پورشه تایکان توربو GT و فراری SF90 دستکش را به یاماها R1 می اندازند.
انتشار: دی 14، 1403
بروزرسانی: 06 اردیبهشت 1404

پورشه تایکان توربو GT و فراری SF90 دستکش را به یاماها R1 می اندازند.


آیا یک پورشه تمام الکتریکی می تواند فراری هیب، را ش،ت دهد – و چگونه سوپربایک درجه یک یاماها می تواند آن را ش،ت دهد؟

https://www.carscoops.com/aut،r/،dcarscoops-com/      

توسط برد اندرسون

2 ساعت پیش

    پورشه تایکان توربو GT و فراری SF90 دستکش را به یاماها R1 می اندازند.
  • هر دو پورشه و فراری حدود 1000 ، بخار قدرت دارند، اما یک خودروی الکتریکی از مزیت اضافی گشتاور فوری برخوردار است.
  • تایکان توربو GT و SF90 Stradale در خارج از خط بسیار خوب کنار می آیند.
  • در یک مسابقه درگ غلتکی، دوتایی که از احتراق نیرو می گیرند شروع به دور شدن می کنند.

چندی پیش، زم، بود که موتورسیکلت های سوپر اسپرت سریع ترین وسایل نقلیه قانونی جاده ای روی کره زمین بودند. با این حال، در حالی که بیشتر دوچرخه های پرچمدار دهه گذشته حدا،ر 200 ، بخار قدرت داشتند، جنگ ، بخار بین خودروسازان همچنان ادامه داشت.

اول، ابرخودروهای پرچمدار مانند مک لارن P1 و پورشه 918 اسپایدر شروع به کار ، برای دوچرخه ها ،د. اکنون، ما در عصری زندگی می کنیم که سدان های تمام الکتریکی جزو سریع ترین خودروهای شتاب دار روی کره زمین هستند. برای اثبات آن، CarWow اخیراً پورشه تایکان توربو GT جدید را در کنار فراری SF90 Stradale و یاماها R1M تج، کرده است. نتایج شگفت انگیز بود - اگرچه تعجب آور نبود.

بخو،د: پورشه تایکان توربو GT اولین خودرویی است که در تست C/D 0-60 سد دو ث،ه ای را ش،ت.

فراری SF90 Stradale تنها سوپراسپرت واقعی آزمایش شده است که با دو توربوشارژر V8 و سه موتور الکتریکی آن 986 ، بخار قدرت تولید می کند. با این حال، این کمتر از 1019 ، بخار است که توسط پورشه تایکان توربو GT با کنترل پرتاب فعال شده است. یاماها R1M در مقایسه با قدرت 200 ، بخار خوب است، اما همچنین بسیار سبک تر است.

در مسابقه اول، سه مدعی شروع بسیار خوبی داشتند اما فراری برتری را به دست آورد. با این حال، پورشه به زودی این فاصله را کاهش داد و با SF90 رقابت کرد. موتورسوار یاماها در سیستم تعلیق با فراری و پورشه کار خوبی انجام داد اما کمی عقب افتاد.

SF90 در مسابقه 2 از خط پایان خارج شد، اما درست مانند مسابقه 1، تایکان با افزایش سرعت شروع به عقب نشینی کمی کرد و پیروز شد. در دور سوم، پورشه و یاماها بهترین شروع ها را داشتند زیرا راننده فراری تمام سیستم های کمکی را خاموش کرد و مجموعه ای از کم فرم، ناخواسته را تجربه کرد که بر فرار هیب، تأثیر گذاشت.

میزها در یک مسابقه درگ نورد از سرعت 10 مایل در ساعت اجرا می شوند. در حالی که پورشه برتری قدرتی نسبت به فراری دارد، اما در مسابقات رول عملکرد خوبی ندارد و از دو خودروی دیگر عقب می افتد.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=HZUrf2DBObY[/embed]


منبع: https://www.carscoops.com/2025/01/porsche-taycan-turbo-gt-and-ferrari-sf90-throw-down-the-gauntlet-to-yamaha-r1/