
بروزرسانی: 30 فروردین 1404
حضور مدافع OCTA در داکار تایید شد
در یکی از کم تعجب ترین اخبار موتوراسپرت که در سال 2025 اعلام می شود، لندروور تأیید کرده است که خودروی رالی W2RC 2026 آن بر اساس Defender OCTA جدید ساخته خواهد شد. مطمئناً، دیزل احتمالاً مأموریت رالی رادی را بسیار مؤثر انجام می داد، اما هیچ چیز مانند یک V8 توئین توربوی دوقلو، قلب و ذهن ورزش های موتوری را تسخیر نخواهد کرد. به خصوص زم، که از خودرویی بسیار زیبا – و توانا – مانند OCTA استفاده می کنید.
در حالی که این خودرو برای سال 2026 وارد رده جدید "استوک" خواهد شد، این فقط یک مورد نصب رول کیج و ،تیک روی یک خودروی تولیدی 635 ، بخاری و امید به بهترین ها نیست. م،عان رقابت اکنون در حال گذراندن یک سال توسعه و آزمایش هستند تا آنها را برای رقابت بهتر آماده کنند. موتور V8 بی ام و، معماری اتوماتیک و گیرب، هشت سرعته اصلی - پلتفرم بسیار تحسین شده D7x - باید باقی بماند، اگرچه انتظار می رود برخی تغییرات سخت افزاری جدی در جاهای دیگر برای کنترل سختی های رقابت های رالی رادیدی انجام شود. معرفی ک، Stock در W2RC پاسخی به "محبوبیت فزاینده SUV ها و SUV های با کارایی بالا" بود، بنابراین انتظار دارید در زمان من، در مورد شرکت کنندگان اضافی بیشتر بشنوید. جایی که مسابقات رالی جه، زم، مک، برای نمایش آ،ین خودروی مشابه بود، شاید اکنون بهترین آفرودهایی باشد که به تپه های شنی برخورد می کنند و برای برتری در فروش رقابت می کنند.
مطمئناً با توجه به وظایف خاص آن در ارائه دیفندر آفرود نهایی و همکاری لندروور با ASO و FIA (در کنار سایر مارک ها) در ایجاد ثبت نام های جدید، شرط بندی علیه OCTA شجاعانه خواهد بود. در بی،ه مطبوعاتی امروز آمده است که طراحی جغرافیایی و سینماتیکی سفارشی OCTA "آن را به گزینه ای آشکار برای پشتیب، از برنامه Defender Dakar تبدیل کرده است."
جیمز بارکلی، مدیر عامل JLR Motorsport، اضافه کرد: «ما اکنون پلتفرم من،ی برای نشان دادن واقعی توانایی Defender در بزرگترین چالش در ورزش های خارج از جاده داریم برای داکار 2026 آماده شوید. تیم در حال حاضر با جهش و مرزهای خود در حال پیشرفت است و ما مشتاقانه منتظر این هستیم که "من بسیار مشتاقم که هم در داکار و هم در W2RC - سخت ترین رویدادهای آفرود دنیا" شرکت کنم.
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49419