مدیر مالی فولکس واگن می گوید که این شرکت «یک یا دو سال» فرصت دارد تا همه چیز را درست کند

مدیر مالی فولکس واگن می گوید که این شرکت «یک یا دو سال» فرصت دارد تا همه چیز را درست کند

  • مقامات گروه فول، واگن روز چهارشنبه با کارگران دیدار ،د.
  • دکتر آرنو آنتلیتز، مدیر مالی مالی، هشدار داد که زمان برای تغییر جهت در میان کاهش تقاضا در حال سپری شدن است.
  • فروش گروه فول، واگن در اروپا اندکی افزایش یافت، اما فروش خودروهای الکتریکی به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

دکتر آرنو آنتلیتز، مدیر مالی و عملیاتی گروه فول، واگن، به کارگر، که در دفتر مرکزی این شرکت در ولفسبورگ گرد آمده بودند، گفت که این شرکت «یک سال، شاید دو سال» فرصت دارد تا اوضاع را برای برند اصلی خودروی خود، فول، واگن، تغییر دهد. سخنان او تنها چند روز پس از انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی دو کارخانه فول، واگن در آلمان منتشر شد، چیزی که در کل تاریخ 87 ساله این شرکت هرگز اتفاق نیفتاده است.

بر اساس گزارشی که منتشر شد، حدود 25000 کارگر در جلسه روز چهارشنبه با مدیران شرکت حضور داشتند رویترزآنها در مورد احتمال تعطیلی کارخانه ها در کشور نسبتاً صریح بودند. در دهه 1990 توافقی حاصل شد که امنیت شغلی کارمندان گروه فول، واگن را تا سال 2029 تضمین می کرد. اما رهبری فول، واگن ادعا می کند که تغییر بازارها در اروپا نیازمند کاهش قابل توجه هزینه ها با کاهش تقاضا است. Antlitz به کمبود حدود 500000 خودرو اشاره کرد و به انجمن گفت بعید است که فروش در دوره پس از همه گیری بهبود یابد.

فول، واگن ID.Buzz GTX

در پاسخ، شورای کاری فول، واگن از مدیران این شرکت به دلیل کوتاهی در انجام وظایف خود انتقاد کرد. با توجه به یورونیوزد،لا کاوالو، رئیس هیئت مدیره، در طول جلسه از صحبت ، دریغ نکرد، زیرا او هیئت مدیره را متهم کرد که بر تجارت اصلی تمرکز نمی کند و کارمندان را مجبور می کند تاوان اشتباهات خود را بپردازند.

اگر نگاهی به آمار فروش اخیر گروه فول، واگن بیندازیم، آنقدرها هم که Antlitz اشاره می کند بد نیست. نتایج سه ماهه دوم نشان می دهد که بازار اروپا اندکی 1.9٪ افزایش یافته است، در حالی که فروش در آمریکای ج،ی و ایالات متحده نیز افزایش یافته است. اما وضعیت در آسیا متفاوت است، جایی که رقابت با چین منجر به کاهش 8.2 درصدی فروش گروه فول، واگن شد. اگر به طور خاص به خودروهای برقی نگاه کنیم، متوجه می شویم که این شرکت در سراسر اروپا با کاهش فروش 15.2 درصدی در رنج است. با توجه به اینکه گروه فول، واگن به شدت به دنبال یک خط تولید برقی در مجموعه های مختلف برندهای خود است، این اعداد به آینده ای چالش برانگیز اشاره می کنند.

آینده بلند مدت فول، واگن در ایالات متحده همچنان نامشخص است. موتور 1 فول، واگن آمریکای شمالی به دنبال بی،ه ای است و در صورت دسترسی به اطلاعات جدید، این مقاله را به روز خواهد کرد. در همین حال، راه‌اندازی مجدد برند Scout توسط فول،‌واگن با کامیون الکتریکی و شاسی‌بلند جدیدش که قرار است در 24 اکتبر رونمایی شود، همچنان در مسیر خود قرار دارد.

منبع: https://www.motor1.com/news/732700/vw-finance-chief-one-two-years/