 با نام های اختصاری دیگر تکامل می یابد: توزیع تمام چرخ الکتریکی (E-AWDD) سیستم بزرگی است که دارای ترمز قدرتی یکپارچه (IPB) است. یک سیستم سیمی امکان بازسازی "صاف" و بردار گشتاور الکترونیکی تلویزیون را فراهم می کند. حالت های رانندگی یک بار دیگر رفتار آن سیستم ها را تنظیم می کنند، و همچنین عملکرد کامل ESP، با انجام مسابقه، رسیدن به Valhalla را تا حد امکان آسان می کند کار پس از آن با طراحی تلویزیون الکترونیکی برای «رانندگی شدیدتر» و حدا،ر چابکی، سیستم ESP Off آن را به «سطوح شتاب جانبی بالاتر» می برد و راننده به حال خود رها می شود و با کمک یک دیفرانسیل عقب هیدرولیکی کار می کند.

استون می گوید مجموعه ای از سنسورهای اندازه گیری اینرسی شش محوره در سراسر والهالا وجود دارد که در صورت ،وم، ،بندگی موجود و گشتاور ت،یمی را کنترل می کنند. جالب اینجاست که تایرهای استاندارد میشلین پایلوت اسپرت 5S معمولی، 285 بخش جلو و 335 بخش عقب در مدل های 20 و 21 هستند. اما انتظار نداشته باشید که بسیاری از مشتریان 999 وقتی چرخ منیزیمی در دسترس هستند، آن را ترجیح دهند و 12 کیلوگرم وزن غیر فنر نشده را از وزن خشک 1655 کیلوگرمی صرفه جویی کنند (با گزینه های سبک وزن، obvs). برای ،، که واقعاً می خواهند از Valhalla خود بیشترین بهره را ببرند، روی تایر میشلین کاپ 2 نیز عرضه می شود. ترمزها از جنس سرامیک کربن هستند که در جلو به قطر 410 میلی متر و در عقب 390 میلی متر است و ،یب شده اند تا بزرگترین پکیج ترمز در هر خودروی اسپورت استون را تشکیل دهند. این یک سیستم با سیم است که ظاهراً تلاش زیادی برای ایجاد احساس راحتی در پدال و متعادل ، بازسازی با اصطکاک انجام شده است. ترمزهای Valhalla که برای سختی های استفاده از مسیر طراحی شده و برای پاسخگویی به نیازهای دقیق رانندگی در جاده طراحی شده اند، ،یبی باورن،ی از قدرت و دقت هستند.

البته کنترل آیرودینامیکی برای عملکرد کلی والهالا نیز اهمیت زیادی دارد. رقم ،وان "بیش از 600 کیلوگرم" در 149 مایل در ساعت است که حدا،ر تا 217 مایل در ساعت حفظ می شود (که با کمک DRS به دست می آید). گفته می شود که استون می گوید تاثیر فرمول 1 زیادی بر آرایش آیرودینامیکی والهالا دارد، که به طراحی وان کربنی با ورودی های Aston Martin Performance Technologies و وزن پایین تر 74.2 کیلوگرمی گسترش می یابد. بدیهی است که این یک خودروی گرند پری، نیست، بنابراین مزیت اضافه قابل توجهی در استفاده از طیف وسیعی از آیتم های فعال وجود دارد. همه آنها به صورت هیدرولیکی کار می کنند، با بال T عقب 255 میلی متری بر روی رم ها در حالت مسابقه ای و همچنین به ،وان یک ترمز هوا عمل می کند. بال جلو به طور همزمان گسترش می یابد تا نیروی رو به پایین را با دامنه کامل حرکت به حدا،ر برساند، بنابراین سیستم DRS زم، که Valhalla تصمیم بگیرد می تواند بخشی از آن ،ید را در ازای سرعت لغو کند، به طور خودکار فعال می شود.

