گاهی اوقات، همه چیز آنطور که انتظار دارید پیش نمی رود. کمی شبیه نمایش نتفلی، که همه در مورد آن غوغا می کنند، اما شما تا آ، عمر نمی تو،د دلیل آن را بفهمید، یا رستور، با سه ستاره میشلین که نمی تواند نیمی از فیله مینیون و همچنین میخانه غذاخوری محلی شما را بپزد. برای من رقابت BMW M5 F90 بود. اشتباه نکنید، این بسیار همه کاره است با حجم زیادی از ،، ، و دوست داشتنی بودن، و به درستی در سراسر صفحه مورد تحسین قرار گرفته است، از جمله از سم شیهان در بررسی PH خود. اما، از دیدگاه من، سواری بیش از حد محکم بود، فرمان خالی از احساس بود، و نت اگزوز بیش از حد خفه بود. مطمئناً، این یک سالن عملکرد عالی است، اما یک خودروی خاص M نیست.
بنابراین زم، که M5 CS در سال 2021 عرضه شد، انتظار می رفت که نسخه قدرتمندتر (ی،ی قوی تر) از رقبای بسیار متمرکز باشد. چیزی که در ابتدا برای یک سالن اجرایی با وزن تنها دو تن منطقی نبود، اما مطمئناً سطوح شدید نیاز را القا می کرد. آنچه که M با M2 CS قبلی به دست آورد، چیزی جز خارقالعاده نبود، و یک کوپه اسپرت ک، بالا را به یکی از بهترین تجربیات M تا به امروز تبدیل کرد. اگر M بتواند همین رویکرد را با M5 دنبال کند، پس با Jove چیزی بسیار خاص در دستان خود خواهد داشت.
با این حال، در ابتدا به نظر می رسید که M با M5 CS کمی محافظه کار است. تنها 10 ، بخار از موتور 4.4 لیتری توئین توربو V8 آزاد شد که مجموع قدرت را به 635 ، بخار رساند (که انصافاً آن را قدرتمندترین BMW در تاریخ در آن زمان می کرد)، در حالی که 70 کیلوگرم به لطف فیبر کربن کاهش یافت. یک کاپوت پ،تیکی تقویت شده، چهار صندلی سطلی کربنی، ترمزهای سرامیکی، و چند چرخ آلومینیومی طلایی رنگ شده خوشمزه. در نهایت، میرایی بهینهسازی شده است تا با تغییر نسبتاً کوچک وزن و کاهش 7 میلیمتری ارتفاع سواری، و همچنین تغییرات زیبایی مانند جلوپنجره طلایی و رنگ ف،ی جدید Frozen Deep Green مطابقت داده شود. اینجا داشته باشید .
اگرچه ممکن است ناچیز به نظر برسد، اما این تغییرات کوچک و ارتقاء سالن بزرگ چهار در را به یکی از بهترین خودروهای M تبدیل می کند. در جایی که فرمان مسابقه بی حس و منزوی بود، خودروهای CS پر از بافت و مشتاق تر برای ارائه بودند. اگزوز دوباره تنظیم شده، تهاجمی زیادی به همراه داشت، منطقه ای که به شدت در کامپوننت کمبود دارد، اما سیستم تعلیق مجدد تنظیم شده (و احتمالاً کاهش وزن) مهم ترین ارتقا از همه است. هنوز محکم بود، بله، اما به طور قابل توجهی از Comp در حالت Comfort ،یب بیشتری داشت. اگرچه غرغر اضافی نامحسوس بود، اما M5 در وهله اول از کمبود غرغر رنج نمی برد.
به هر حال این فقط نظر من است، اما نشانه یک ماشین واقعا استثنایی زم، است که رو،مه نگاران پول خود را در دهان خود می گذارند و آن را برای خود نگه می دارند. در این مورد، ،ی نبود جز کریس هریس، فارغالتحصیل PH، که این خودروی خاص را پس از جمعآوری یک بررسی سریع از آن برای TG ،یداری کرد. او بهترین رنگ را، حداقل از نظر من، انتخاب کرد و قبل از اینکه در سال 2023 آن را به صاحب بعدی خود بدهد، کمی بیش از 11000 مایل از آن لذت برد. هریس آنقدر شیفته CS بود (و چه ،ی می تواند او را سرزنش کند؟) که نوشت: قرار نبود… می فروشمش – ،مت 2 با امضای زیر کاپوت “،مت 1” حتما باید 993 GT2 قدیمی او باشد.
به هر حال، از زم، که هریس راه خود را با آن جدا کرد، 3000 مایل دیگر افزایش یافته است و اکنون به دنبال مالک جدیدی برای شارژ آن است. همه اینها با قیمت 124950 پوند متعلق به شماست، که 15000 پوند کمتر از سال 2021 است، اما با استانداردهای خودروهای عملکردی چهار در این چیزی نیست. با این حال، اگر تنها چیزی که می خواهید یک F90 M5 سبز رنگ است، این کامپ 2023 با قیمت 73500 پوند وجود دارد. مطمئناً بیشتر از CS 50 هزار پوندی است، اما یکی خودروی M بسیار خوب و دیگری کاملاً فوق العاده است.
1 / 7
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49117