
بروزرسانی: 06 اردیبهشت 1404
خودروهای جدیدی که در سال 2025 می آیند باید به آنها اهمیت دهید
پورشه 718
احتمالاً یک PH جدید با اندازه کامل در سال 2025 رونمایی خواهد شد و انتظار می رود جایگزین های با،تر و کیمن با باتری در 12 ماه آینده جفت شوند. هدف آنها، علیرغم موفقیت نسبی تایکان و ماکان الکتریک، حداقل چالش برانگیز به نظر می رسد، با نزدیک به 30 سال میراث 6 موتور تخت برای جایگزینی در پورشه های کوچک و موتور وسط. و با توجه به نوسانات آب و هوای خودروهای الکتریکی در حال حاضر، سازنده از تعهد اولیه خود مبنی بر اینکه 80 درصد از خط تولید خود در سال 2030 کاملاً الکتریکی باشد، عقب نشینی کرده است. تایکان تقریباً تمام انتظارات را در مورد خودروهای برقی بزرگ بازنش، کرده است، و پیش نمایشی از آنچه که با مفهوم Mission R و اخیراً GT4 e-Performance ارائه می شود را نشان داده است. چیزی بین این دو خوب خواهد بود.
رنج روور الکتریکی
عرضه یک مدل تمام الکتریکی بدون شک مهم ترین به روز رس، رنج روور در نسل های اخیر است. ورود خودروهای دیزلی دهه ها پیش و هیب، های پلاگین اخیراً نقاط عطف بسیار کوچک تری نسبت به گروهی بدون موتور به نظر می رسد. چیزهای زیادی از میزان تبلیغات قبل از راه اندازی، با تبلیغات گسترده آزمایش و توسعه مشهود است. مدتی است که علاقه مندان می توانند پیش سفارش کنند و به راحتی می توان باور کرد که سپرده های زیادی قبلاً گذاشته شده است. در تئوری، نیروی الکتریکی کاملاً با طبیعت بی دردسر تجربه رنج روور، با گشتاور فوری و بهبود بهبود یافته مطابقت دارد. تا پایان سال 2025 باید مطمئن باشیم.
جگوار جی تی
به طور طبیعی، بزرگترین اولین معرفی از امپراتوری JLR برای پایان امسال برنامه ریزی شده است: نسخه تولیدی جگوار Type 00 مفهومی که در ماه دسامبر به نمایش در خواهد آمد. که به بیان ملایم از برخی گوشه ها با هیاهو استقبال شد، اما خودروی نمایشی میامی سطحی از علاقه و فتنه را در جگوار تضمین کرد که برای دهه ها وجود نداشت. این برندی است که خوب یا بد، بار دیگر درباره آن صحبت می شود. جگوار امیدوار است تا پایان سال 25 در آگاهی عمومی (و چرخه های خبری) باقی بماند، زیرا برای چیز واقعی آماده می شود - و امیدواریم رنگ هایی غیر از صورتی در دسترس باشد. این مدل ظاهری بسیار شبیه به این مفهوم دارد، همراه با یک باتری بزرگ برای یک برد بزرگ و من، برای Jag GT عصر جدید. احتمالاً یکی دو نظر دیگر نیز وارد خواهد شد. این فضا را تماشا کن...
استون مارتین ولانتیس
به آستون اعتماد کنید تا بخشی از سنت را در میان بسیاری از خودروهای برقی پیشرو ارائه کند. به دنبال چنین محبوبیتی در نسخه های قبلی و بازخورد بسیار مثبت در مورد خودروهای سقف سخت، هر دو استون مارتین ونتیج و ونکوئیش نسخه های کانورتیبل را در سال 2025 دریافت خواهند کرد. نسخه اول با مرسدس AMG SL و پورشه 911 رقابت خواهد کرد و همچنین Vanquish نیز به رقابت خواهد پرداخت. به دلیل ظاهر شدن در مقابل فراری 12 سیلندر جدید برای برتری نسبت به سقف نرم 12 سیلندر. به نظر می رسد هر دو Vantage و Vanquish از مدل استفاده شده توسط DB12 (تصویر) پیروی می کنند، با سقف پارچه ای، تسکین کمی فو، پویا و طیف کاملی از درام های بصری و صوتی به ،وان امتیاز. با توجه به عملکرد خوب این دو کوپه، کانورتیبل های جدید واقعاً بسیار خاص هستند.
هیوندای آیونیک 6N
خیلی وقت پیش نبود که ایده یک هیوندای برقی متمرکز بر علاقه مندان دور از ذهن به نظر می رسید، چه رسد به واقعیتی که مشتاقانه انتظارش را می رفت. اما این چیزی است که بخش N هیوندای، به ویژه Ioniq 5N، به آن دست یافته است. دیافراگم غول پیکر به قدری خوب ظاهر شد که ما از معادل Ioniq 6N انتظار بیشتری داریم. با توجه به اینکه "Streamliner" استاندارد موفقیت زیادی در فروش نداشته است، شاید مدل جدید پرچمدار 650 ، بخاری، توجه بقیه محصولات را به خود جلب کند. همانند مدل پنج در، انتظار دارید حالت های زیادی برای 6N و همچنین تنظیمات سخت افزاری فراو، داشته باشید تا آن را به یک درایو من، تبدیل کنید، حتی زم، که N Grin مسیر شما را در مسیر حرکت نمی کند. طراحی ظاهری کانسپت چشمگیر RN22e (تصویر) باید توجه زیادی را برای Ioniq جدید تضمین کند. اگر خوش شانس باشیم، فستیوال مسابقه ای هیوندای N x Toyota Gazoo دیگر در کره برگزار می شود و Ioniq 6N اولین حضور خود را در آنجا خواهد داشت.
آلپاین A390
با توجه به اینکه آینده برقی خوش آلپاین با هات هچ A290 آغاز می شود، انتظارات برای ،مت بعدی Dream Garage کمی افزایش یافته است. با شهر و ماشین اسپورت A110 در فروش، این A390 خانواده محور در سال 2025 است. و درست مانند آن خودرو، ما روی یک نسخه تولیدی حساب می کردیم که دقیقاً پیش نمایش را منع، کند. شاید نه با باله های ،ه و کمربند سابلت، البته، اگرچه احتمالاً با درهای انتحاری و صندلی عقبی که تجملات مسافران را به گونه ای که قبلاً در کوه های آلپ دیده نشده بود، افزایش می دهد. هیچ ، مانند فرانسوی ها جذابیت و حس من،ت را ندارد، بنابراین دیدن این که چگونه با اعتبار آلپاین به ،وان سازنده خودروهای اسپرت و موفقیت های قابل توجه رنو در خودروهای برقی ،یب می شود، جذاب خواهد بود. این جالب تر از بسیاری از SUV های EV است.
ل،وس LF-R
سوپراسپرت جدید ل،وس هنوز به طور رسمی تایید نشده است - چه رسد به اینکه نامی برای آن تعیین شود (ما در حال پرش از حدس و گمان با LF-R هستیم) - اگرچه یک نمونه اولیه هیب، V8 قطعا در ماه های اخیر در نوربرگ رینگ آزمایش شده است. این خودرو بسیار شبیه به تویوتا GR GT3 مفهومی است که برای اولین بار در سال 2022 به نمایش درآمد و به نظر می رسید تویوتا بسیار مشتاق پیشرفت در جاده و پیست باشد. ماشین الکتریکی شگفت انگیز ل،وس را نیز فراموش نکنید (تصویر)، که آینده ای هیجان انگیز را برای خودروهای هیب، ل،وس که فقط SUV نیستند، نشان می دهد. تویوتا از آنجایی که تویوتا است - ی،ی بیشتر از بقیه به خودروهای علاقه مند علاقه دارد - به نظر می رسد به ایده یک هایپرخودروی من، که به طور غیرمستقیم جایگزین LFA می شود یا محدوده GR جه، را به خود اختصاص می دهد، متعهد است. در هر صورت، با یک V8 زیر کاپوت و شکل قاتل - حتی اگر یک قاطر آزمایشی باشد - ما نمی تو،م منتظر باشیم تا بیشتر بد،م.
بی ام و ک، جدید
ما سال بزرگی را برای BMW در پیش داریم و خودروهای Vision Neue Kl،e به واقعیت تولید تبدیل می شوند. احتمالاً تا به حال با سالن ها و شاسی بلندها آشنا شده اید، اما یک یادآوری کوتاه در غیر این صورت: چهار در (تصویر در شکل مفهومی) سری 3 تمام الکتریکی خواهد بود (در واقع احتمالاً یک i3 دیگر خواهد بود). ، در حالی که Neue Kl،e X عملاً به iX3 جدید تبدیل خواهد شد. دومی ابتدا وارد بازار می شود و بین مدل های کوچک تری مانند iX1 و شاسی بلندهای بزرگ تر مانند iX قرار می گیرد تا ب ام و یک پیشنهاد الکتریکی در هر بخش ارائه دهد. این یک سالن جالب است، نه تنها به این دلیل که در نهایت اولین M3 الکتریکی را نیز تولید خواهد کرد. خبر بزرگ در جدیدترین اختراع مجدد BMW، معماری الکتریکی جدید زیر آن است که پیشرفت های بزرگی از نظر کارایی و سرعت شارژ دارد. منتظر تغییر اساسی در طراحی داخلی نیز باشید، با محیطی مینیمالیستی و تمرکز شدید روی کنترل صدا. بعلاوه، اگر این کانسپت مورد استفاده قرار گیرد، سری 3 با ظاهری عالی برای آغاز عصر الکتریکی خود است. ما را بیشتر از کمی مجذوب در نظر بگیرید.
آئودی RS5
غول پیکری که طیف محصولات آئودی است به سادگی از حرکت باز نمی ایستد و به پر، شکاف ها در استراتژی تک نامی (احتراق جزئی) و حتی (تمام الکتریکی) ادامه خواهد داد. این شامل بسیاری از مدل های توسعه یافته توسط آئودی اسپورت می شود که باید به گونه ای ساخته شوند که وزن انتظارات تاریخی را تحمل کنند، حتی اگر شکل جدیدی به خود بگیرند. بر این اساس، RS6 کاملاً جدید و منحصراً باتری دار احتمالاً بزرگ ترین خودرو در افق سازنده خواهد بود – اما قبل از ورود، RS5 هیب، پلاگین مأموریتی برای آغاز عصر الکتریکی خواهد داشت. انتظار می رود یک تکرار زنده تر از V6 قبلی برای کاهش ضربه، همراه با نوع ظاهر خوب برند خاص که باید آن را از BMW M3 Touring قدرتمند متمایز کند. ما انتظار داریم که به طور قابل توجهی سریعتر از S5 جدید (تصویر) باشد.
مرسدس AMG CLE 63
درست مانند آئودی اسپورت، اگر از مرسدس AMG بخواهید خودروهای آینده خود را بر اساس اهمیت سفارش دهد، به احتمال زیاد جایگزین تمام الکتریکی و رقیب تایکان آن برای 63 GT چهار در در بالای صفحه ظاهر خواهد شد. این به این دلیل است که بر روی پلت فرم مستقل AMG.EA وجود دارد و بنابراین نتیجه سرمایه گذاری های عظیم است. اما خودرویی که ما بیش از همه در مورد آن هیجان زده ایم، نسخه 63 CLE فعلی با موتور V8 است که مدت هاست معرفی شده است. ما به ،وان طرفداران بزرگ راه حل سایز متوسط \u200b\u200bمرسدس برای حل معضل کوپه لو،، به ویژه زم، که 449 ، بخار در 53 دنده تولید می کند، رکورددار هستیم. اما شاسی +4Matic می تواند خیلی بیشتر از اینها را تحمل کند و AMG مطمئناً می خواهد شکاف آشکاری را که C63 فعلی است، پوشش دهد. موتور 4.0 لیتری CLE چاپ Rothko را در نمایشگاه نصب خواهد کرد.
فراری EV
آزمایش های گسترده جاده ای (بدون اشاره به کانسپت های قبلی) هیچ شکی در مورد اینکه بیشتر خودروهای فوق واقعاً چگونه خواهند بود، باقی نگذاشته است – اما اولین خودروی الکتریکی فراری که قرار است امسال معرفی شود، چشم انداز بسیار لغزنده تری دارد . آیا این یک سوپراسپرت حسی و چند صندلی خواهد بود یا یک کوپه SUV؟ یا چیزی در این بین؟ هیچ ، به طور خاص مطمئن نیست، و در حال حاضر، سازنده تمایلی به این موضوع ندارد. اما مطمئن باشید، هر آنچه که در زیر پوشش های استعاری وجود دارد بسیار مهم خواهد بود: نه فقط مانند فراری اصلی با باتری (اگرچه این کافی است) بلکه به این دلیل که شرکت هایی مانند استون، بوگاتی، لامبورگینی، مک لارن و پورشه همگی سعی می کنند از آن پیروی کنند. در پی آن . بنابراین، حتی اگر با تاثیر بصری چیزی مانند F80 جدید (تصویر) مطابقت نداشته باشد، وضعیت پرچمدار مطمئن است.
پروژه Caterham V
در نهایت، یک شرط خارجی. احتمالاً خودروی الکتریکی کاترهام برای تولید در سال 2025 آماده نخواهد شد (به هر حال این یک کار بسیار پیچیده و جاه طلبانه است و شرکت را بیش از حد معمول در اختیار تامین کنندگان شخص ثالث قرار می دهد) اما ما حداقل می تو،م انتظار می رود به زودی نمونه اولیه آن را ببینیم، که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، باید تا پایان سال به نسخه نهایی برسد. این بسیار هیجان انگیز خواهد بود - به خصوص اگر چشم انداز این شرکت از یک خودروی اسپرت سبک وزن و با باتری، واقعاً چیزی سبک وزن و اسپرت را تولید کند. از آنجایی که می د،م مفهوم Project V جالب به نظر می رسد – آیا اگر چیزی ساخت بریت،ا برای رقابت با همه آن پورشه ها وجود داشته باشد، عالی نیست؟
1 / 12
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49366