چشم انداز ،ید خودرویی که بیشتر عمر خود را قفل و کلید سپری کرده باشد چیز جدیدی نیست. سوپراسپرتها برای همیشه از این طریق ،ید و فروش شدهاند – بهویژه به،وان کالاهای تبدیلپذیر و نه حملونقل. اما همانطور که قدرت بنزین شروع به کاهش می کند و مدل های احتراق سنتی مانند مگس در غیاب یک جایگزین قابل مقایسه روی کاغذ سقوط می کنند، جذابیت داشتن چیزی “قدیمی” (ی،ی چیزی که در دهه قبل ساخته شده است، با تمام امکانات مدرن اما بدون جنبههای بیاحتیاطی) احتمالاً رشد میکند که مشخصه ماشینهای مدرن است) فراتر از حدا،ر فعلی.
اما پس از آن چه چیزی باید بدست آوریم؟ خوب، همانطور که انتظار می رفت، بازار خودروهای معمولی – به ویژه خودروهایی با موتورهای پنوماتیک بزرگ و گیرب، دستی – برای مدت طول، در حال سوختن بوده است. درک دلیل آن آسان است. با توجه به اه، سختگیرانه انتشار گازهای گلخانه ای و ا،امات بی پایان برای صرفه جویی در مقیاس، تعداد کمی از تولیدکنندگان متعهد به ادامه استفاده از پدال های کلاچ یا تعداد سیلندرها بیش از شش هستند. در نتیجه، خودروهایی مانند F430 که مت هفته گذشته مشاهده کرد، که دارای یک موتور V8 تنفس طبیعی است و مسافت پیموده شده بسیار کمی دارد، هر روز به بالای لیست آرزوهای مردم نزدیک می شوند – به خصوص اگر در موقعیتی نباشند. برای ،ید آن جدید
این قیمت خودرو را توضیح می دهد. حالا چه ،ی می تواند دقیقاً بگوید ارزش آن چقدر است؟ مت پیشنهاد کرد که شرایط جدید و شرایط نسبی استفاده نشده آن ممکن است 430 دلار از پول اسکودریا را توجیه کند – و ممکن است اشتباه کند. اما بیایید فرض کنیم شما یک چهارم میلیون پوند برای بازی ندارید. چیزهای زیادی وجود دارد که متن، با صورت حساب است که نیازی به هزینه شش رقمی ندارد. به ،وان مثال استون مارتین V8 Vantage S از سال 2017 را در نظر بگیرید. درست است، این V12 نیست، که همیشه برای موقعیت افسانهای در نظر گرفته شده بود – اما در دنیای واقعی برای دوست داشتن یک کوپه عمیقاً مجسمهسازی شده، به دوازده سیلندر نیاز ندارید.
اول اینکه این ماشین مانند F430 یک ماشین دستی است. دلایلی که ممکن است بخواهید آن را بیش از یک Vantage دریافت کنید نیازی به بررسی مجدد در اینجا ندارد، اگرچه شایان ذکر است (همانطور که در تبلیغ وجود دارد) که تعداد خودروهای دارای نشان S مجهز به سه پدال نسبتاً متوسط بودند – فقط 243، مطابق با به برای فروشنده. بدیهی است که از آنجایی که این یک خودروی S است، شما یک موتور 4.7 لیتری V8 با قدرت 430 ،بخار دریافت میکنید که برای مق، با این ایده معرفی شد که Vantage (که با 380 ،بخار قدرت عرضه شد) در مقایسه با پورشه 911 مشابه آن عملکردی ندارد. در حدود 4.5 ث،ه تا 60 مایل در ساعت، مطمئناً در شرایط مدرن خیلی سریع نیست – اما واقعاً چیزی نیست که Vantage را برای آن می،ید. همه چیز در مورد سر و صدا، ،زش، احساس و صدا است که V8 به وفور دارد.
شاسی اصلاح شده نقش اصلی را در همه این موارد ایفا می کند و باعث می شود خودرو سفت تر و بهتر از قبل به جاده متصل شود. استون مارتین نیز فرمان را تند کرد، اما قدرت خود را از دست نداد و این تصور را که Vantage با سینه مویی در ذهن ساخته شده بود، کم نکرد. جایگزینی آن که یک سال پس از ثبت نام این مدل معرفی شد، قرار بود شبیه یک خودروی اسپرت پیشرفته باشد، که چیز خوبی است – اما نسخه قدیمیتر همیشه فضای پویا خا،تریتر و جالبتری را اشغال میکرد و در جهت یابی فوقالعاده خوب بود. ماشین کروز و عضل، سبک GT بسته به روحیه شما.
به لطف ظاهر (بی انتها) او، خلق و خوی تقریباً همیشه آفتابی بود. به خصوص که Vantages جدیدتر از فضای داخلی بسیار بهبود یافته بهره می برد. درست است که سیستم اطلاعات سرگرمی هرگز از استاندارد بالایی برخوردار نبود – اگرچه، باز هم، اگر این یک نگر، است، نکته را از دست داده اید. این یک ک،یک مدرن به ،وان یک ،ید کاملاً جدید است که ما به دنبال آن هستیم، و با تنها 1300 مایل از زمان جدید (ماشین حدود 6 سال ذخیره شده بود)، این V8 خا،تری چین نمی تواند شیرین تر باشد. به خصوص زم، که با قیمتی بسیار من، 70000 پوند به نظر می رسد – فقط 10000 پوند بیشتر از مبلغی که برای یک Cupra Tavascan جدید پرداخت می کنید. انتظار داشته باشید که این بررسیها سریعتر از آنچه میتو،د بگویید «دوربین چهارگانه» مکانها را عوض کنند.
مشخصات | استون مارتین V8 Vantage S
موتور: 4735 سی سی، V8، تنفس طبیعی
انتقال: گیرب، شش سرعته دستی، دیفرانسیل عقب
قدرت (hp): 430 در 7300 دور در دقیقه
گشتاور (lb/ft): 361 در 5000 دور در دقیقه
دی ا،ید کربن: 321 گرم در کیلومتر
mpg: 20.5
فاصله ثبت شده: 1300
سال ثبت نام: 2017
قیمت جدید: در دسترس نیست
برای شما برای: 69995 پوند
1 / 5
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48915