آیا تا به حال دنباله ای برای یک سری خودروهای ناامیدکننده تر از نسل دوم لانچیا دلتا دیده ایم؟ شاید، اما ادامه هاچ بک فاتح ایتالیایی یک ناامیدی بزرگ بود. خودروی اصلی بر روی پلتفرم خود ساخته شد که توسط Giugiaro طراحی شد و به یک هیولای چهار چرخ محرک یکپارچه تغییر یافت که چندین ،وان قهرم، رالی جه، را به دست آورد. با این حال، جانشین آن یک فیات تیپو بازسازیشده بود و در حالی که نسخههای گرمایشی ظاهر میشد، یک خودروی رالی چهارچرخ محرک خاص شبیه به دلتا انتگرال اووس هرگز ظاهر نشد.
خوشبختانه، سقوط شدید دلتا به وضعیت عادی (و ورش،تگی اخیر) هیچ کمکی به لکه دار ، شهرت ستاره اصلی اصلی نکرده است. البته، اگر اخیراً به ارزش ها نگاهی بیندازید، این را خواهید فهمید. این HF Integrale 16V (بی عیب و نقص، کم مسافت پیموده شده) قیمتی کمتر از 5 پوند برای شما به ارمغان می آورد، در حالی که ارزان ترین دوچرخه Evo II که در حال حاضر به فروش می رسد، این نسخه محدود «Bianco Perlato» با قیمت 88000 پوند است. آیا شما جزو بهترین ها هستید؟ مطمئن شوید که بودجه شش رقمی خوبی در اختیار دارید، و آماده تماس با بازرگانان برای یافتن آنچه در پشت POAهای آنها پنهان شده است، شوید. و اگر از طرفداران دلتا با کربن بیشتر و فولاد کمتر در معرض خوردگی هستید، پشت خودرویی که اینجا می بینید خواهید بود و برای تهیه آن به بودجه بسیار سالمی نیاز دارید.
نام Automobili Amos احتمالاً آشنا به نظر می رسد، زیرا این شرکت شروع به طراحی مجدد لانچیا با Futurista کرد، مانند آنچه در اینجا در سال 2018 داریم. این یک نسخه خیره کننده و تهاجمی از هاچ بک رالی بود و هنوز هم هست. تغییرات فراوان بود، اگرچه تفاوت های آشکار با خودروی پایه حذف درهای عقب، چرخ های توربوفن و فراو، فیبر کربن، به خصوص در اطراف جلوپنجره بود. بدنه به طور قابل توجهی تهاجمی تر بود، با لبه جلویی برجسته و کانال های غول پیکر در پشت قوس چرخ های جلو. به نظر شبیه دلتا بود، مطمئناً فقط هر میلی متر برای Futurista کامل شده بود.
،مت هایی که نمی تو،د ببینید نیز مراقبت شده اند. در حالی که موتور 2.0 لیتری توربو چهار سیلندر حفظ شده بود، یک این،و،، سیستم ورودی و اگزوز جدید نصب شد که همه آنها به ،وجی 330 ، بخار کمک ،د – حدود 120 ، بخار بیشتر از دلتا اوو. سیستم تعلیق نیز برای تعادل بازیگوش تر تعمیرات اساسی شده است و به دلیل اینکه لانچیای قدیمی است، قطعات الکتریکی از بین رفته و با قطعات مدرن تر و کم جهنده جایگزین شده اند.
تنها 20 نمونه از این خودرو تولید شد، و اگرچه خودروی سبز تیره اصلی خودرویی با ظاهر عالی بود، اما این خودرو ممکن است از آن پیشی بگیرد. ممکن است رنگ بدنه 15 این مدل را تشخیص دهید، زیرا همان رنگ بنفش مورد استفاده در نسخه محدود لامبورگینی Diablo SE30 با چرخهای نقرهای متضاد است. خوشبختانه، فضای داخلی کمی آرامتر است، با رنگ آلکانتارا خا،تری تیره با رنگ روشنتر برای صندلیها استفاده شده است، که اضلاع اصلی برجسته دلتا اووس قدیمی را حفظ میکند.
به جعبه جدید هم خیلی نزدیکه از زمان تبدیل تنها 500 کیلومتر (310 مایل) رانندگی کرده است و موقعیت فرمان آن را آزار نمی دهد. همه اووها فرمان چپ بودند و این خودروی بسیار بنفش در اینجا در بریت،ا ثبت شده بود. قیمت زیاد، احتمالا برای اطلاع از این موضوع باید با فروشنده تماس بگیرید، اما هزینه تبدیل در سال 2018 حدود 250000 پوند بود. احتمالاً ارزش بودجه گذاری کمی بیشتر از این را دارد، اگر چه فقط به این دلیل که ماشین اهداکننده به وضوح در آن گنجانده شده است، اگرچه هنوز در محدوده منحصر به فرد ترین نسخه های ویژه Evo II قرار دارد. و این به هیچ وجه گرانترین تغییر در طبقهبندیها نیست، چرا که Kimera EVO37 Martini 7 که چند ماه پیش معرفی کردیم هنوز 1.17 میلیون پوند قیمت دارد. برای این کار، می تو،د این Futurista را به ،وان یک ماشین روزانه و این Safarista را به ،وان یک آفرود آ، هفته دریافت کنید. حالا این یک گاراژ دو ماشین است.
1 / 6
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48901