فورد تایید کرده است که 4000 شغل در سراسر نیروی کار اروپایی خود به ،وان بخشی از طرحی برای “ایجاد ساختار رقابتی تر” ایجاد خواهد شد. انتظار میرود این کاهشها، که شامل حدود 800 شغل در بریت،ا میشود، تا پایان سال 2027 انجام شود. این کاهش پس از یک زمان نسبتاً سخت برای صنعت به طور کلی – کووید، زنجیرههای تامین، تورم، تقاضای محدود برای خودروهای برقی – و آسیبدیدگی اتفاق میافتد. چند سال برای فورد به طور کلی، با از بین رفتن فیستا بسیار دوست داشتنی و خودروهای الکتریکی که خوب و عالی نبودند. فو، ST در وضعیت خوبی ظاهر خواهد شد، ادامه تکامل موستانگ خبر بسیار خوبی است، و رنجر رپتور عالی است – اما کیفیت ممتاز آن کمک کرده است که کمبود آن در جاهای دیگر برجسته شود. حداقل مدل پوما هنوز هم فروش بسیار خوبی دارد.
فورد در اعلامیه خود از “اختلال بزرگ” در تغییر حرکت به سمت حرکت الکتریکی و شکاف بین آنچه از آنها خواسته می شود و آنچه مردم واقعاً می خواهند ب،ند صحبت کرد. جان لاو،، مدیر مالی و معاون رئیس، نامه ای به ،ت آلمان به ،وان بخشی از تایید بازسازی نوشت. او گفت: «آنچه در اروپا و آلمان کم داریم، برنامه سیاستی روشن و بدون ابهام برای ارتقای تحرک الکتریکی است، مانند سرمایهگذاری عمومی در زیرساخت شارژ، انگیزههای هدفمند برای کمک به مصرفکنندگان برای روی آوردن به خودروهای الکتریکی، بهبود رقابت در هزینه برای تولیدکنندگان، و انعطافپذیری بیشتر. در دستیابی به اه، انطباق CO2. ما قبلاً شنیدهایم، اگرچه به نظر میرسد اکنون که فورد مجبور است هزاران شغل را کاهش دهد تا در مسیر خود باقی بماند، با فوریت بیشتری همراه است. فورد می گوید متعهد به توقف فروش خودروهای موتور احتراقی در اروپا از سال 2035 است.
بخش عمده ای از از دست دادن شغل در آلمان اتفاق می افتد و نزدیک به 2900 موقعیت شغلی به طور بالقوه اضافی است. تقاضای ضعیف تر از حد انتظار برای وسایل نقلیه الکتریکی (پس از سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری در تاسیسات و کارکنان کلن)، خطوط تولید ا،پلورر و کاپری با ظرفیت کاهش یافته کار خواهند کرد. در اینجا، زیان در نقش مدیریت، تجاری و توسعه خواهد بود، نه در کارخانه هایی مانند Dagenham یا Halewood.
در آن زمان این خبر تاریکی است، اگرچه فورد می گوید به قاره متعهد باقی می ماند. دیو جانستون، معاون اروپایی دگرگونی و مشارکت فورد، افزود: “ما به خط تولید محصولات جدید خود برای اروپا افتخار می کنیم و متعهد به ایجاد یک تجارت پر رونق در اروپا برای نسل های آینده هستیم. بسیار مهم است که ما اقدامات سخت و قاطعانه ای انجام دهیم. تضمین رقابت آینده فورد در اروپا به ما گفته شده است که انتظار داریم یک خط تولید آینده با یک ،ب و کار “پر رونق” فورد پرو CV، مجموعه ای از خودروهای سواری (و پیشرانه ها) که “موفق و سودآور” و همچنین “مدرن و مدرن” باشند. سیستم صنعتی بسیار کارآمد، همه اینها بسیار معقول به نظر می رسد اگرچه در حال حاضر به نظر میرسد که استراتژی، جاهطلبی و اه، باید سیال باقی بمانند، زیرا وضعیت همچنان در حال تکامل است، و مهمتر از همه این است که این بریت،اییها هستند که مستقیماً تحت تأثیر کارمندان فورد قرار میگیرند.
1 / 8
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49232