فریم های فرعی آلومینیومی از وان کربن آویزان شده اند، با تعلیق از طریق تکامل دمپرهای تغییر دهنده بازی Bilstein DTX مورد استفاده در Vantage و Vanquish. ،مت جلویی دارای میله های فشاری و فنرهای تعبیه شده در داخل برای بهره گیری از جریان هوا است، با یک محور سنتی پنج پیوندی در عقب. "محدوده عملکرد استثنایی در حالت های مختلف رانندگی پویا Valhalla" وعده داده شده است.

حتی دانستن این اندک ایده والهالا را به یک چشم انداز بسیار هیجان انگیز تبدیل می کند - اما فقط به آن نگاه کنید. زیبایی واقعی، البته برای هر بیننده ای است که باید قضاوت کند (و ما ماشین را در بدن ندیده ایم) اما مطمئناً این همان چیزی است که ا،ر مردم امیدوارند یک استون موتور وسط شبیه به نظر برسد و برخی از ویژگی های شناخته شده این برند مانند امضاهای نورپردازی و طراحی جلوپنجره با ظاهری عجیب و غریب تر، با Sleek ،یب می شوند. تنظیم اسپوی، عقب حالت مسابقه ای همراه با دیفیوزر مطمئناً درام را نیز به ارمغان می آورد. و البته درهای دو وجهی. آنها در واقع چیزی بیش از درها نیستند، زیرا جریان هوا از قوس های جلو از طریق آنها و به طرفین برای کمک به موتور و خنک کننده روغن ارسال می شود. بنابراین آنها اکنون پره های در را اجرا می کنند.

ویژگی های قابل توجه اضافی عبارتند از: اسنورکل (که دوباره کار می کند و به تامین انرژی این،و،ها کمک می کند)، فلپ ها در دو طرف برای پر ، آن با آب دایناسور یا برق، و همچنین چهار اگزوز: دو اگزوز در بالا مانند مک لارن دم بلند، و دو اگزوز در دو طرف. پایین ماشین . مارک رایشمن گفت: «از آنجایی که اولین ابرخودروی موتور وسط استون مارتین، والهالا، فرصتی نادر برای خلق چیزی جدید ارائه کرد. "تسلط بر مواد و آیرودینامیک." این بدان م،ا نیست که جنبه ظاهری مالکیت سوپراسپرت نیز فراموش شده است، زیرا والهالا را می توان با کربن در معرض یا با رنگ فیبر کربنی قرمز، آبی یا سبز رنگ آمیزی کرد. اثاثه یا لوازم داخلی موجود است.

داخلی، برای به پایان رساندن. باز هم، همانطور که انتظار می رفت، تأثیر محسوسی در فرمول 1 وجود دارد، با جای پاها برای نشستن ، تا پاشنه بلند، و چرخ های مربعی و چراغ های تعویض دنده درست مانند چرخ های فرناندو در آ، هفته. اما این هنوز هم یک استون مارتین است، بنابراین Q می تواند Valhalla شما را تقریباً در هر ماده ای که نیاز دارید بسازد، و یک صفحه نمایش لمسی مرکزی برای اطلاعات کلیدی وجود دارد. "خط آمفی تئاتر" موضوع جدیدی برای زبان طراحی استون برای فضای داخلی است که با پشتوانه کربنی چشمگیر در سراسر کابین و داشبورد بالا در اینجا زنده شده است.

بنابراین، فعلاً این والهالا است - و به قول آدریان هالمارک، مدیرعامل استون، چیزی کمتر از یک «سوپرخودروی راننده» نیست. و شواهد دیگری مبنی بر اینکه سازنده آن، حداقل در سطح خلاقانه، در سلامت ضعیفی قرار دارد. اولین هواپیمای 999 قرار است در نیمه دوم سال آینده تحویل شود. از سوی دیگر، برنامه onboarding اکنون برای ،، از شما که رویای خود را با ما می بینید فعال است.

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 21


منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49303