اولین بررسی G87 M2 xDrive Swap در جهان (0-60 مایل در ساعت، تست جاده و مسیر)

اولین بررسی G87 M2 xDrive Swap در جهان (0-60 مایل در ساعت، تست جاده و مسیر)

Beamerpost

سلام به همه، ما شاهد گمانه زنی های زیادی در سراسر این انجمن و آنلاین در مورد احتمال عرضه BMW G87 M2 با xDrive بوده ایم. هر چند ماه یکبار، افشاگری‌ها یا توطئه‌های جدیدی ظاهر می‌شود که جدیدترین آنها این است که G87 M2 xDrive برای عرضه در اوا، سال 2026 برنامه‌ریزی شده است.

نام: Screens،t 2024-09-22 at 18.37.33.png بازدید: 1032 حجم: 63.8 کیلوبایت

بسیاری از مردم تعجب می کنند که BMW G87 M2 تمام چرخ محرک چگونه می تواند باشد. چه اتفاقی می‌افتد وقتی کوچکترین خودروی مدرن M بی‌ام‌و را با xDrive رفتار کنید؟ خوب، خوشبختانه، ما مجبور شدیم یکی را رانندگی کنیم!

اینجا را تماشا کنید

“چطور؟” می شنویم که می پرسید.

خوب، اگر در چند ماه گذشته ما را دنبال کرده باشید، می د،د که ما در حال ساخت یک ماشین مسابقه ای G87 M2 با بیش از 1500 ، بخار قدرت بوده ایم و بخشی از این پروژه تبدیل کامل xDrive توسط Tom Wrigley Performance بوده است.

نام: BMW-G87-M2-xDrive-Review-4.jpg تعداد بازدید: 1035 حجم: 471.9 کیلوبایت
نام: BMW-G87-M2-xDrive-Review-3.jpg تعداد بازدید: 1031 حجم: 315.8 کیلوبایت
نام: BMW-G87-M2-xDrive-Review-5.jpg تعداد بازدید: 1027 حجم: 454.1 کیلوبایت

،مت 1

،مت 2

،مت 3

ما تردید شما را درک می کنیم، بنابراین می خواهیم به شما اطمینان دهیم که این یک جایگزین کامل OEM xDrive با استفاده از اجزای اصلی جدید BMW و راه اندازی G80 M3 xDrive است. مانند G80، می‌تو،د از طریق منوی خودرو بین دیفرانسیل عقب و xDrive سوئیچ کنید. M2 ما دارای قدرت استاندارد بود، اگرچه ممکن است BMW بتواند این قدرت را برای مدل سال 2026 افزایش دهد.

ما نیز مانند بسیاری از شما در این مورد تردید داریم. ما معتقدیم هسته M2 باید یک بسته کوچک، سبک وزن و دیفرانسیل عقب با تمرکز اصلی بر درگیری راننده باقی بماند. از طرف دیگر، چقدر خوب است که یک M2 داشته باشیم که بتواند در تمام طول سال قدرت خود را اجرا کند؟ به خصوص در آب و هوای سرد و مرطوب مانند ،ستان، xDrive M2 دستور غذای کاملی است.

عملکرد xDrive در مقابل دیفرانسیل عقب

ما راننده بریت،ایی GT4 تام ریگلی را برای چند دور زمان‌بندی‌شده پشت فرمان قرار دادیم و نظرات او را در مورد راه‌اندازی جدید xDrive دریافت کردیم. تام روزانه این خودروها را تیونینگ می کند و به او زمان کافی برای نشستن در مدل استاندارد دیفرانسیل عقب می دهد.

نام: BMW-G87-M2-xDrive-Dragy-Times.jpg بازدید: 1037 حجم: 249.2 کیلوبایت

با استفاده از برنامه Dragy، xDrive G87 M2 شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در 3.23 ث،ه به پایان رساند – یک ث،ه کامل سریعتر از آنچه با راه اندازی 2WD به دست آوردیم.

