آموزش صرافی کوینکس ؛ از ثبت نام تا خرید و فروش ارز دیجیتال درجه

آموزش صرافی کوینکس ؛ از ثبت نام تا خرید و فروش ارز دیجیتال درجه

در کادر اول که scan a QR code نوشته، که این گزینه خیلی ساده است، روی آن کلیک کرده، سپس عکس کیو آر کد QR کوینکس خودتان را اسکن کنید که به طور اتوماتیک فعال شود که پیشنهاد ما همین راه هست. در این مرحله از کاربر درخواست می شود تا بر روی گوشی موبایل خود اپلیکیشن Google Authenticator را نصب کنید. که با توجه به اندروید یا IOS بودن گوشی کاربران باید اپلیکیشن مناسب را دانلود کنند. در این صرافی به سه روش Limit، Market و Stop-Limit می توانید به انجام معاملات خریدوفروش ارز دیجیتال بپردازید. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ثبت نام کوینکس ورود. ظرفیت‌های ترید و امکان ورود به حساب کاربری شما غیرفعال خواهد شد. پس از آنکه مراحل بالا را به‌درستی انجام دهید، ایمیل‌های ارسالی از جانب صرافی Coinex حاوی کد ضد فیشینگ شما خواهد بود.

سایت خانه سرمایه، ثبت نام و استفاده از خدمات صرافی کوینکس را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این صرافی کاملا برعهده کاربر است. ببخشید من داخل کوینکس حساب دارم متاسفانه رمز جیمیل رو فراموش کردم و نمیتونم وارد حسابم بشم. بخاطر همین به اون کدی که به جیمیلم فرستاده میشه تا وارد برنامه بشم دسترسی ندارم.

آموزش ارز دیجیتال

12 سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم. ۲- در صفحه جدید، روی گزینه ” Current Orders” کلیک کنید و سپس متوجه می شوید مانند قبل گزینه های جدیدی برای انتخاب ظاهر می شود. همان طور که احتمالا از قبل می دانید، این دو عبارت در واقع نوع سفارش شما را مشخص می‌کند. روی هر کدام که کلیک کنید در پایین سفارش‌هایی که از آن نوع هستند و هنوز اجرا نشده اند ظاهر می‌شود.

فراموش نکنید که کد 16 رقمی را در یک محل امن یادداشت کنید.

2-نوع مدرکی که می خواهید با آن احراز هویت شوید را انتخاب کنید، شما هم می توانید از کارت ملی، هم گواهینامه و هم پاسپورت استفاده کنید. برای انجام مرحله اول باید روی ارسال کد تأیید کلیک نمایید. بعد از گذراندن مراحل بالا کاربران می توانند وارد برنامه Google Authenticator شده و کیو آر کد را وارد کنند یا از کد 16 رقمی استفاده نمایند. فراموش نکنید که کد 16 رقمی را در یک محل امن یادداشت کنید. از سال 1390 که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد با برگزاری ۳۱ دوره جامع آموزشی بلند مدت، بیش از ۶۰۰۰ تحلیلگر را وارد بازار سرمایه کرده‌ایم. تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم.

با توجه به اینکه ممکن است این مرحله را در زمان ثبت نام در سایت صرافی کوینکس فراموش کنید، لازم دانستیم تا نحوه فعال سازی آن از طریق حساب کاربری را نیز تشریح کنیم. از این پس هر بار که این نرم افزار را در گوشی خود باز کنید، یک کد ۶ رقمی به شما نمایش داده می‌شود که هر ۳۰ ثانیه عوض می‌شود. در مواقعی که درصدد ورود به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس باشید، نیاز است تا این کد را وارد کنید. در واقع با فعال کردن کد دو عاملی تنها در صورتی امکان ورود به حساب کاربری خود را خواهید داشت که موبایل خود را در دسترس داشته و این کد را از روی نرم افزار بخوانید.

فعال سازی anti-phishing code در صرافی کوینکس

کد شش‌رقمی را که در اپلیکیشن Google Authenticator نشان داده می‌شود، در کادر مشخص در سایت کوینکس وارد کنید. در ادامه، QR کد را که در سایت کوینکس نشان داده می‌شود، با موبایل اسکن کنید. استفاده از هرگونه کلمات غیراخلاقی و توهین به اشخاص ممنوع است.

در این شرایط یک عدد کوین BCH در حساب شما قفل شده است.

روی قسمت سمت راست کلیک کنید تا یک پیوند منحصربه‌فرد را در کارت ویزیت خود آماده کنید. هنگامی که دوستان شما حساب‌های خود را با استفاده از این لینک ثبت کنند، به شما ارجاع داده می‌شوند. برای مثال فرض کنید ۵ عدد کوین BCH در حساب شما موجود است. سپس شما یک سفارش فروش برای ۱ عدد کوین BCH با جفت ارز BCH/BTC قرار می‌دهید (یعنی BCH را می‌فروشید و به‌جای آن BTC یا همان بیت کوین می‌خرید). در این شرایط یک عدد کوین BCH در حساب شما قفل شده است. از یا برای دریافت آدرس کیف پول کوینکس خود استفاده کنید و آن را در جای خالی در پلتفرم خود پر کنید.

این صرافی هم مثل سایر صرافی های دیجیتالی مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما دریافت می نماید. امروزه کارمزد معاملات این صرافی 0.01 درصد از کل حجم معاملات است. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که این صرافی مثل بایننس یک رمز ارز بومی با نام CET دارد.

چه پولی را می توان در کوینکس واریز و برداشت کرد؟

که در ‌صورتی که مدارکتون را ارسال کنید و احراز هویت انجام بدید، می توانید روزانه تا سقف یک ‌میلیون دلار هم برداشت کنید. در صفحه ای که باز می شود در قسمت نوع ارز باید اسم ارزی که قصد واریز آن را دارید بنویسید. در قسمت دیگری به نام nickname با کلیک روی گزینه change می توان برای نام کاربری خود نامی اختصاصی انتخاب کنید. اگر رمز عبورتان را هر چند ماه یکبار عوض کنید، امنیت حساب شما افزایش می یابد.

Marketبا استفاده از تب Stop-Limit نیز می توانید برای پوزیشن هایتان حد ضرر قرار دهید. فقز باید برای خود حد سود مشخص کرده و بگویید اگر قیمت از حد معینی پایین تر برود ارز دیجیتال مورد نظر شما را بفروشد. LeverageIsolated Marginدر صفحه باز شده دو قسمت Cross Margin و Isolated Margin را مشاهده می کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار