عملکرد جدید و بهروزرس،های گسترده: برنامه My BMW یک ابزار تصمیمگیری برای تغییر موتور احتراقی به نیروی الکتریکی ارائه میکند.
شماره پیوست 3525937
12 آگوست 2024
مونیخ برنامه My BMW و برنامه MINI به طور مداوم گسترش و بهبود می یابند و در مجموع سالانه پنج به روز رس، می شود. کاربردها به طور فزاینده ای برای مشتریان اهمیت پیدا می کنند، به خصوص در مورد تحرک الکتریکی و شارژ خودرو.
ابزار تصمیم گیری برای انتقال به تحرک الکتریکی: تجزیه و تحلیل وسایل نقلیه الکتریکی
عملکرد جدید تجزیه و تحلیل خودروهای الکتریکی به مشتری، که یک BMW با موتور احتراق داخلی رانده میشوند، این امکان را میدهد تا نحوه مطابقت یک BMW کاملاً الکتریکی با مشخصات رانندگی خود را شبیهسازی کنند. برای انجام شبیه سازی، مشتری یک مدل برقی BMW را به ،وان وسیله نقلیه جایگزین در برنامه انتخاب می کند. هنگامی که مدل با موتور احتراق داخلی حداقل 200 سفر انجام داده و مسافتی معادل 2000 کیلومتر (حدود 1250 مایل) را طی کرده است، تجزیه و تحلیل به وضوح نشان می دهد که با یک بار شارژ چند سفر را می توان با خودروی الکتریکی انتخابی انجام داد. هدف از این کار مبارزه با اضطراب برد و نگر، در مورد کاربردی بودن روزمره وسایل نقلیه تمام الکتریکی است که امروزه هنوز رایج هستند*. برای شبیه سازی، برنامه از داده های رانندگی در دنیای واقعی برای مدل با موتور احتراق داخلی مورد نظر استفاده می کند که توسط تابع My Trips تولید می شود. به لطف این پایگاه داده واحد، تجزیه و تحلیل EV قادر است مبنایی من، برای تعیین نوع درایوی که برای خودروی بعدی خود انتخاب می کند، به مشتری ارائه دهد. این عملکرد در آینده برای گسترش دامنه تجزیه و تحلیل ارتقا خواهد یافت. رتبهبندیها برای زم، که وسایل نقلیه در حال استفاده نیستند و برای سفرهای طول،، به همراه اطلاعاتی در مورد امکانات شارژ و زمان مورد نیاز برای شارژ اضافه میشوند. برای استفاده از تجزیه و تحلیل EV، مشتریان باید یک BMW با موتور احتراقی و سیستم عامل BMW 7 یا بالاتر داشته باشند و باید با استفاده از دادههای رانندگی خود برای تجزیه و تحلیل موافقت کنند.
دیرک ویدمن، معاون ارشد مدیریت و استراتژی فروش و تحول دیجیتال میگوید: «خودروهای الکتریکی میتوانند کاملاً در روال روزانه بسیاری از مشتریان ادغام شوند – اما ا،ریت آنها هنوز آنها را امتحان نکردهاند. “تحلیل EV در برنامه ما به مشتریان ما کمک می کند تا درباره انتخاب سیستم درایو خود تصمیمی آگاهانه بگیرند.”
توابع جدید برای تعامل بدون درز بین ماشین و برنامه.
آ،ین به روز رس، مجموعه ای از ویژگی ها را معرفی کرد که برای ایجاد یک تجربه برنامه ریزی مسیر بدون درز هنگام جابجایی بین ماشین و برنامه طراحی شده اند. گزینههایی مانند اجتناب از بزرگراهها، کشتیها یا جادههای عوارضی هم اکنون میتوانند در برنامه تنظیم شوند، و همیشه به طور خودکار در هر دو جهت همگامسازی میشوند. علاوه بر این، برنامه My BMW / MINI با برنامه ریزی مسیر شارژ بهینه برای همه وسایل نقلیه الکتریکی اکنون امکان اضافه ، ایستگاه های شارژ جداگانه را نیز فراهم می کند که سپس با خودرو هماهنگ می شوند. این اپلیکیشن ها همچنین امکاناتی را که در نزدیکی ایستگاه های شارژ قرار دارند مانند رستوران ها، کافه ها، بانک ها و سوپرمارکت ها با اطلاعات دقیق در مورد آن ها به کاربر اطلاع می دهند.
کیف پول حمل و نقل جدید برای مدیریت تعرفه های حمل و نقل.
رانندگان خودروهای برقی اکنون میتوانند تعرفههای شارژ مورد نظر خود را از میان تعداد زیادی از ارائهدهندگان خدمات در کیف پول شارژ جدید برنامه انتخاب و مدیریت کنند. هنگامی که یک کاربر برنامه یک ایستگاه شارژ را انتخاب می کند، قیمت های قابل اعمال برای تعرفه های شارژ انتخابی، بسته به در دسترس بودن نمایش داده می شود و به کاربر امکان می دهد ارزان ترین تعرفه را برای آنها انتخاب کند.
عملکرد گسترده برنامه به طور مداوم بهبود می یابد و گسترش می یابد – با سطح بالایی از رضایت کاربر.
13 میلیون مشتری در سراسر جهان از برنامه My BMW و برنامه MINI استفاده می کنند که 1 میلیون مشتری تنها در آلمان هستند. هر دو برنامه دارای میانگین امتیاز 4.8 ستاره در اپ استور هستند.
این برنامهها رانندگان را از وضعیت فعلی BMW یا MINI خود مطلع میکنند و همچنین به آنها اجازه میدهند درها را قفل و باز کنند، کنترل آب و هوا را کنترل کنند، آدرسهای مقصد را به سیستم ناوبری ارسال کنند، یا از ویژگی 3D Remote View برای فراخو، استفاده کنند. تصویری از اطراف یا داخل ماشین آنها میتوانند برای بررسی سرویسهای دیجیتال موجود یا دریافت ارتقاء ConnectedDrive، به برگه Services & Store مراجعه کنند. اگر BMW یا MINI Di،al Key Plus راهاندازی شده باشد، مانورها و عملکردهای پارک که قبلاً ذخیره شدهاند را میتوان از بیرون خودرو در حالی که در نزدیکی پارک است انجام داد.
نیازهای سرویس و نگهداری را نیز می توان از دو برنامه مدیریت کرد. به ،وان مثال، کاربران در صورتی که خودروی آنها نیاز به خدمات داشته باشد، یک اعلان فشار دریافت می کنند و می توانند مستقیماً در برنامه قرار ملاقاتی را تعیین کنند. این برنامه همچنین در طول فرآیند خدمات پشتیب، میکند، از جمله ورود، ویدیوهای خدمات، ردیابی وضعیت و پرداخت. با استفاده از این برنامه میتو،د به کمک برای حوادث و ،ابیها نیز به سرعت دسترسی پیدا کنید.
در دسترس بودن عملکردهای فردی بسته به مشخصات خودرو و کشور متفاوت است.
*به ،وان مثال به نظرسنجی statista در مورد «دلایل اینکه چرا نباید یک خودروی تمام الکتریکی ب،ید» مراجعه کنید.
شماره پیوست 3525937
پیوست 3525938
پیوست 3525939
پیوست 3525940
منبع: https://g80.bimmerpost.com/fo،s/s،wthread.php?t=2125911