او در سال 2024 درگذشت اما فراموش نشد شش تا از بهترین ها
انتشار: دی 11، 1403
بروزرسانی: 30 فروردین 1404

او در سال 2024 درگذشت اما فراموش نشد شش تا از بهترین ها


آئودی R8 GT، 2023، 2K، 179995 پوند

انبوه خودروهای جالب همیشه احتمالاً در سال 2024 شتاب می گرفت. اشتغال صنعت به چرخه عمر طول، به این م،ی است که سال 2030 - و حتی سال 2035 بعد از آن - اکنون در افق بسیار بزرگ است. خوشبختانه، عدم تمایل بازار به استقبال از خودروهای الکتریکی خود به م،ای توقف برخی از خطوط مدل های احتراقی بوده است - اما این نوشته همیشه روی دیوار موتورهای چند سیلندر بزرگ بوده است. در میان آنها، از دست دادن موتور 5.2 لیتری V10 به طور قابل توجهی احساس می شود - به خصوص در فرمت آئودی R8. ما نیازی به بازگویی داستان ماشین اسپرت دست ساز Ingolstadt در اینجا نداریم، و همچنین لازم نیست برای به دست آوردن یکی از آن ها، انبوهی از شش رقم را ،ج کنیم. اما GT دیفرانسیل عقب که تنها به 15 نمونه در بریت،ا محدود شده بود، امضای ارزشمندی بود. این باعث می شود ماشین برای همیشه ارزش داشته باشد.

جگوار F-Type، 2022، 21000، 47800 پوند

اگرچه نمی خواهم در منطق تصمیم آن برای تبدیل شدن به تمام برقی قبل از نیاز بیشتر غرق شوم، این درست است که ما نمی توانستیم تقریباً چیزی جز جگوار را در اینجا به نمایش بگذاریم، تریم بسیار وحشیانه بود. در بین مدل هایی که از قفسه ها ناپدید می شوند، ستایش بسیار خوبی وجود دارد که F-Pace SVR بهترین ماشین کارکرده است. اما ما به جای آن انتخاب کرده ایم که کاپوت را روی نسل های آینده F-Type بلند کنیم، که در نهایت خودرویی است که از دیدن آن بسیار ناراحت خواهیم شد. بله، به خاطر موتور 5.0 لیتری V8 و یک روش انجام کارها – اما بیشتر به خاطر حس شیط، استایل و سرعت آن. هزینه نسبتا پایین نیز آن را به انتخاب خوبی تبدیل می کند (به ویژه در فرمت متوسط \u200b\u200bوزن P450) اگرچه باید در مورد حفظ اخلاق قدیمی جگوار در مواجهه با تغییرات مدرسه جدید باشد. اگر الان نه، چه زم،؟

بنتلی کانتیننتال GT Le Mans، 2023، 152 مایل، 399950 پوند

یک انحراف جزئی از خلاصه اینجاست زیرا واضح است که Continental GT به جایی نمی رسد. در واقع، از برخی جهات، جایگزینی هیب، آن نسبت به سلف پرفروش خود بهبود یافته است. اما بسته شدن W12 یک لحظه تعیین کننده در تاریخ بنتلی است. تا حد زیادی بیشتر از سایر موتورهای ذکر شده در اینجا، واحد عظیم 6.0 لیتری گروه VW مترادف با خودروهای ساخته شده در Crewe شده است و یکی از مؤلفه های کلیدی محبوبیت GT نزد مشتریان در طی دو دهه است. طبیعتاً طول عمر آن به ،یداران حق انتخاب زیادی داده است و می توان برای نمونه اولیه 12000 پوند پرداخت کرد. اگرچه این نشانه ای از شهرت پایدار این مدل است، اما نسخه محدود مدل Le Mans با تحویل مایل ها در ساعت می تواند ارزشی معادل 400000 پوند داشته باشد. در هر صورت، وضعیت قهرمان قرن بیست و یکم تضمین شده است.

هیوندای i30 N، 2024، 3K، 33000 پوند

بنتلی مهم ترین درس را از خودروی پرچمدار خود به خوبی آموخته است. از این رو سطح عملکرد و اعتباری که هدف آن جایگزینی با بنزین و برق بوده است. اما هیچ خودروسازی معتبری نتوانسته گزنه برقی را با همان موفقیت هیوندای در آغوش بگیرد. Ioniq 5 N از هات هاچ های بنزینی به ،وان نقطه شروع برای چیزهای نوآورانه و جدید استفاده می کند - اما در ظاهر سرگرم کننده خود نیز سنتی است. و دقیقاً اینگونه بود که i30 N به صحنه آمد: با یک موتور بنزینی تنومند، ظاهری فشرده و همانطور که می د،د، لبخندی تند روی بدنه آن نقش بسته است. بطور قابل پیش بینی، ،یداران بریت،ایی به طور انبوه به سمت آن گرایش پیدا ،د و باعث شرمساری بیش از یک رقیب محترم شدند. بر این اساس، شما قیمت بالایی را برای پنل 24 کم استفاده می پردازید. اما به سرعت خواهید دید که این همه هیاهو برای چیست.

ل،وس LC500، 2019، 23000 پوند، 52000 پوند

اگر مدت اقامت i30 خیلی کوتاه به نظر می رسید، «کوپه لو،» ل،وس تقریباً به محض عرضه آماده بازنشستگی به نظر می رسید. برای یک چیز گران بود و برای چیز دیگر بسیار گران بود. مدل پایه با موتور 5.0 لیتری V8 تنفس طبیعی تویوتا عرضه شد. با این حال، علی رغم فروش بسیار کم، توانسته است برای بخش اعظم یک دهه باقی بماند – و البته اکنون، کمیاب بودن نسبی آن به جایگاه آن به ،وان یکی از خبره ها دامن می زند. یک V8 را نیز می توان در خودروی به همان اندازه کمیاب RC F که هفته گذشته سوار شدیم، داشت، اما اگر حضور استثنایی در پیاده روی مورد علاقه تان است، دیگر نگاه نکنید: LC500 هنوز هم به نظر می رسد که به تازگی از یک غرفه نمایشگاهی در توکیو بیرون آمده است. انتظار کیفیت ساخت عالی و ده سال ضمانت را داشته باشید. و حدود نیمی از هزینه ماشین را در زمان نو بودن بپردازید.

لامبورگینی هوراکان استراتو، 2023، 581 مایل، 239950 پوند

طرف دیگر سکه V10 بدون شک بزرگترین ضرر از نظر اهمیت برند است. آئودی از کاهش اعتبار خود جان سالم به در خواهد برد (به هر حال، دستگاه تنفس طبیعی همیشه کمی با بقیه خط تولید خود در تضاد به نظر می رسید) اما برای لامبورگینی، موتور موسیقی متن کاملی را برای شیوه کاریزماتیک خود برای انجام کارها فراهم کرد. علاوه بر این، در پایان، ماشینی که آن را احاطه کرده بود، در نهایت به یک شگفتی تبدیل شد که ارزش موتور در مرکز آن را داشت. آنقدر خوب بود که سازنده آن در ماه های اخیر Etch-A-Sketch را تکان داد و چیزی واقعاً وحشی در Sterrato با قابلیت آفرود تولید کرد. البته، هزینه کمتری برای Huracan Evo راست می پردازید (و احتمالاً برای RWD Tecnica استثنایی پول بیشتری دریافت خواهید کرد) اما اگر می خواهید به روشی واقعاً بی رقیب جسور و بی احتیاط باشید - و فضای خالی کمتری برای پاره ، داشته باشید. چند راه بهتر برای انجام آن

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 6


منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49351