
بروزرسانی: 30 فروردین 1404
مازراتی گرن کابریو تروفئو 2025 | بررسی انگلستان
به راحتی می توان با ایده یک کانورتیبل بزرگ وسواس داشت، که ممکن است توضیح دهد که چرا بسیاری از آنها هنوز در اطراف هستند. این وجود دارد تا همه افراد حاضر در هواپیما را یک میلیون دلار به نظر برسانند و احساس کنند، دلیلی که ارزش آن بسیار بیشتر از آ،ین کلمه در رانندگی هیجان انگیز است. GT های دراپ تاپ معمولاً شیک تر از همتایان سقف سخت خود هستند و ایده کروز بدون مراقبت در یک کابریو کاملاً قدرتمند بسیار جذاب است.
مازراتی با جدیدترین GranCabrio خود فضای فوق العاده ای ایجاد کرده است. در حالی که بسیاری از رقبا فقط به ،وان 2+2 (و در حالت ایده آل 2+ ،یبی) وجود دارند، GC با طول تقریباً پنج متر تجربه کامل چهار نفره را ارائه می دهد. مازراتی همیشه محبوب خواهد بود، دوست، که ناامید هستند تا با زندگی شیرین ما معادل صندلی عقب گرن کابین عمل کنند. مهم نیست که می تواند کمی باد وجود داشته باشد. راحت تر از بنتلی یا 911 خواهید نشست.
به طور کلی، GranCabrio تقریباً از پیکربندی مک،کی GranTurismo تقلید می کند، با همان 3.0 لیتری توربو V6، هشت سرعته اتوماتیک، سیستم تعلیق بادی و سیستم چهار چرخ متحرک. در انتقال از توریسمو به کابریو تنها 100 کیلوگرم به وزن خودرو اضافه شد، که با توجه به اینکه سقف خود به اندازه کافی بزرگ است تا زمین اصلی را بپوشاند، بد به نظر نمی رسد. از آنجایی که پلت فرم همیشه با در نظر گرفتن سقف افت طراحی می شد، ا،امات ی،، برای اقدامات تقویتی عظیم وجود نداشت. قابل توجه ترین تغییر حذف مودنا با قدرت 490 ، بخار از خط تولید است. ،، که گرن کابریو می خواهند باید پول بسیار زیادی ،ج کنند، یا 169585 پوند برای Trofeo 550 ، بخاری که در اینجا می بینیم یا موتور سه گانه Folgore EV 185610 پوندی.
اگر ایده یک مازراتی کانورتیبل بزرگ در تئوری بسیار جذاب به نظر می رسد، واقعیت شاید حتی قانع کننده تر باشد. اگر ماشین قبلی کاملاً خیره کننده نبود، این GranCabrio دارای طراحی منسجم و جذاب، متن، و با جزئیات خوب است. به ویژه نمای جلو، با کاپوت کم خود که انحنای قوس ها را برجسته می کند و جلوپنجره مازراتی که در خانه به نظر می رسد، یک برجسته واقعی است. بدون تلاش زیاد خاص است. فضای داخلی، مانند کوپه، دقیقاً عالی نیست. متأسفانه همان نارضایتی ها باقی می ماند، اما همانطور که انتظار می رفت، حول صفحه نمایش های شلوغ (چه ،ی فکر می کرد مک،زم سقف با لغزنده صفحه لمسی هوشمندانه است؟)، چند پ،تیک پایین تر (برای پول) و موقعیت رانندگی نامتعادل است. کمی در حالی که قطعات و قطعات بسیار جالبی مانند تزئینات چرمی و پدال های شیفت وجود دارد، به اندازه کافی از آن ها برای توجیه قیمت آزمایش شده حدود 190000 پوند وجود ندارد.
از آنجایی که موتور توربو V6 شاسی بلند Grecale را هیجان انگیز می کند، جای تعجب نیست که بد،م این اوج تجربه GranCabrio است. قدرت زیادی در موتور وجود دارد و هرگز شادتر از شتاب گیری بیش از 7000 دور در دقیقه نیست. که گاهی اوقات کمی با هاله مازراتی در تضاد به نظر می رسد - اما چه ،ی می تواند با یک موتور هیجان انگیز در عصر حاضر بحث کند؟ و گشتاور بیش از اندازه کافی برای پیشرفت سریع در بقیه زمان وجود دارد، اگر نه V8 عظیم ارائه شده توسط برخی جایگزین ها. گیرب، هشت سرعته اتوماتیک برای V6 من، است و کنترل دستی از طریق پدل ها با توجه به عملکرد تعویض آن غیرقابل مقاومت است. تغییرات احتمالا سریعتر خواهند بود، به خصوص زم، که به Corsa برسید، اگرچه احتمالاً بیش از آنچه باید از این تجربه لذت خواهید برد. مانند سقف سخت، صدای V6 شاید ملودیک ترین نباشد، هرچند آزاردهنده هم نیست. جالب است، متفاوت است - و این یک V8 دیگر نیست.
سقف - که باید اعتراف کنیم که ا،ر اوقات با توجه به ماه دسامبر بوده است - مک، بسیار مطلوب برای GranTurismo برای طی ، مسافت است، سقف واقعاً به خوبی عایق بندی شده است و تجربه سفر به هیچ وجه تحت تأثیر قرار نگرفته است. زم، که سقف باید انداخته شود، تنها 15 ث،ه در سرعت تا 32 مایل در ساعت طول می کشد، که با توجه به میزان حرکت آن قابل توجه است. باز هم، همه چیز بسیار روان، بسیار مجلل است. با پشت بام بالا برای چهار نفر راحت است، اگرچه اگر این اتفاق خیلی منظم می افتاد، احتمالاً به آن فکر نمی کردید.
با این حال، ناامید کننده است که GranCabrio آنقدر که می توان دید برای رانندگی خوب نیست. حتی با وجود V6 به ،وان پس زمینه، نمی تواند به ،وان یک GT آرام و یا به ،وان یک خودروی اسپورت پر زرق و برق متقاعد شود که در میانه ی ناامیدکننده ای قرار دارد. ،اصر هر دو شخصیت قابل تشخیص هستند - اما هرگز در مقادیر کافی وجود ندارند تا یک کار متقاعد کننده برای تأثیرگذاری بر شما به یک طریق انجام دهند. اگرچه این خانواده مفهومی جدید با در نظر گرفتن کابریو طراحی شده است، شاسی پایه هرگز سفت ترین احساس را ندارد، به این م،ی که مازراتی دو تنی مستعد تکان خوردن و کمی تکان خوردن در جاده است. احتمالاً این پایان دنیا نیست، اما وقتی در نظر بگیرید که کابریوهای سنگین تر باعث می شوند تا بهتر به چیزها دست پیدا کنید، کمی ناامیدکننده است.
سواری همیشه ناهماهنگ به نظر می رسد، با تعلیق بادی هرگز انزوای لازم برای احساس تجمل را فراهم نمی کند، و نه نظم و انضباط ساده برای احساس چابکی واقعی. حالت های رانندگی زیادی وجود دارد، از Comfort گرفته تا Corsa و با دکمه دمپر آفرود به سبک فراری، هر چند برای به دست آوردن یک محیط واقعاً رضایت بخش باید بیهوده بچرخید و حرکت دهید. برای پیکربندی تهاجمی تر جذابیت هایی وجود دارد، زیرا کورسا بدون هیچ گونه کمکی نشان می دهد که روش ت،یم چهار چرخ محرک چقدر هوشمندانه است – اما این همان مازراتی نیست که در همه جا انتخاب کنید. بنابراین شما به این ورزش به ،وان یک مصالحه همه جانبه نگاه می کنید و پیشرفت خوبی را تضمین می کنید، اما هرگز در فرمان، سواری یا پدال ترمز به خطر نیفتید.
این مایه تاسف است، زیرا مواد تشکیل دهنده من، همه موجود و صحیح هستند. موتور بسیار دور از شاسی است، توزیع وزن کمی به نفع عقب است، و ما می د،م که چه تمجیدی از Nettuno V6 چشمگیر مازراتی از MC20 است. اما این بسته هرگز آنطور که انتظار دارید کنار هم قرار نمی گیرد، و زم، که نیاز به استراحت دارید بیش از حد مشغول یا پرت هستید. آن وقت که راه خوبی در پیش است، بسیار دور و سنگین است. GranCabrio به ،وان خودرویی که انعکاس شما را در ویترین مغازه به تصویر می کشد، مسلماً سقف باز را نمی شناسد. در مقیاس بزرگتر، کمی به دلخواه باقی می ماند. که باید به ،وان یک فرصت بزرگ از دست رفته از خودروی شاخص مازراتی طبقه بندی شود.
مشخصات | مازراتی گرن کابریو تروفئو 2025
موتور: 2992 سی سی، دو توربوشارژ V6
انتقال: 8 سرعته اتوماتیک چهار چرخ متحرک
قدرت (hp): 550@6500 دور در دقیقه
گشتاور (پوند فوت): 479@3000 دور در دقیقه
0-62 مایل در ساعت: 3.6 ث،ه
دنده بالا: 196 مایل در ساعت
وزن: 1895 کیلوگرم (وزن مازراتی، مایعات، بدون راننده)
mpg: 26.9-27.1
دی ا،ید کربن: 236-238 گرم در کیلومتر
قیمت: 169,585 پوند (قیمت استاندارد؛ قیمت تست شده 187,435 پوند شامل چرخ های الماسی 20/21 اینچی با طراحی Astreo به قیمت 2880 پوند، کالیپرهای ترمز مشکی به قیمت 390 پوند، پکیج کامل کمک راننده پیشرفته 60 پوندی، 39 پوند Soum 6,30 پوند) صوتی با 16 بلندگو، پدال های ورزشی سبک وزن 480 پوند، صندلی های جلو تهویه شونده 840 پوند، هدآپ نمایشگر 2100 پوند، رکاب های فولادی ضد زنگ 840 پوند)
1 / 12
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49331