بوگاتی به دنبال رکوردهای سرعت بازگشته است، در حالی که متی ریماک به سرعت 310 مایل در ساعت چشم دوخته است.

Bugatti Is Back Chasing Speed Records, As Mate Rimac Eyes 310 MPH Mark

متی ریماک به یک تلاش جدید برای رکوردشکنی اشاره کرده است که نشان می دهد پیشرفت در فناوری تایر می تواند این کار را ممکن کند.

    بوگاتی دوباره به دنبال رکوردهای سرعت است، در حالی که متی ریماک به سرعت 310 مایل در ساعت چشم دوخته است.

  • ماتی ریماک، مدیرعامل بوگاتی ریماک، در مورد عملکرد تایرها با میشلن گفت و گو کرد
  • رئیس این شرکت به رکورد احتمالی 500 کیلومتر در ساعت (310 مایل در ساعت) در آینده اشاره کرد.
  • بوگاتی رسماً در سال 2019 از رکوردهای سرعت فاصله گرفت، اما به نظر می رسد که آنها بازگشته اند.

بوگاتی ثابت کرد که هنوز نیازی سیری ناپذیر به سرعت دارد، زم، که W16 Mistral در اوایل این ماه به سریع ترین کانورتیبل جهان تبدیل شد. ماتی ریماک، مدیرعامل بوگاتی که به جدیدترین پر در کلاه خود راضی نیست، از قبل هدف های بلندتری را در نظر گرفته است و به آینده ای اشاره می کند که ممکن است این برند از سد افسانه ای 500 کیلومتر در ساعت (310 مایل در ساعت) عبور کند. سوال اینطوری نیست اگر بوگاتی می تواند به آنجا برسد، این کار را می کند چه زم،.

پس از ش،تن رکورد W16 Mistral در پیست پاپنبورگ در آلمان، تیم به پایان رسید Top Gear ریماک در یک گفتگوی عمیق با مهندسان میشلین گرفتار شد. هنگامی که از ریماک در مورد تعویض سوال پرسیده شد، کنجکاوی خود را در مورد محدودیت‌های ،تیک‌های سفارشی میشلن نشان داد و به طور اتفاقی بررسی کرد که ،تیک سفارشی تا کجا می‌تواند پیش برود.

بیشتر: بوگاتی W16 میسترال رکورد بالاترین سرعت خودروهای کانورتیبل را پس از دویدن 282 مایل در ساعت به ثبت رساند.

از جمله سؤالات جالب تر: “حدا،ر بار استاتیک در صفر کیلومتر در ساعت در محور جلو و عقب تایر توریان چقدر است؟” به نظر می رسد چیزی که در یک مهم، شام می پرسید، درست است؟ ریماک کنجکاوی خود را با این ادعا توجیه کرد که “مشتریان فنی تر ما ممکن است بدانند چرا من این را می پرسم.” حتما رفیق وانمود می کنیم که ما هم می فهمیم.

رکوردهای سرعت اعتیادآور هستند

مهمتر از همه، ریماک آن را فقط در اصطلاح فنی ،تیک ها رها نکرد. او یک احتمال وسوسه انگیز برای آینده مطرح کرد: “آیا می تو،م یک “پنج” را در مقابل رکورد حدا،ر سرعت قرار دهیم؟ شاید بعدی. بیایید ببینیم…”

جاه طلبانه، اما غیرقابل قبول، به خصوص با توجه به سابقه بوگاتی. Bugatti Chiron Super Sport 300+ در سال 2019 در Ehra-Lessien به سرعت 490.48 کیلومتر در ساعت (304.7 مایل در ساعت) رسید. البته، به جای میانگین دو طرفه استاندارد رکوردهای جه، گینس، در یک جهت اندازه گیری شد، اما می توان گفت که بی خطر است. بوگاتی راه خود را سریع می شناسد.

به طور رسمی، پس از این رویداد مهم، این شرکت از بازی های مضحک ثبت سرعت فاصله گرفت، اما به نظر می رسد آمدن ریماک شهوت بوگاتی برای سرعت مضحک را دوباره شعله ور کرد.

    بوگاتی به دنبال رکوردهای سرعت بازگشته است، در حالی که متی ریماک به سرعت 310 مایل در ساعت چشم دوخته است.
چهار ماشین رکورد جه، بوگاتی متعلق به یک مشتری است.

جالب اینجاست که آ،ین دستاورد W16 Mistral یک ترفند بازاریابی نبود که توسط تیم روابط عمومی بوگاتی ساخته شده بود، بلکه زاییده فکر پسر یک کل،یونر با ارتباط خوب بود. ظاهرا مالک سه خودروی ویرون و شیرون رکورددار جهان از بوگاتی پرسیده است که آیا می توانند این جادو را با W16 Mistral تکرار کنند. و سپس بوگاتی با مبلغ یکباره 14 میلیون دلاری با موفقیت تحویل داد. چه ،ی می گوید افراد ثروتمند سرگرمی ندارند؟

بوگاتی توربیلون کاملاً جدید ممکن است به صورت الکترونیکی به حدا،ر سرعت 445 کیلومتر در ساعت (277 مایل در ساعت) محدود شود، اما احتمالاً توانایی بسیار بیشتری خواهد داشت، به خصوص اگر یک بار ارتقای سفارشی داشته باشد. به گفته مدیرعامل ماتی ریماک، مشتریان بوگاتی در حال حاضر به طور متوسط ​​500000 یورو (530000 دلار) برای سفارشی سازی هر خودرو هزینه می کنند که نشان می دهد تقاضای زیادی برای حفظ مرزها توسط برند وجود دارد.

فشار دادن مرزهای فناوری تایر

ریماک تاکید کرد که این گونه پروژه ها به همان اندازه که در مورد راضی ، مشتریان ثروتمند هستند، در نظر گرفته شده است: “این نوع خودروها البته برای افرادی در نظر گرفته شده است که می توانند آنها را ب،ند، اما من فکر می کنم آنها در حال بررسی موارد ممکن هستند ما بچه‌های میشلن را در اینجا داریم. ما در حال افزایش محدودیت‌ها هستیم.

بیشتر: روسای ،گزگ، ریماک و هنسی سوپراسپرت های یکدیگر را رانندگی می کنند.

اگرچه این اولین بار بود که او با بوگاتی همکاری می کرد، اما ماتی ریماک با دنیای رکوردشکنی ها غریبه نیست. او در روزهای ابتدایی فعالیت خود در صنعت خودروسازی، پنج رکورد جه، را با BMW E30 اصلاح شده خود به نام خود ثبت کرد و پس از آن 27 رکورد دیگر با ریماک نورا در سال 2023 به ثبت رسید.

علاوه بر بوگاتی، شرکت‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند با ابرخودروهای خود مانند ،گزگ و هنسی به هدف 500 کیلومتر در ساعت (310 مایل در ساعت) برسند.

    بوگاتی به دنبال رکوردهای سرعت بازگشته است، در حالی که متی ریماک به سرعت 310 مایل در ساعت چشم دوخته است.

منبع: https://www.carscoops.com/2024/11/bugatti-is-back-on-chasing-s،d-records-wants-to-break-the-310-mph-barrier/