تام که مسئول عرضه G82 M4 GT4 دیفرانسیل عقب خود است، به خوبی از چالش های پیش روی سیستم های دو چرخ متحرک آگاه است. “با رانندگی M2 با محرک عقب، می د،م که آن را به خوبی اداره نمی کند – به خصوص در جاده… اکنون که xDrive دارم، کاملاً فوق العاده است و کاملاً ماشین را برای من متحول کرده است.”

xDrive چه تأثیری بر هندلینگ داشت؟

بعد از اینکه ماشین را برای یک چرخش سریع در اطراف پیست برد، تام به ما اطلاع داد که هندلینگ «اصلاً تحت تأثیر قرار نگرفته» – چیزی که ما از شنیدن آن کمی متعجب شدیم.

نام: Screens،t 2024-09-22 at 18.33.23.png بازدید: 1043 حجم: 3.50 مگابایت

او خاطرنشان می‌کند: «در سال‌های گذشته، خودروهای چهار چرخ متحرک قدیمی‌تر همیشه به دلیل ایجاد بیش فرم، شهرت بدی داشتند، اما BMW این حق را رعایت کرده است.

ما فکر می‌کنیم که این به تنظیمات xDrive برمی‌گردد که وزن زیادی اضافه نمی‌کند و این واقعیت که M2 به سمت عقب است.

این خودرو هنوز حس دیفرانسیل عقب را دارد، اما کمی ،بندگی بیشتر در چرخ جلو دارد.

آیا باید منتظر بم،د تا یک مدل بالقوه G87 M2 xDrive ظاهر شود یا امروز مدل استاندارد دیفرانسیل عقب را ،یداری کنید؟

اولین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که G87 M2 xDrive احتمالاً گزینه گیرب، شش سرعته دستی را کنار می گذارد که برای بسیاری از مشتریان بسیار مهم است زیرا حدود 50 درصد از G87 در ایالات متحده به این گزینه مجهز هستند. همچنین شایعه شده است که BMW ممکن است گزینه دیفرانسیل عقب را به طور کلی کنار بگذارد که برای بسیاری از مردم مایه شرمساری بزرگ خواهد بود.

اگر می‌خواهید تا جایی که ممکن است به سیستم دستی و دیفرانسیل عقب پایبند باشید، منتظر نم،د وگرنه ممکن است فقط به ،ید مدل‌های دست دوم محدود شوید. اگر صاحب G42 M240i xDrive هستید، مدل xDrive M2 ممکن است قدم منطقی بعدی باشد. یا اگر در آب و هوای سرد و مرطوب زندگی می کنید، مدل xDrive به طور کلی انتخاب بهتری خواهد بود.

Rhys xDrive را انتخاب کرد زیرا این خودرو اکنون در حال تبدیل شدن به یک هیولای 1500 ، بخاری است که برای رقابت در میان سریع‌ترین BMW‌های جهان طراحی شده است.

ما از تام و ریس پرسیدیم که اگر یک مشتری جدید G87 M2 را به ،وان خودروی شخصی خود می‌،ند، کدام پیشرانه را انتخاب می‌کنند؟

تصمیم تام واضح بود: “من تمام روز xDrive می‌کردم. من عاشق این هستم که ماشینم را در جاده ببرم، و این G87 M2 xDrive اصلاح‌شده ماشینی عالی برای ش،ت است.”

ما می خواهیم نظر شما را بد،م. چه چیزی را ترجیح می دهید؟ دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک؟ گیرب، دستی یا گیرب، ZF؟ به ما بگو!

بعد ماشین چی میشه؟

G87 M2 ما اکنون برای یک رول کیج کاملا سفارشی به SW Motorsports منتقل شده است. در همان زمان، موتور جدا شده و ماشین کاری می شود تا بتواند مقدار قابل توجهی نیرو تولید کند.

نام: Screens،t 2024-09-22 at 18.34.40.png بازدید: 1039 حجم: 2.46 مگابایت

اگر می خواهید در مورد ساخت و ساز به روز بم،د، مش، ما در یوتیوب شوید اینجا: https://www.youtube.com/@r44performance/featured



منبع: https://g87.bimmerpost.com/fo،s/s،wthread.php?t=2135270

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار