راب اسمیدلی: "ما 96 ٪ هزینه Kartage داریم"
انتشار: بهمن 12، 1403
بروزرسانی: 30 فروردین 1404

راب اسمیدلی: "ما 96 ٪ هزینه Kartage داریم"


برای تماشای غلتک قوس خود که او را برای تیمی که یک بار به خانه فراخوانده اید ، باید احساس عجیب کنید. برای Smidley ، مهندس سابق مسابقه به فلیپه ماسا و افسانه فرمول 1 در تمام دور ، که تنها یک هفته پیش بود که لوئیس همیلتون ، فصلی که قهرم، جه،ان را به دور از پای خود در آ،ین گوشه دور آ،ین دامان در سال 2008 است،اج کرد. جایزه بزرگ برزیل ، که او از خانه سابق Enzo Ferrari ظاهر شد ، با رنگ قرمز تزئین شده و بو برای رفتن به اولین پیک نیک خود در Ferrari F1.

اگر فصل 2008 را به صورت مذهبی دنبال می کنید ، پس از آن همه رویه های موجود در مسیر را بد،د ، قبل از مسابقه شایعات (این روزهای قبل از پاد،ت و رهبری برای زنده ماندن ، به یاد داشته باشید) ، پس می د،د که چگونه چیزهای متوسط \u200b\u200bبین مک لارن و فراری شده است. در ازای مبارزات ردبول در سال 2021 به طور کامل در مورد ، مرسدس نیست ، بلکه در مسیر پیگیری در ،یه و آلمان و همچنین در جایزه بزرگ ژاپن نیز تنش ها را ارسال کرد. این درام اخیراً برای این فصل مشتعل شد ، زیرا MASA در جریان اصلاحات پزشک عمومی در سنگاپور ، علیه ،ت F1 ، FIA تشکیل داد ، که در نهایت منجر به از دست دادن آن سال شد.

با این حال ، Smedley به خوبی از چگونگی حرکت سریع جهان فرمول 1 آگاه است ، حتی اگر ایده دیدن یک حریف قدیمی در تیم قبلی خود در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد. "لوئیس در بیرون از خانه در فیرانو ایستاده بود ، خانه ای که من بسیاری از دوره های مرطوب بعد از ظهر را صرف انتظار کمبود آب بدن کردم ، (مشخص است که او) یک مرد فراری است. این کمی عجیب به نظر می رسد ، کمی متفاوت به نظر می رسد. اما حقیقت این است با رسیدن ما این هفته ، لوئیس یک مرد فراری است و او ممکن است همیشه یک مرد فراری در ذهن ا،ر مردم باشد.

علاوه بر این ، اسمیدلی چیزهای بزرگتری را در مورد این روزها نگران کرده است ، نه کمترین آنها زیرا او دو سال پیش سیرک F1 را ، کرد. بعد از اینکه ماسا در سال 2014 از فراری به ویلیامز دنبال شد ، تیم مبتنی بر GRUV پس از چهار سال از دفتر مرکزی خود خارج شد و به ،وان مشاور گروه فرمول 1 کار کرد. " ، من با ویلیامز به 19 نفر رسیدم. " "من در آن زمان کمی با فرمول 1 انجام دادم ، عمدتاً به این دلیل که آنها از من سؤال ،د. اما من این را روشن کردم که در آن دوره ، من خودم را می خواهم ، و ب) وقت آن است که (چیزی) بسازم."

با این حال ، آنچه از آن مطمئن نبود ، چیزی است که او می خواست ساخت آن را آغاز کند. "من شروع به فکر کردم:" من کودک از پس زمینه تا حدودی متوسط \u200b\u200b(که) در فرمول 1 به پایان می رسید ، در فراری به پایان می رسید و در نهایت برنده همه این مدال ها و مسابقات جه، و همه این موارد شد. چگونه می تو،د امثال را کاهش دهید از کودک، که مثل من هستند که به زودی قالب 1 را وارد می کنند ، آگاه می شود که سیستم در حال حاضر است. "آنچه کاملاً دموکراتیک نیست و دموکراتیک نیست ، راه کرسی های راننده در فرمول 1 است. این چیزی است که باعث توجه من شده است."

اکنون ، موتورسواری همیشه بوده است - و هنوز هم گران است. هک ، اگر این برای اشرافی های حوصله ای که بعد از ظهر یکشنبه در اطراف اتومبیل های خود سرگردان هستند ، نیست ، هرگز ورزش اتومبیل وجود ندارد. اما این یک قرن پیش بود ، و می توان گفت که هزینه ورود اکنون بالاترین تا کنون است ، به خصوص برای جوان، که به دنبال گرفتن پا در نردبان F1 هستند. "اگر می خواهید به اروپا بروید (و) می خواهید در مسابقات FIA اروپا شرکت کنید ، هزینه متوسطی در آنجا 250،000 پوند وجود خواهد داشت." دانستن دلیل دشوار نیست. یک کارگر سه روزه در هفته ، علاوه بر چند روز آزمایش ، پنج مجموعه ،تیک در روز (!) ، تغییر در معبد و "مقدار زیادی موتورها" ، و مشخص است که ما می بینیم چگونه هزینه ها می توانند به سرعت یک گلوله برفی باشند ، به خصوص اگر می خواهید در پایان شدید بم،د.

درست است که خانواده های زیادی وجود دارند که می توانند این کار را انجام دهند ، اما آنها برای ا،ریت جمعیت جهان گزاف هستند ، به این م،ی که این ورزش برای رانندگان با استعداد بی شماری که به سادگی وسایل لازم را دارند ، وجود ندارد. این امر باعث شد Smedley در رابطه با نام تجاری جدید Fat New Lifestyle در فردی پورشه ، لیگ Fat Karting را ایجاد کند (نام تیم قدیمی Le Mans را بخاطر بسپارید؟) ، با هدف کاهش هزینه ورود به مسابقه جوان و آوردن Motorsport به بخش هایی از جهان که زیرساخت های کمی برای یافتن استعدادهای جوان وجود دارد.

چقدر ارزانتر صحبت می کنیم؟ خوب ، Smedley در ابتدا ،ن زده است که هزینه ها می تواند 50 تا 60 درصد کاهش یابد ، اما او می گوید: "ما رسیدن به 96 درصد را به پایان رسانده ایم و متوقف نشده ایم." دستاورد چشمگیر ، اگرچه به تجدید نظر کامل سیستم Karting نیاز دارد. البته یکی از اصلی ترین موانع هزینه خود کارت بود. در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان و تأمین کنندگان تایر در مسابقات جه، Karting رقابت می کنند ، به احتمال زیاد با مزایا و معایب آنها. در همین حال ، هر،ی که در لیگ لیگ کارتینگ رقابت می کند ، از این رو در همان سازوکار رقبای خود قرار دارد که Smedley و تیمش طراحی کرده اند ، در حالی که تولیدات از مدت ها قبل توسط Kart Bire با آن برخورد می شود.

هر کارت با یک موتور الکتریکی کار می کند که بسته به سطح شما در لیگ در انرژی متفاوت است. "برای من مشخص بود که فناوری EV احتمالاً بهترین فرصت را برای به دست آوردن برابری نزدیک در کل ناوگان ارائه داده است." وی گفت: "وقتی برای اولین بار در جستجوی این کار بودیم و ما به دنبال موتورهای احتراق داخلی و موتورهای EV و همه اینها بودیم ، ما نمی تو،م از طریق موتورهای یخی برابری کنیم. یک سرمایه گذاری عالی (برای کار ،) به همین دلیل است که ما با EV Karts به پایان رسیده ایم. مسابقه ، اما این متغیرها را از روند شکار استعداد نیز می گیرد.

می توان گفت که این USP در لیگ در Karting سنتی است ، زیرا داده ها نقش مهمی در چگونگی ارزیابی قهرمانان F1 در آینده دارند. "شما به روش ک،یک برای انتخاب راننده نگاه می کنید. این نوعی نگاه به نتایج آنها ، رفتن و تماشای آن در سمت مسیر است و دانستن اینکه آیا این کودک خوب است یا نه. فقط نگاهی به آن بیندازید." می گوید "من همه چیز در مورد پیدا ، استعداد هستم ، اما می خواهم آن را به روشی پیدا کنم که به داده ها متکی باشد و واقعاً عینی باشد." برای این منظور ، Smedley و تیمش برنامه هایی را تهیه کرده اند که می توانند نقاط داده را در KART و اطراف مسیر تجزیه و تحلیل کنند و آنها را با سایر رانندگان در سراسر جهان به یک پایگاه داده ضبط کنند.

،، که در طول ورود و آزمون رانندگی برای مسابقات قهرم، منطقه ای و حرفه ای علائم سرعت را نشان می دهند ، با بهترین گ،ن برای گرفتن یک صندلی فرمول 4 کاملاً مزه دار انتخاب می شوند. امسال نمایانگر گسترش در ایالات متحده آمریکا و اولین فینال در جهان است ، زیرا بهترین رانندگان هر دو بازار برای همان گسترش باند فرودگاه برای ،وان ،وان ، افتخار برای او رقابت می کنند. در نهایت ، هدف این است که یک ساختار جه، واقعی داشته باشیم ، جایی که کودکان در سراسر جهان این فرصت را دارند که زمان بندی را روشن کنند و استعدادی را در Legue جذب کنند.

در حال حاضر ، پیام Smedley به پسران و دختران با رویاهای راننده ساده F1: "ما باز هستیم ، خداوند متعال امتحان کرده ایم." همه چیز با روز آزمون شروع می شود ، که به شما امکان می دهد بدون فشار دادن صعود به رقبا در یک مسابقه کامل ، با یادگیری کارت و سرعت ساختمان آشتی دهید. در حالی که صحنه سنتی مراقبت می تواند برای ورود جدید ، به خصوص دختران کوچکی که وارد یک میدان پر از کودکان و نزدیک شدن می شوند ، وحشتناک باشد ، Smedley به دنبال این بود که Karting Fat League را به مک، باز و جذاب تبدیل کند که از همه استقبال می کند. او می گوید: "من همیشه فکر می کنم همه واکنش های ی،، دارند ، این روح جامعه در اینجا است ، حس تعلق و احساس انصاف ، واقعاً قوی است و این عالی است." "این دقیقاً اینگونه است که یک حرکت باید اینگونه باشد."

با پر ، فرم در اینجا و ذکر سران پیستون هنگام ادعای ، 25 درصد از روز اول آزمایش در لیگ کامل لیگ را دریافت کنید.

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">سمت چپ را منتقل کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">تحرک به درستی

1 / / 8


منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49463