کیا EV6 AWD GT-Line S 2025 | بررسی انگلستان

کیا EV6 AWD GT-Line S 2025 | بررسی انگلستان

تهاجم الکتریکی بین هیوندای و کیا به سرعت ادامه دارد. از هیوندای اینستر 20000 پوندی گرفته تا کیا EV9 سه تنی، از طریق خودروهایی مانند سوپراسپرت Ioniq 5N و EV3 با استقبال خوب، هجوم محصول جدید تحت تاثیر قرار گرفته است – و خیلی سریع وارد بازار شده است. به نظر می رسد راه اندازی یک SUV خانواده EV6 در سال 2021 در برنامه بزرگ استراتژی برقی سازی زمان زیادی در پیش است، بنابراین به روز رس، در راه است.

این تغییرات در اوایل سال جاری مشخص شد و بر ظاهر بیرونی جدید تمرکز دارد که هدف آن نزدیک‌تر ، آن به مدل‌های برقی بزرگتر و کوچک‌تر کیا، فضای داخلی اصلاح‌شده و تعمیرات اساسی باتری است که ظرفیت آن (از ۷۷ به ۸۴ کیلووات ساعت) افزایش یافته است. کیلووات ساعت در ساعت) در جعبه ای با وزن هر کیلو کمتر. بعید است که EV6 مانند پسر عموی خود Ioniq 5 برای همه مشتریان جذاب باشد، وجه تمایز مفهوم طراحی “کنتراست مدرن” آن است، اگرچه به یاد ماندنی قطعا بهتر از فراموش شدن است. اعتماد به نفس کیا – دنیایی دور از گذشته نه چندان دور – ستودنی است; طراحی جدید نور “نقشه ستاره ای” مدل 6 را بیشتر به روز می کند و هوشمند به نظر می رسد.

در حالی که فضای داخلی بهبودهای مفیدی مانند چرخ بازسازی شده (که برای سه پره بسیار بهتر به نظر می رسد) و طراحی صفحه نمایش لمسی شیک تر، دریافت می کند، هنوز مشکلاتی وجود دارد. مهم‌ترین آنها صفحه‌نمایش است که در مقایسه با بهترین سیستم‌های موجود می‌تواند در لمس ، احساس کندی داشته باشد، تصوری که با تکان‌های بیش از حد مورد نیاز برای خاموش ، ویژگی‌های کمک اجباری تشدید می‌شود. همانند EV9 بزرگتر، 6 حتی با استانداردهای مدرن نیز خودروی بسیار بچه‌دار است، و در مورد حفظ خطوط و هر بار تغییر محدودیت سرعت به‌طور تحریک‌آمیز بوق می‌زند، بنابراین بهتر است واقعاً این ویژگی‌ها را غیرفعال کنید. اخیرا

خیلی چیزها در مورد فضای داخلی EV6 هنوز خوب است، حتی اگر آنها ویژگی هایی بودند که قبلاً آن را متمایز می ،د. فضای ذخیره‌سازی و راه‌حل‌های شارژ فراو، وجود دارد که در مواردی که خانواده محور و من، فضا هستند، ایده‌آل است. مانند هیوندای، کیا مانند یک خودروی نسبتاً بزرگ در جاده احساس می‌شود (طول 4.7 متر و عرض 1.9 متر)، اما از نظر صندلی بزرگ‌تر است، اگرچه فضای سر چندان سخاوتمندانه نیست. پیمایش بین انعکاس گوشی هوشمند و سیستم اصلی روان است (اگر آن را فراموش کردید مفید است)، کنترل‌های HVAC به طور معقولی اجرا می‌شوند، و دکمه‌های مفیدی در همه جا برای ویژگی‌های مفید (و پرکاربرد) وجود دارد. چیزی که قابل توجه است این است که EV6 چقدر به راحتی وارد زندگی خانوادگی می شود. محجوب بودن و آرام بودن دقیقاً از ویژگی‌های ،ی نیستند، اگرچه در تعطیلات آ، هفته‌ای که پیش‌بینی می‌شود در میان خانواده‌های زن و شوهر بسیار مفید هستند.

علیرغم ادعاهایی در مورد برخی اصلاحات سیستم تعلیق، EV6 هنوز هم کمی باتلاق به نظر می رسد و می توان به راحتی با سرعت کم حرکت کرد. حتی با وجود دیواره های ضخیم روی چرخ های 20 اینچی، هنگام دویدن به مهدکودک، فروشگاه یا هر کاری که این بار فراموش کرده اید، سواری شلوغ تر از ایده آل است. مطمئناً بد نیست، اگرچه با حال و هوای آرام کیا همخو، ندارد. انتخاب GT-Line با 19s به جای GT-Line S ممکن است به دستیابی به این نتیجه کمک کند. از سوی دیگر، زم، که به سرعت کروز بالا می‌روید، تسطیح می‌کنید و مایل‌ها دورتر می‌شوید، بسیار خوب است. صدای کمی باارزش از هر کجا شنیده می شود، صندلی ها راحت هستند، بیش از سه مایل در هر کیلووات ساعت برمی گردد، و پرتو کامل، در صورت نیاز، عالی است. مجدداً، EV6 از نظر اقامت یا کمک هزینه بسیار کمی نیاز دارد – فقط کار می کند.

