
بروزرسانی: 02 فروردین 1404
کامیون مزدا که فراموشش کردید نشان بزرگی دریافت می کند
احتمالاً مزدا را با MX-5 میاتا و موتورهای دوار مرتبط می د،د، اما این شرکت ژاپنی سنت طول، در کامیون ها دارد. در واقع، اولین مدل مزدا که در سال 1931 عرضه شد، یک خودروی سه چرخ باز به نام مزدا-گو بود. اولین خودروی سواری این شرکت، R360، زم، که K360 در دهه 1960 معرفی شد، یک نسخه کامیون نیز دریافت کرد. بسیاری از پیکاپ های دیگر نیز در پی آن بودند و در سال 2024، BT-50 نسل خود را ادامه خواهد داد.
جانشین کامیون های سری B که بین سال های 1961 تا 2006 فروخته شد، BT-50 برای دو نسل اول خود بر اساس فورد رنجر ساخته شد. هنگامی که مدل نسل سوم در سال 2020 وارد بازار شد، مزدا پلتفرم های خود را با زیربنای ایسوزو D-Max تغییر داد. اکنون، این پیکاپ سایز متوسط \u200b\u200bحدود یک سال پس از اینکه خودروی اهداکننده فیس لیفت خود را انجام داد، فیس لیفت شده است. این یک کار عالی است، اگرچه ما فکر می کنیم لوگوی بالدار بزرگ کمی زیاده روی کرده است.
مزدا BT-50 2025 دارای چراغ های جلو به روز شده با چراغ های LED در روز است که یادآور CX-5 هستند. لوگوی بزرگ تنها تغییری نیست که در جلوپنجره اعمال شده است، زیرا اکنون سبک متفاوتی با هشت ضلعی های متصل به شش ضلعی بزرگتر وجود دارد. علاوه بر این، یک تزئین رنگارنگ روی جلوپنجره وجود دارد که موضوعی تکراری در بین خودروهای مزدا است. قاب جلوپنجره در این مدل فیس لیفت بزرگتر به نظر می رسد.
سپر جلو برای افزودن پرده هوا به منظور بهبود راندمان آیرودینامیکی و کاهش مصرف سوخت اصلاح شده است. با حرکت به سمت عقب، مزدا یک بار دیگر لوگوی خود را تغییر داده است. گرافیک چراغ عقب جدید و سپر بازطراحی شده با بخش پایینی اسکالوپ وجود دارد. تکمیل کننده تغییرات در ،مت بیرونی، رینگ های آلیاژی جدید طراحی شده و طیف وسیعی از رنگ ها، از جمله قرمز خاکی متالیک است.
با ورود به داخل، یک سیستم اطلاعات سرگرمی 9 اینچی جدید با چند کلید میانبر حساس به لمس در کنار دکمه های صدا و صدا وجود دارد. ردیف سوئیچ های فیزیکی زیر، و همچنین صفحه کوچک مجزا برای اطلاعات HVAC، منتقل شده اند. در جاهای دیگر، صفحه نمایش دیجیتال راننده تا 7 اینچ افزایش می یابد و اکنون می تواند اطلاعات خارج از جاده را که قبلاً فقط در نمایشگر مرکزی موجود بود نمایش دهد: حالت درایو/ وضعیت قفل دنده، زوایای فرمان و شیب، سیستم نظارت بر فشار باد تایرها و حالت زمین ناهموار.

7 ع،
مزدا
Android Auto بی سیم برای سال 2025 جدید است و به اتصال بی سیم Apple CarPlay می پیوندد. در کنار آینه دید عقب، اکنون یک پورت USB برای اتصال دوربین خودرو وجود دارد. سایر تغییرات شامل دستیار ترافیک، ترمز متقابل در عقب، کروز کنترل تطبیقی \u200b\u200bبا تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین های استریو جدید در جلو است که میدان دید را دو برابر می کند. برای دوربین عقب، مزدا اکنون یک پوشش ضد آب برای تمیز نگه داشتن آن اعمال می کند.
وقتی می گوییم مزدا در واقع منظور ایسوزو است. هر دو BT-50 و D-Max با هم در تایلند در کارخانه ایسوزو ساخته می شوند. در استرالیا، BT-50 در طعم های تک کابین، توسعه یافته و دو کابین عرضه می شود. هر دو دیفرانسیل عقب و تمام چرخ متحرک.
قدرت از یک موتور 3.0 لیتری چهار سیلندر توربودیزل تامین می شود. 188 ، بخار قدرت و 332 پوند فوت (450 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. در برخی بازارها، یک موتور دیزلی کوچکتر 1.9 لیتری با قدرت 148 ، بخار و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) نیز وجود دارد. بسته به منطقه و موتور، جعبه دنده های شش سرعته دستی و اتوماتیک ارائه می شود.
ما همچنین یک گا،ی از ایسوزو D-Max 2024 را که BT-50 جدید مزدا بر اساس آن ساخته شده است، پیوست کرده ایم. این تنها پیکاپی نیست که مزدا در حال حاضر ارائه می کند و ژاپن مجموعه ای از کابوورها مانند Bongo و Sc، و همچنین تایتان بزرگ تر را در اختیار دارد.
منبع: https://www.motor1.com/news/737856/2025-mazda-bt-50-debut/