قاب فورد F-150 در آزمایش شکنجه خم می شود، اما برخلاف سایبرتراک، نمی شکند.

قاب فورد F-150 در آزمایش شکنجه خم می شود، اما برخلاف سایبرتراک، نمی شکند.

پس از اینکه WhistlinDiesel موفق شد یک ،تیک Cybetruck را در حین یدک کشی F-150 بشکند، تصمیم گرفت با یک کامیون فورد برخورد کند تا ببیند چگونه رفتار می کند.

                                        https://www.carscoops.com/aut،r/،dcarscoops-com/                                    

توسط برد اندرسون

30 اوت 2024 ساعت 18:00

  • آزمایش‌های WhistlinDiesel ثابت می‌کند که F-150 بهتر از Cybertruck شکننده‌تر، سوء استفاده را مدیریت می‌کند.
  • قاب فولادی F-150 قادر به تحمل فشار بود، در حالی که قاب آلومینیومی Cybertruck به راحتی می ش،ت.
  • یوتیوبر همچنین سعی کرد هر کاری را که بتوان تصور کرد برای ش،تن یدک ب،ل فورد انجام داد.

چند هفته پیش، کودی دتوای، یوتیوب، معروف به وست لاین دیزل، هنگامی که ،تیک تسلا سایبرتراک را در حالی که تحت یکی از آزمایش های شکنجه معروف خود قرار می داد، ش،ته بود، امواج شوک آنلاین فرستاد. چه چیزی باعث آسیب شد؟ ب،ل فورد F-150. حالا، او دوباره برگشته است، این بار تلاش می کند ثابت کند که فورد می تواند بدون تردید از همان سوء استفاده کند.

طرفداران تسلا به سرعت از کامیون محبوب خود دفاع ،د و ادعا ،د که این کشش سایبرتراک نبود، بلکه پس از اینکه Detweiler آن را روی یک گودال زهکشی سیم، راند، فرود سختی را تحمل کرد. بنابراین، در مد WhistlinDiesel، کودی تصمیم گرفت ببیند که آیا F-150 می تواند ضربه مشابهی را تحمل کند یا خیر. با استفاده از بیل مک،کی، پشت کامیون را بلند کرد و بارها اتصال را به یک بلوک سیم، کوبید، چرا که نه؟

بخو،د: WhistlinDiesel تایر تسلا Cybertruck را در تست دوام ویروسی برمی‌دارد

نتایج؟ F-150 به اصل “ساخت سخت” فورد عمل کرده است. کامیون ضرب و شتم را به سختی تحمل کرد و علیرغم آزار مداوم از حرکت خودداری کرد. با این حال، کامیون بدون آسیب ظاهر نشد. پس از چندین بار سقوط، نیمه پشتی قاب کامیون فورد شروع به خم شدن کرد، اما برخلاف سایبرتراک، از وسط ش،ته نشد. راز چیست؟ قاب F-150 از فولاد خوب و قدیمی ساخته شده است، در حالی که Cybertruck به آلومینیوم سبک تر و کم بخشش متکی است.

در مورد تعمیرات، Detweiler کار ساده تری با فورد دارد. در حالی که Cybertruck او در حال حاضر در مرکز تسلا گیر کرده است و منتظر لیست طول، از اجزای قاب جدید است، او توانست با انداختن یک بلوک بتنی مستقیماً روی یدک کش، قاب F-150 را صاف کند. از سوی دیگر، Cybertruck هزینه تعمیرات قابل توجهی را جمع آوری می کند، با هزینه هایی که در حال حاضر به 11714 دلار رسیده است، و این قبل از شروع تعمیرات اساسی ساختاری است.

آینده سایبرتراک آسیب دیده چیست؟ باید منتظر بم،م و ببینیم WhistlinDiesel در دور بعدی تست های دوام خود چه چیزی برای ما در نظر گرفته است. اما در حال حاضر، به جرات می توان گفت که وقتی صحبت از زنده ماندن از یک ضرب و شتم می شود، فورد F-150 ثابت کرده است که جرات مق، با این چالش را دارد.

منبع: https://www.carscoops.com/2024/08/ford-f-150-gets-torture-،d-s،ws-tesla-cybertruck-،w-to-build-a-frame-that-wont-snap/