این به شارژ فوق سریع نیز تعمیم می‌یابد که در حال حاضر 258 کیلووات در مقابل 239 کیلووات قدیمی رتبه‌بندی شده است. ما دیدیم که حدود 200 کیلووات بدون هیچ پیش شرطی پذیرفته شده است، که باعث می شود پاشش و افزایش برق یک EV (ولتاژ بالا می رود و ،اب می شود، باید اتفاق بیفتد) یک امکان واقعی است. با این حال، از نظر تئوری، EV6 قدیمی در Instavolt چندان عقب نخواهد ماند، البته با مایل‌های ممکن کمتر: ادعای WLTP 2021 از 300 مایل اکنون 326 است (بازده رسمی 3.5 مایل بر ساعت در کیلووات ساعت، و باتری بزرگتر حدود 7 کیلووات است. در ساعت یک پیشرفت مفید در عدم اضافه ، وزن، اگرچه به سختی تغییری در تجربه مالکیت ایجاد می کند.

ماهیت مبتکرانه EV6 به راندن آن بدون حضور شخص دیگری نیز گسترش می‌یابد. سواری سفت‌تر از Ioniq 5 پاسخ‌های دقیق‌تری به آن می‌دهد و کیا با توانایی بالایی از پس هر چالشی که با وزن 2 تنی خود مواجه می‌شود، می‌پردازد. حالت اسپورت برای بیدار ، سیستم چهارچرخ محرک و سرکوب هرگونه حماقت در چرخ‌های عقب کم سرعت جالب است. با مقداری وزن و حجم اضافی فرمان، تجربه متفاوتی را ارائه می دهد. تا جایی که ا،ر ،یداران به آن نیاز دارند، EV6 تعادل، کنترل میرایی و چابکی خوبی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، پاروهای Regen ابزار مفیدی در هر شرایط رانندگی باقی می‌مانند (و خود پدال نیز بسیار خوب است). فرمان شاید کمی بیش از حد سبک باشد، اگرچه کیا یکی از خوش‌دست‌ترین ساختارهای ک، خود را حفظ کرده است. به خاطر داشته باشید که شش سال پیش، وسیله نقلیه متمرکز خانواده کیا ممکن بود سورنتو یا اپتیما باشد و توانایی EV6 در سیاره دیگری بود.

خودروی آزمایشی ما بهترین خودروی ک، (تا زم، که یک GT جدید عرضه شد) دو موتوره GT Line S با 326 ، بخار بود. در این تجربه، چیزی کمتر نمی‌خواهید، زیرا خودروی تک موتوره نزدیک به 100 ،‌بخار قدرت تولید می‌کند و با وسایل موجود در آن، این مدل به اندازه کافی سریع است. اگر برای خودرویی که گفته می‌شود در 5.3 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت می‌رسد بسیار زیاد به نظر می‌رسد، مطمئناً این فشار اولیه شتاب الکتریکی است که کار سختی را انجام می‌دهد. تک موتور محرک عقب نزدیک به 2.5 ث،ه به آن زمان اضافه می کند، بنابراین نگویید به شما گفته نشده است. عجیب است که فاصله بسیار زیادی بین مدل های موجود در خط تولید وجود دارد. با بازگشت GT، EV6 تنها با قدرت های 226 ، بخار، 326 ، بخار یا 585 ، بخار عرضه می شود. مطمئناً مقداری پرکننده مفید خواهد بود.

با این حال، کیا همچنان یک خودروی الکتریکی بسیار چشمگیر است و همچنان به ،وان یک خودروی بسیار توصیه شده در یک بخش شلوغ برجسته می شود. هنوز هم بهتر از گزینه های VW MEB و همچنین موستانگ Mach-E و نیسان آریا است. به لطف پیشرفت های انجام شده توسط رقبا و محدود بودن فیس لیفت ها، این خودرو دیگر فقط نوک نیزه نیست، اگرچه هنوز بحث کمی درباره یک خودروی خانوادگی به این کاربردی وجود دارد که اساساً رانندگی با آن خوب است و این کار آسان است. برای زندگی ، کیا می‌گوید این EV6 یکی از 15 خودروی الکتریکی جدیدی است که تا سال 2027 به بازار خواهد آورد.

مشخصات | کیا EV6 AWD GT-LINE S 2025

موتور: باتری لیتیوم یون، 84.0 کیلووات ساعت، دو موتور الکتریکی سنکرون AC
انتقال: تک سرعته، چهار چرخ متحرک
قدرت (hp): 326@4600-9200 دور در دقیقه
گشتاور (پوند فوت): 446@0-4400 دور در دقیقه
0-62 مایل در ساعت: 5.3 ث،ه
دنده بالا: 116 مایل در ساعت
وزن: 2165 کیلوگرم
محدوده ها: 324 مایل (WLTP)، 3.5 مایل در کیلووات ساعت
قیمت: 57175 پوند

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 15

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49204

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار