پیکاپ دو در ناهموار دارای رنگبندی یکپارچهسازی با سیستمعامل، نوار ورزشی، و تعداد زیادی ارتقاء دیگر است.
4 نوامبر 2024 ساعت 17:30
- تویوتا قبل از نمایشگاه SEMA از کانسپت شماره 84 Tacoma TRD ProRunner Race رونمایی کرد.
- این کامیون الهام گرفته از موتور اسپورت بر اساس XtraCab دو در ساخته شده است و تعدادی از اجزای Tacoma TRD Pro را در خود دارد.
- نکات برجسته شامل گرافیک الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل، نوار ورزشی و سیستم تعلیق ارتقا یافته است.
خط تولید تویوتا تاکوما با یک مدل SR مقرون به صرفه، یک مدل محدود لو، و یک مدل قدرتمند TRD Pro، کمی از همه چیز را ارائه می دهد. با این حال، تعداد کمی به اندازه کانسپت 84 Tacoma TRD ProRunner Race جالب وجود دارند که برای اولین بار در SEMA معرفی خواهند شد.
این مدل که به،وان «چشماندازی از اینکه یک کامیون مسابقه سفارشی میتواند شبیه باشد» توصیف میشود، برای رقابت در ک، مسابقات آفرود سایز متوسط طراحی شده است. این خودرو بر اساس وانت XtraCab ساخته شده است که با تعدادی از اجزای تولید شده از Tacoma TRD Pro تج، شده است.
نقد و بررسی: تویوتا تاکوما هیب، 2025 ادویه جات برنده را تشکیل می دهد
این کامیون که برای چرخاندن سر طراحی شده است، دارای نمای بیرونی چشم نوازی است که رنگ Mudbath را با رنگهایی الهامگرفته از ک،یک ،یب میکند. محیط مدرسه قدیمی با آینه های کرومی و دستگیره های در بهبود یافته است.
همراه با یادآوری کامیونهای سال گذشته، این مدل به نوار اسپرت ARB، چراغهای کمکی و چرخهای آلومینیومی صیقلی که در تایرهای BFGoodrich Mud-Terrain T/A پیچیده شدهاند، مجهز شده است. در پشت، تخت یک تایر زاپاس و همچنین یک سلول سوختی اختصاصی را در خود جای داده است. همچنین شایان ذکر است که درب عقب برای کاهش وزن با توری تعویض شده است.
از آنجایی که این کانسپت برای مسابقات آفرود طراحی شده بود، سیستم تعلیق بسیار مورد توجه قرار گرفت. دارای بازوهای کنترلی جلو TRD و همچنین شوک داخلی FOX Quick Switch 3 با روکش های آلومینیومی و م،ن های عقب از راه دور. آنها با مجموعه کاملی از صفحات لغزنده برای محافظت بیشتر به آنها ملحق می شوند.
تویوتا چیز زیادی در مورد فضای داخلی نگفته است، اما دارای صندلی های قرمز رنگ SofTex با کمربند ایمنی چهار نقطه است. ما همچنین می تو،م یک قفس سفارشی و نشان TRD Pro را ببینیم.
این خودروساز به مشخصات عملکرد اشاره ای نکرده است، اما تاکوما TRD Pro دارای یک پیشرانه i-Force Max است که از یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر، یک باتری نیکل-هیدرید ف،ی 1.87 کیلووات ساعتی و یک باتری الکتریکی یکپارچه تشکیل شده است. موتور به گیرب، هشت سرعته اتوماتیک. این تنظیمات قدرت ،یبی 326 ، بخار (243 کیلووات / 331 ، بخار) و 465 پوند فوت (630 نیوتن متر) گشتاور را به کامیون می دهد.
منبع: https://www.carscoops.com/2024/11/toyota-tacoma-trd-prorunner-race-concept-is-a-two-door-trd-pro/