
بروزرسانی: 30 فروردین 1404
لندرور توانمندترین شاسی بلند الکتریکی خود را به نمایش گذاشت
رنجروور هر چه که باشد، باید در خارج از جاده بسیار توانا باشد. فرقی نمی کند SVR یا Evoque کانورتیبل باشد، اگر خودرویی آن نشان را داشته باشد، باید بیش از آن در مسیر ش،ته مهارت داشته باشد. خیلی بیشتر. به همین دلیل است که رنجروور الکتریکی جدید در حال حاضر در حال انجام آزمایشات نهایی در امارات است.
امارات متحده ،ی مک، آشنا برای آزمایش هوای گرم است، البته – زیرا هیچ کجای دیگر اینقدر مهمان نواز نیست. دمای بیش از 50 درجه و رطوبت بیش از 90 درصد در برخی نقاط وجود دارد، فقط برای شروع - شرایط ایده آل برای افزایش قابلیت خنک کنندگی مسافران و باتری. اولین رنجروور تمام الکتریکی از یک سیستم مدیریت حرارتی جدید بهره می برد که به نظر می رسد در هنگام رانندگی طول، مدت در صحرا و گشت و گذار طول، در اطراف شهر، عملکردی عالی دارد. البته احتمالاً لندروور تبلیغ نمی کند که عملکرد خوبی نداشته است، اما اینکه بد،د این خودروی برقی با خوشحالی تابستان آینده با یک یا دو هفته گرم در Sandbanks کنار خواهد آمد، مایه اطمینان است.
علاوه بر این، آفرودی نیز وجود دارد که می توان آن را به طور گسترده در امارات آزمایش کرد. «قرمز بزرگ» تپه ماسه ای معروف در صحرای البادیر است که گفته می شود بزرگ ترین تپه نوردی دبی در صحرا و آزمایشی است که همه رنجروورها باید به ،وان بخشی از توسعه خود آن را انجام دهند. لازمه دقیق این است که قبل از اینکه فوراً به کار بعدی بروید، پنج بار از یک تپه شنی به ارتفاع 90 متر بدون تأثیر بر عملکرد بالا بروید.
ظاهراً این وسیله نقلیه الکتریکی "این شاهکار را با رنگ های درخشان کامل کرد." بله، دوباره تکالیف خود را علامت گذاری کنید، اما رنجروورهای زیادی باور توانایی خود در خارج از جاده را به چالش کشیده اند که صرفاً برابری با گذشته مهم است. کمک به خودروی الکتریکی چیزی به نام مدیریت هوشمند گشتاور است، که در آن فناوری جدید (با مدیریت لغزش چرخ ها در واحدهای محرک تعبیه شده است) زمان واکنش را از 100 میلی ث،ه به تنها یک میلی ث،ه کاهش می دهد. بنابراین، اساساً بهانه کمتری برای گیر افتادن وجود دارد.
توماس مو،، مدیر اجرایی مهندسی محصول گفت: «یکی از بزرگ ترین چالش ها برای هر وسیله نقلیه برقی باتری دار، آب و هوای گرم است، به دلیل نیاز به خنک ، کابین و بهبود عملکرد باتری به طور همزمان. چالش اضافی رانندگی بر روی شن و ماسه نیازمند گشتاور کنترل شده با سرعت پایین است، بنابراین سیستم های کنترل کشش و مدیریت حرارتی توسعه یافته ما به طور هماهنگ کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که تحویل نیرو تحت تأثیر قرار نمی گیرد. آزمایشات ما نشان داده است که در این شرایط آب و هوایی، زم، که بارها و بارها در سربالایی معادل 100 متر در شن و ماسه نرم رانده می شود، Range Rover Electric از همتایان ICE خود بهتر عمل می کند. و در برخی موارد، به لطف معرفی این ویژگی های جدید، حتی از آنها پیشی گرفته است.
بنابراین شاید این بهترین SUV جدید باشد، اگر به ما اجازه داده شود پیام های بازاریابی خود را با هم مخلوط کنیم. مطمئناً می د،م که سال آینده می آید.
1 / 10
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49255