نمونه اولیه Acura Integra Type S طیف وسیعی از قطعات با عملکرد بالا را به نمایش می گذارد

Radical Acura Integra Type S Prototype Previews ‘Potential’ Performance Parts Line

موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر شامل یک این،و، جدید، دو خنک کننده روغن و درگاه اگزوز عقب است.

                                        https://www.carscoops.com/aut،r/،dcarscoops-com/                                    

توسط برد اندرسون

4 ساعت پیش

    نمونه اولیه Acura Integra Type S طیف وسیعی از قطعات با عملکرد بالا را به نمایش می گذارد

  • آکورا روی سیستم تعلیق، ترمز، موتور و آیرودینامیک اینتگرا کار کرد.
  • این خودروساز هنوز به طور کامل متعهد به ارائه چنین قطعاتی به مشتریان نیست.
  • این نمونه اولیه وحشی با رنگ خاصی به نام Indy Yellow Pearl ساخته شده است.

Acura Integra Type S، مانند برادر هوندا سیویک تایپ R خود، ثابت کرده است که یک خودروی با عملکرد خوب است و به وضوح می‌خواهد فضای بیشتری برای سفارشی‌سازی به مالکان بدهد، آکورا مجموعه‌ای از قطعات خیاب، و پیست‌گرا را به نمایش گذاشته است که ممکن است به مشتریان ارائه دهد. عمومی با نمونه اولیه Integra Type S HRC.

قطعات ویژه که در هفته خودروی مونتری معرفی شدند، با کمک مهندسان شرکت مسابقه‌ای هوندا (HRC) توسعه یافتند و از ،اصر خودروی مسابقه‌ای Integra Type S TCX الهام گرفتند. به اندازه کافی عجیب، آکورا آنها را تنها به ،وان قطعات “بالقوه” توصیف می کند که می توانند در آینده منتشر شوند. بنابراین، اگر مالک Integra Type S هستید و آنچه را که می بینید دوست دارید، حتماً به Acura اطلاع دهید.

تماشا کنید: Civic Type R و Integra Type S ممکن است بسیار نزدیک باشند، اما هنوز یک برنده واضح وجود دارد

قطعات از فاسیای آیرودینامیک جلو شروع می شوند. نمای جلوی اصلاح شده با سپر و اسپلیتر جدید به ظاهر تهاجمی سدان می افزاید که با طرح رنگ روشن ایندی زرد مروارید در تضاد است. کانال‌های خنک‌کننده نیز بزرگ‌تر شده‌اند، کاپوت دارای مجموعه‌ای از دریچه‌های هوای اضافی است، و آکورا مجموعه‌ای از چرخ‌های آهنگری 19 اینچی را که در ،تیک‌های پیرلی P Zero Trofeo R پیچیده شده‌اند، جلوه بیشتری به آن اضافه کرده است.

در حالی که جلوی خودرو جذاب است، عقب غیرعادی تر است. این شامل یک اسپوی، بزرگ فیبر کربنی عقب با پایه های آلومینیومی است. مقدار زیادی فیبر کربن نیز وجود دارد. به ،وان مثال، این خودرو دارای کاپوت فیبر کربن، درهای عقب و صندلی های سطلی Recaro یک تکه است. مانند ا،ر خودروهای اسپرت متمرکز بر راننده، صندلی‌های عقب حذف شده‌اند و به جای آن‌ها یک قفسه فیبر کربنی قرار دارد که می‌تواند چهار چرخ و ،تیک را پشتیب، کند. کو، گازی نیز قابل حذف است.

شاید چشمگیرترین چیز در مورد نمونه اولیه این باشد که آکورا کمی جذابیت به کاپوت اضافه کرده است. موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر دارای یک این،و، بزرگتر، دو خنک کننده روغن و یک سیستم اگزوز عقب سبک وزن است. متاسفانه هیچ عدد ، بخار یا گشتاور ذکر نشده است.

    نمونه اولیه Acura Integra Type S طیف وسیعی از قطعات با عملکرد بالا را به نمایش می گذارد

کویل های تعلیق، میله ضد غلتش قابل تنظیم و رول میل های جلو و عقب قابل تنظیم به افزایش عملکرد خودرو کمک می کنند. ترمزهای جدید شامل روتورهای دو تکه 15 اینچی جلو و کالیپرهای شش پیستونه برمبو نیز تکمیل کننده تغییرات موتور و سیستم تعلیق هستند. همچنین کانال های هوای بزرگتری برای خنک نگه داشتن ترمزها و تهویه هوا وجود دارد.

جان ایکدا، معاون ارشد شرکت اتومبیل ر، هوندا در ایالات متحده، گفت: «قطعات عملکرد HRC یک مفهوم هیجان‌انگیز است که بر ایجاد یک رابطه قوی‌تر با علاقه‌مندان آکورا و هوندا مشتاق به دسترسی به مهندسی مسابقه HRC منحصر به فرد برای افزایش تجربه رانندگی با عملکرد بالا تمرکز دارد.» ایالات. تمام مشخصات نمونه اولیه Acura Integra Type S HRC عملکرد را فریاد می‌زند.

منبع: https://www.carscoops.com/2024/08/radical-acura-integra-type-s-previews-line-of-performance-parts/