مدل G84 M3 ICE یک موتور 48 ولتی شش سیلندر هیبریدی ملایم خواهد داشت (مهندس ارشد M Dirk Hacker تأیید می کند)

مدل G84 M3 ICE یک موتور 48 ولتی شش سیلندر هیبریدی ملایم خواهد داشت (مهندس ارشد M Dirk Hacker تأیید می کند)

https://www.carscoops.com/2024/10/bm…box=1729356782

ICE M3 بعدی BMW یک هیب، ملایم است، نه یک PHEV مانند M5 سنگین وزن

BMW M3 را با موتور 48 ولتی شش سیلندر احتراقی از حدود سال 2028 همراه با M3 EV با پیشرانه چهار موتوره عرضه خواهد کرد.

دریک هکر، رئیس توسعه BMW M به Carscoops گفت که قلب M3 بعدی یک پیشرانه هیب، ملایم 48 ولتی خواهد بود، نه یک PHEV.

چرا PHEV وجود ندارد؟

هکر، کهنه کار BMW M و نفر دوم مدیرعامل فرانک ون میل، در مراسم معرفی سری G90 M5 در مونیخ، گفت که اضافه ، وزن اضافی به سیستم PHEV هیچ فایده ای ندارد مگر اینکه از مزایای آن بهره مند شوید. یک محدوده الکتریکی قابل استفاده، که دارای مزایای عملی و همچنین مزایای مالیاتی عظیم در بازارهای منتخب است.

می تو،د از Electric M3 برای آن تشکر کنید

اما از آنجایی که BMW نسخه ای از M3 را نیز به فروش می رساند، می تواند نسخه احتراقی را سبک تر و با کیفیت تر نگه دارد. هر دو مدل بر روی پلت فرم Neue Kl،e ی،، سوار خواهند شد که سال آینده با شاسی بلند جدید iX3 عرضه خواهد شد و سپس در سری 3 جدید که قرار است در سال 2026 عرضه شود، استفاده خواهند شد. احتمالاً M3 دوتایی تا بعداً وارد بازار نخواهد شد. نسخه الکتریکی در سال 2027 و پس از آن یک خودروی ICE عرضه خواهد شد.

منبع: https://g80.bimmerpost.com/fo،s/s،wthread.php?t=2141429

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار