بیایید برای خوردن تارتوفو به مالدیو سفر کنیم! مالدیو انفرادی Blue II G80 M3
من در اوا، ژوئن تصادف وحشتناکی داشتم که مجبور شدم با داکار زرد قدیمی G80 M3 خداحافظی کنم. خلاصه داستان – 800 وات و موتور محرک چرخ عقب با DSC خاموش هنگام تلاش برای فرار از دزدان خودرو با دوج چارجر بدون پلاک زمان بدی را به همراه دارد. ،مت جلویی درایورها کاملاً فرو ریخته بود و علاوه بر آسیب به S58 واقعی، آسیب زیادی به اجزای ساختاری، سیستم تعلیق و غیره وارد شده بود، بنابراین امکان نجات آن وجود نداشت.
در نتیجه، تصمیم گرفتم این بار به سراغ چیزی با صدای کمتر و آرامش/زیباتر بروم. مشخصات به شرح زیر است:
2025 G80 M3 با 6MT
تک Maldives Blue II Metallic روی فضای داخلی کامل Tartufo
بسته اجرایی
بسته کمکی پارکینگ
چرخ های دو پره 19/20 اینچی نقره ای 825M
تریم فیبر کربن
ضبط رانندگی
کنترل ها گالو،کی هستند
صندلی های سطلی کربن M
MDrive حرفه ای
m چراغ های سایه
با تشکر فراوان از Bens در BMW از Rockville برای تایید همه چیز! سطل های Tartufo در CA نیاز به ارسال یک برنامه خاص برای بررسی و تایید/رد شدن دارند، و Bens توانست این کار را انجام دهد. بسیاری از CA های دیگر نیز وجود دارند که می توانند این کار را انجام دهند، بنابراین حتماً قبل از اینکه توسط CA به شما “نه” گفته شود، این سوال را بپرسید، زیرا آنها نمی توانند آن را از طریق روش های عادی خود انجام دهند.
نقره ای 825M با رنگ آبی مالدیو کاملاً در خانه به نظر می رسد. بهترین راه برای توصیف رنگ این است که شبیه آبی آتلانتیس است اما کمتر اشباع یا شدت کمتری دارد. رنگ بسته به شرایط خورشید/نور کمی تغییر می کند. فویل در همه جا عالی به نظر می رسد و به طور کلی، من چیزی را در مورد این طراحی تغییر نمی دهم.
افکاری در مورد قبل از LCI در مقابل LCI: چراغهای جلو DRL در مقایسه با قبل از LCI محبوبیت کمتری دارند، اما همچنان خوب به نظر میرسند، من از هر کدام راضی هستم. من همچنین گرافیک iDrive 7 را ترجیح می دهم اما صفحه نمایش بزرگتر iDrive 8.5 را دوست دارم. به ،وان مثال، من احساس میکنم که نمایشگر هدآپ قدیمی iDrive 7 دارای دور شمارش بهتری بود و در مقایسه با نمونه جدید بهتر/بزرگتر به نظر میرسید. اگر می توانستم از گرافیک iDrive 7 روی صفحه نمایش بزرگتر iDrive 8/8.5 استفاده کنم – بهشت می شد. کنترلهای گالو،کی موجود در LCI کاملاً ضروری هستند – ظاهر و صدایی عالی دارند. سیستم صوتی نیز به حدی بهبود یافته است که احساس نمیکنم به رمزگذاری نمایه صوتی B&W BimmerCode نیازی نداشته باشم تا صدایی من، داشته باشم. یادم میآید که باید 6-8 اکولایزر (فرام میکنم چند عدد) را شمارهگیری کنم تا خوب به نظر برسد، و چنین مشکلی در 25 وجود ندارد، زیرا بیرون از جعبه به نظر میرسد. فقط تغییر اکولایزر داخلی به ترجیحات موسیقی من را بسیار خوشحال کرد. همچنین خوب است که دوخت سه رنگ M روی چرم جعبه دنده و همچنین کمربند ایمنی وجود دارد، زیرا ماشین قدیمی من 22 این دوخت را نداشت (احتمالاً به دلیل 6MT یا کمبود قطعات). من شخصاً بزرگترین طرفدار استفاده از رنگ Triple M بر روی همه چیز نیستم، اما اکنون در جایی است که قبلاً نبود – فقط یک مشاهده. فرمان کاملاً جدید را نیز دوست دارم زیرا از قبل شیک تر به نظر می رسد.
همچنین متوجه شدم که برخی از دکمه ها/کلیدها کمی سفت تر/سفت تر هستند. ساقه نشانگر، دکمهها در همه جا و غیره، همگی سفتتر و بهتر از ماشین 2022 من هستند. در هر صورت، من 100% از LCI G80 لذت می برم، اما باید تکرار کنم که هیچ ، نباید به LCI ارتقاء دهد مگر اینکه مجبور شود، زیرا LCI و LCI قبل از هر دو عالی هستند. تنها عیب: جایی برای نصب تلفن همراه من وجود ندارد. در نهایت میخواهم G80 خود را تنظیم کنم و میخواهم دادههای ماشین نشاندادهشده در برنامه bootmod3 را کنترل کنم، بنابراین به یک مانت نیاز دارم، اما بهنظر میرسد هنوز پایههای خوبی برای LCI وجود ندارد.
از چند ع، لذت ببرید همه تصاویر با Canon EOS R8 با استفاده از Sigma Art EF 24-70mm f/2.8 یا Sigma Art EF 50mm f/1.4 گرفته شده اند.
اول: آ،ین ع،ی که از ماشین قدیمی ام داکار زرد G80 گرفتم:
سپس اولین Maldives Blue II G80 جدید!
منبع: https://g80.bimmerpost.com/fo،s/s،wthread.php?t=2144494