انواع بک لینک و روش دریافت بک لینک با کیفیت+روش ساخت بک لینک با کیفیت سامانه دایا ورک -بهترین بک لینک

انواع بک لینک و روش دریافت بک لینک با کیفیت+روش ساخت بک لینک با کیفیت سامانه دایا ورک

اما برخی از مدیران سایت‌ها با استفاده از یک کد HTML ساده از این انتقال رتبه جلوگیری می‌کنند. اگر محصولی فیزیکی، دوره آموزشی، کالا، خدمات یا هر ارزشی را تولید می‌کنید، می‌توانید آن را به بک لینک سایت خود تبدیل کنید. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک علاقه دارند نظرات مشتریان خود را به نمایش بگذارند.

  • جزئیات و توضیحات بیشتر در مورد هر پکیج با کلیک روی عنوان سرویس مربوطه قابل مشاهده هست.
  • سرچ کنسول گوگل داده‌هایی در رابطه با ترافیک و عملکرد سایت شما در اختیارتان قرار https://bestbacklink.top/ می‌دهد.
  • متاسفانه اخیرا برخی افراد بدون توجه به الگوریتم های گوگل، شروع به برنامه نویسی تحت وب کرده و پلن های بک لینک شما را به صورت اتوماتیک محاسبه می کنند.
  • Ahrefs همچنین به شما کمک می کند ببینید کدام صفحات سایت شما بک لینک بیشتری دریافت کرده اند.

بنابراین، ابتدا با استفاده از الکسا مقدار ترافیک ماهانه و مبدأ بازدیدکنندگان دایرکتوری مورد نظر را مشخص کنید. یا لینک خارجی هم یکی دیگر از عناوین بک لینک است و وجه تسمیه آن هدایت کاربران به «خارج» از وب‌سایتی است که در آن حضور دارند. اما متاسفانه به دلیل هزینه زیادی که در گذشته شده و نتیجه مناسبی از خرید بک لینک گرفته نشده، کمی مردد هستیم. معمولاً در اینگونه مواقع، وجهی که بابت خرید بک لینک پرداخت شده قابل برگشت نیست، مگر اینکه رسانه انتخابی شما تضمین دیگه ای به شما داده باشه.

لینک سازی جامع (پکیج نقره ای)

تمامی سرویسهای خرید بک لینک ما بصورت ارائه بک لینک دائمی بوده و این لینکها هرگز حذف نخواهند شد. اگر اطلاعاتی درباره نحوه لینک سازی در الگوریتمهای جدید ندارید به طور مستقیم لطفا این کار را انجام ندهید. اگر دقت کنید میبینید که در قسمت خدمات پکیجهای ارائه بکلینکها در سئو روز ، اسم سایت خاصی را نیاوردیم، به این معنا است که بر اساس الگوریتمها و سطح رقابت در سایتهای مختلف لینک سازی میشود. در صورتی‌که برای خرید بک لینک دائمی نیاز به مشاوره داشتید و یا به پکیج‌های متفاوتی از پکیج‌های بالا احتیاج داشتید از طریق پل‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

بک لینک

اتوریتی یک عدد است که کیفیت سایت و قدرت دامنه و صفحات سایت را نشان میدهد و هر چه بیشتر باشد، بهتر است. برای بررسی اتوریتی سایت ها میتوانید به سایت موز دات کام در این لینک مراجعه نمایید. سلام، لینکهای که عوض شده دوباره به همان آدرس ایجاد کنید، یا ریدارکت ۳۰۱ کنید، البته زمانی که ریدارکت میکنید نظر به قدرت و اهمیت سایت کمی زمان بر هست. اگر به صورت Nofollow نباشد، امکان بروز مشکل به احتمال قوی وجود دارد ولی اگر طرفین لینک‌ها را به صورت نوفالو قرار بدهند مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد. همچنین در پایان پروژه لیست تمامی لینک های ساخته‌شده برای مشتری ارسال می‌گردد.

معیارها و شاخص های کلیدی عملکرد KPI لینک سازی

با هر یک کاربری که مدت زیادی صفحات یک وب سایت را زیر و رو می ‌کند یا بعد از گذشت مدت زمانی مجدداً به همان وب سایت بر می گردد، رتبه سایت بهبود پیدا می کند . اگر سایت خوب و لایقی برای صفحه اول گوگل باشید، علاوه بر رعایت همه فاکتورهای بهینه سازی مثل سرعت، زیبایی و… در سایتتان، خود کاربران سطح وب هم به شما لینک میدهند که این مورد تاثیر بسیاری در سئو سایت دارد. بعد از مدتی که این سایت ها و صفحات قدرتمند شدند، به مرور شروع میکنید از میان آنها به همدیگر لینک دادن. در ادامه بعد از اینکه چند ماهی گذشت، در عین اینکه هنوز تولید محتوا و لینک سازی میان آنها در جریان است، گهگاهی از آنها به سایت خودتان هم بک لینک میدهید. عملا به این شکل یک قدرت بسیار زیاد را از تعداد زیادی سایت، به سایت خودتان منتقل کرده اید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار