منهارت 503 اسب بخار به جدیدترین BMW M240i اضافه می کند
انتشار: بهمن 04، 1403
بروزرسانی: 30 فروردین 1404

منهارت 503 اسب بخار به جدیدترین BMW M240i اضافه می کند


با توجه به محبوبیت سری 2 قدیمی 3.0 لیتری، شاید تعجب آور باشد که M240i xDrives جدید بیشتری در عصر G42 نبینید. رانندگی عالی است و فضای داخلی زیباتری دارد. برخی از آنها ممکن است هنوز به دلیل ظاهر و همچنین قیمت کمتر مطلوب به تعویق بیفتند. به هر حال، ،، که یکی را دارند، وقتی ،ت به تنظیم می رسد، از انتخاب غافل می شوند. بله، B58 3.0 لیتری در 40i قدیمی بود، اگرچه خودروی فعلی دارای xDrive و شاسی توانمندتر برای استفاده حدا،ری از قدرت اضافی است.

Manhart مطمئناً از هر دو سری M Performance 2 و Full Fat M2 بهره می برد و بسته MH2 500 II دیگری هم اکنون راه اندازی شده است. اکنون دریل را می شناسید، با قدرت بیشتر آن موتور هیولا، کمی تهاجم بیشتر به شاسی و ظاهر مشکوک جدید. این مستقیماً از کتاب بازی Manhart خارج شده است، اگرچه بعید است آنها چیزهایی را که ش،ته است تعمیر کنند ...

به لطف نقشه بسیار داغ 102RON، به اضافه یک منیفولد ورودی جدید، این،و،، لوله های پایین، cat و جعبه برق بسیار مهم MHtronik، منهارت می گوید این سری اکنون 503 ، بخار نیرو تولید می کند. با 467 پوند فوت و همچنین xDrive، مطمئناً 62 مایل در ساعت را در کمتر از چهار ث،ه و 100 مایل در ساعت را در کمتر از 10 ث،ه به راحتی انجام می دهد. به گفته منهارت، سیستم چهارچرخ محرک به این م،ی است که این مقدار نیرو می تواند به طور ایمن و با کمترین تلفات به آسفالت منتقل شود – برای عملکرد بهینه و من، برای استفاده روزمره! فقط باید به این واقعیت نگاه کنید که M3 و M4 دیفرانسیل عقب دیگر در دسترس نیستند (حداقل در بریت،ا) تا ثابت کنید مردم چقدر به BMW های سریع و چهار چرخ متحرک علاقه دارند.

ارتقاء سیستم تعلیق در اینجا جدی تر از حد معمول است، زیرا کویل اورهای قابل تنظیم KW، فشرده سازی و ریباند در این خودرو نصب شده اند. فنرهای کاهنده معمولی H&R برای یک تنظیم استاندارد بسیار من، در دسترس هستند. Manhart همچنین ارتقاء ترمز اسپرت را ارائه می دهد. این واقعیت که چرخ ها به ،وان «واقعاً چشم نواز» توصیف می شوند، چیزهای زیادی را نشان می دهد، زیرا چرخ های مقعر در واقع اندازه ای مشابه با استاندارد استاندارد دارند - 245/30 R20، 285/25 R20 - اما با رنگ و سواری کمتر. ارتفاع، به سایز خودرو می افزاید. رفتار

قطعات اضافی شامل کیت بدنه برای جذابیت بصری بیشتر - بال ها و دامن ها در اطراف، به علاوه یک دیفیوزر - به همراه یک فرمان بازطراحی شده شامل پدال های کربنی است. که احتمالاً تغییر زیادی نکرده است، زیرا هیچ ع،ی از آن وجود ندارد. کافی است بگوییم این اصلاحات رادیکال کمتری نسبت به خارج خواهد داشت. با توجه به کالیبر کیت مورد بحث، جای تعجب نیست که این تعمیر MH2 500 II کمی گران تر از آنچه ما به آن عادت کرده ایم است. قیمت منیفولد ورودی جدید 2399 یورو و سیستم تعلیق KW 6499 یورو است. حتی پاروها بالای 400 یورو هستند.

بنابراین این برای افرادی خواهد بود که واقعاً M240i را دوست دارند. ،، که عاشق این کار هستند ممکن است از دانستن این موضوع که این خودرو دقیقاً با قیمت 66300 یورو (56000 پوند) با 37000 کیلومتر به فروش می رسد خوشحال باشند. یا یک M240is معمولی در PH با قیمت 36 هزار پوند، برای ،، که می خواهند ساخت خود را شروع کنند، وجود دارد. مطمئنا هیچ، گزینه های اصلاح را کم ندارد...

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 6


منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49433