پورشه 911 (996) GT3 RS با Manthey K410، 2004، 30 هزار، 149،995 پوند
هر کشوری که صنعت خودروی قابل توجهی دارد (و مشتری، مشتاق برای حمایت از آن هستند) صحنه پر رونقی قطعات پس از فروش را ایجاد کرده است. اما با احترام به هر ،ی که در ایالات متحده، بریت،ا یا ژاپن آچار می چرخد، هیچ ، مانند آلم، ها این کار را انجام نمی دهد. این بیشتر به دلیل نزدیکی تولید کنندگان جه، و فراو، استعدادهای متخصص است. همچنین ماهیت شبکه جاده های محلی، مشغله دیرینه با قدرت ، و اشتیاق گسترده به ورزش موتوری. اوه، و ماشین اسپرت پیشرو در جهان. Manthey Racing اکنون ا،ریت متعلق به پورشه است، اما این نشان دهنده میراث موفقیت آن در مسابقات 911 و تیونینگ است. به ،وان مثال: این یک 996 GT3 RS با تبدیل Manthey K410 و شوک های قابل تنظیم است. هیجان تضمین شده برای 150000 پوند.
برابوس 650 (C63 S)، 2021، 5 هزار، 99990 پوند
شاید هیچ شرکتی بهتر از برابوس چیزی را که آلم،ها دوست دارند توصیف نکند، شرکتی که تقریباً 50 سال پیش توسط بودو بوشمان با هدف سریعتر ، مرسدسهای قدیمی اصلاح شد. از این نظر شهرت شگفت انگیزی دارد و از آن برای گسترش مجموعه خود در سال های اخیر استفاده کرده است – نه فقط برای سایر برندهای خودرو، بلکه برای قایق ها و وسایل نقلیه خارج از جاده. با این حال، مرسدس همچنان بهترین است و نسخه قبلی C63 S همه چیز را می گوید. برابوس 650 نه تنها ،وجی V8 را به 650 ، بخار افزایش می دهد، بلکه این نمونه نادر و کاملاً کارخانه ای تمام ویژگی های آرایشی را نیز اضافه می کند. فروشنده ،ن می زند که 250000 پوند برای صاحب اولش هزینه داشته باشد. که باعث می شود قیمت کنونی آن ی،ی 99990 پوند، پس از تنها 5000 مایل، معامله قرن به نظر برسد.
آئودی RS6 ABT Legacy Edition، 2023، 33 مایل، 229950 پوند
Abt Sportsline GmbH یک شرکت اصلاحکننده دیگر است که از یک تیم مسابقهای متولد شده است – تیمی با سابقه طول،. در واقع، خانواده Abt می تواند تاریخ خود را به سال 1896، زم، که در تجارت آهنگر بود، ردیابی کند. تجسم مدرن واقعاً در سال 1991 ظاهر شد و در 25 سال گذشته یک نام بزرگ در DTM بوده است. برنامه پس از فروش خود را در سال 2015 آغاز کرد و از آن زمان به گذشته نگاه نکرده است. برخی از این تنظیمات استاندارد هستند، اما چیزهای نسخه ویژه آن ارزش هیجانانگیز بودن را دارند، به ویژه XGT مبتنی بر R8 که سال گذشته معرفی شد. Abt RS6 Legacy Edition نیز در سال 2023 عرضه شد که به ،وان ادای احترام به موتور V8 ،وجی آئودی، به لطف توربوشارژرهای قدرتمندتر، 760 ، بخار از آن است،اج می کرد. این مدل تنها به 200 نمونه در سطح جه، محدود شده بود – که قیمت درخواستی 230000 پوندی برای این نمونه جدید را شامل می شود.
Alpina B3 Bi-Turbo, 2008, 63k, PH Auctions
یک کابینت پر جام تنها راه برای دستیابی به موفقیت بزرگ نیست. علیرغم اینکه آلپینا در دهه 1970 در موتوراسپرت اروپایی سر و صدا کرد، در نهایت در جهت مخالف حرکت کرد و از تمرکز بر تست پیست برای کمک به تمایز آن از BMW M اجتناب کرد. در واقع، این به ثمر نشسته است: این شرکت – که قبل از اینکه ب ام و برند را در سال 2022 به دست آورد، به خودی خود به ،وان یک سازنده مشهور بود – برخی از بهترین خودروهای جاده ای ربع آ، قرن گذشته را تولید کرده است. بهتر از آن، به لطف توانایی آنها در طی ، مایل های طول،، آنها معمولاً مقرون به صرفه هستند. به ،وان مثال E92 B3 Bi-Turbo را در نظر بگیرید که در حال حاضر برای رفتن به حراجی های PH آماده می شود. این به اندازه یک M3 مجهز به V8 قدرتمند نیست – اما این بخشی از آن است. چیزی که باقی می ماند فقط یک خودروی سری 3 با موتور قدرتمند شش راسته و سیستم تعلیق دلسوز است. به عبارت دیگر یکی از بزرگترین لذت های زندگی.
فراری 812 سوپرفست با بسته نویتک، 2019، 10000 پوند، 275000 پوند
Novitec یک شرکت نسبتاً جدید در صحنه اصلاح خودرو است و می توان گفت که تحت رادار در بریت،ا فعالیت می کند. اما این تیونر مستقر در باواریا در اروپا به دلیل تفسیرهای مجدد گران قیمت از خودروهای فوق لو، شناخته شده است و برای تلاش هایش پول زیادی به دست می آورد. همچنین به دلیل گستردگی رویکرد خود، از جمله رو، رویس، لامبورگینی، مک لارن و مازراتی در میان برندهای انتخابی خود قابل توجه است – در حالی که به وضوح از هر چیزی آلم، اجتناب می کند. همه ی ساخته های او به نتیجه نرسیدند (مخصوصاً چیزهایی که اغلب با بدنه N-Largo پوشیده شده بودند) اما شما مجبور نیستید همه چیز را به سمت گراز بکشید. این فراری 812 سوپرفست 2019 دارای چرخهای نویتک، سیستم تعلیق و اگزوز اسپرت است – و در بیانکو ایتالیا زیبا به نظر میرسد. گاهی اوقات، کمتر بهتر از بیشتر است.
پورشه 911 توربو (997) TechArt GTStreet، 2007، 8 هزار پوند، 109،995 پوند
گاهی حتی از این هم بهتر است. ما هیچ عذرخواهی برای بازگشت به پورشه و 911 نداریم. به هر حال، آنچنان بخش سالمی از صحنه بازار پس از فروش آلمان را حفظ می کند که به ،وان یک دسته بندی خاص خود شناخته می شود. سقف، که شهرت شایستهای در مصرف بیسکویتها دارد، میتوانست نشانه خوبی برای فینال باشد – اما ما نتوانستیم از این خودروی بسیار کمیاب TechArt GTStreet بگذریم. سازنده آن از اوا، دهه 1980 وجود داشته است و مانند بسیاری از شرکت های تیونینگ آلم،، مشتاق به دستیابی به کیفیت OEM در هر کاری است. این تقریباً به هر چیزی که بتوان آن را تغییر داد گسترش مییابد، اما تبدیلهای عمدهفروشی و سفارشی آنها بسیار خاص است. فروشنده ،ن می زند که 80000 پوند برای این 997 توربو ،ج شده است، از جمله سس ویژه ای که باعث افزایش قدرت آن به 660 ، بخار می شود. و تقریباً مطمئناً هرگز ماشین دیگری نخواهید دید – بنابراین احتمالاً آن را با قیمت 110000 پوند کاهش خواهد داد.
1 / 6
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48956