انواع دستگاه تصفیه آب(مزایا و معایب)

فیلتر تصفیه آب سافت واتر از کیفیت بالایی برخوردار است و همین کیفیت بالای این دستگاه فیلتر تصفیه باعث شده که سال های زیادی از این فیلتر تصفیه برای تصفیه آب استفاده شود و این دستگاه تصفیه آب دارای 5 فیلتر تصفیه می باشد و به همین دلیل آب را به بهترین شکل ممکن تصفیه می کند و هرگونه آلودگی موجود را از بین می برد. برای افزایش کیفیت و سلامت آب آشامیدنی منزلتان با خرید بهترین و معتبر ترین دستگاه های تصفیه آب از راد گستر نوین سلامت خود و خانواده تان را تضمین خواهید کرد و کارشناسان و تیم حرفه ای متخصص این شرکت آماده ی ارائه مشاوره رایگان در انتخاب مناسب ترین دستگاه به شما مشتریان گرامی هستند. دارای اتصالات کوییک فیتینگ جهت نصب آسان و تضمین آب بندی. فیتینگ های فشاری و خودکار، فیتینگ های پیچ و مهره ای.

خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب می تواند باکتری ها، میکروب ها و سایر عناصر مضر مانند: کلر، سرب، آرسنیک و فلزات سنگین را حذف کند، تا آب آشامیدنی سالم و با کیفیت بنوشید. پس به فکر خرید فیلتر با کیفیت باشید. دقت داشته باشید که جنس شیر برداشت فلزی و کروم باشد و مغزی آن نیز قابل تعویض باشد. در نظر داشته باشید که گارانتی فقط در حد یک برگه یا برچسب نباشد. بسیاری از مصرفکنندگان پارچ تصفیه Invigorated Water Alkaline بر این باورند که کیفیت آب چه از نظر طعم و چه از نظر بو بعد از اعمال عملیات فیلتراسیون در این پارچ تصفیه تا حد قابل توجهی افزایش یافته است. در روش اسمز معکوس به دلیل آن که سختی آب تا حد بسیار زیادی پایین می آید و تقریبا تمام املاح و مواد معدنی آن از بین می رود، آب دیگر خاصیتی نخواهد داشت.

که برای راحتی کار باز و بسته کردن فیتینگ ها از نمونه فشاری و خودکار بیشتر استفاده میشود. برای اطمینان هر چه بیشتر شما پس از نصب دستگاه نیز کیفیت سختی آب توسط تکنسین شرکت سنجیده می شودامروزه خرید اینترنتی برای کسانی که مشغله ی زیادی در طول روز دارند کار را راحت تر کرده است. هر چه مواد جامد محلول و میکروب ها در آب بیشتر باشد میزان فاضلاب تولید شده آن نیز بیشتر میشود، به گونهای که گاهی برای تصفیه 10 لیتر آب، تقریباً 5 لیتر پساب تولید شده و نیاز به تخلیه دارد. تصفیه آب صنعتی با استفاده از روش های مختلف فیلتراسیون و به طور ویژه اسمز معکوس، برای از بین بردن آلاینده ها، املاح و رسوبات آب در کاربردهای مختلف بهترین روش برای تصفیه آب می باشد.

این دستگاه 6 مرحله ای برای تصفیه آب اکثر مناطق بسیار مناسب و کامل است. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت رادگسترنوین لیستی از بهترین برند دستگاه تصفیه همراه با اطلاعات کامل مشاهده نمایید. خرید آب تصفیه کن هم مثل خرید هر دستگاه الکتریکی منزل، نیازمند حداقل دانسته ها از انواع تصفیه آب و آشنایی با برندهای معتبر آن می باشد. از مهم ترین ویژگی های خرید از این فروشگاه اینترنتی تصفیه آب، قیمت دستگاه تصفیه آب است که با مناسب ترین و به روز ترین قیمت به شما ارائه میشود.هم چنین مزایایی از جمله گارانتی یک ساله طلایی شرکت که ضمانت کننده ی کیفیت دستگاه است، خدمات پس از فروش از جمله تعویض فیلتر ها، پشتیبانی و ارسال و نصب رایگان دستگاه را برای شما به همراه خواهد داشت. پارچ تصفیه آب ZeroWater ZP-010 ازجمله دستگاههای تصفیه آب با ظرفیت بالا است که دارای شاخص ۵۳ برای استاندارد NSF است.

تایوان یکی از مراکز اصلی و مهم ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب دستگاه هایش طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. همچنین یکی از کمپانی های بزرگ و معتبر در جهان می باشد. سه برند مینروا، سی سی کا و سافت واتر از معتبر ترین برند های تایوانی می باشند که در ادامه در رابطه با آن ها توضیح خواهیم داد. دستگاه های تصفیه آب موجب افزایش سلامت پوست و مو می شوند. با ذکر مطالب فوق، می توان به این نتیجه رسید که به علت تفاوت در تکنولوژی دستگاه ها، قیمت فیلتر هر دستگاه تصفیه آب، می تواند متفاوت از سایر فیلترهای دستگاه های دیگر باشد. این املاح مفید عبارت اند از کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات و…

قیمت دستگاه تصفیه آب

این کار از طریق فیلتر ممبران در دستگاه های اسمز معکوس صورت می گیرد که دارای منافذ بسیار ریز تا 0001/0 میکرون است و هر نوع مواد سمی و شیمیایی، کلر و رسوبات و املاح آب را به دام می اندازد. در تصفیه آب شهری که از مسیر لوله کشی به دست ما میرسد، جهت حذف بو و طعم بد آب، کلر اضافه میشود. این مواد معدنی پس از عبور آب از این فیلتر به آن اضافه میشوند و به آب خاصیت قلیایی یا بازی میبخشند. فیلتر پست مینرال : این فیلتر جهت اضافه کردن املاح و مواد معدنی موردنیاز بدن استفاده می گردد. در این روش بو و مزه ی آب نیز بهبود مییابد و برای شیرین کردن آب نیز مناسب است. ما در این نوشتار می خواهیم یکبار برای همیشه همه چیز در مورد تصفیه آب را عنوان کرده و به تمامی سوالاتی که در این زمینه وجود دارند، پاسخ دهیم.

لیست دستگاه های تصفیه آب

این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران هستند. فیلتر ممبران یک ورودی و دو خروجی آب دارد به طوری که آب خام وارد ممبران شده ذرات و آلودگی های موجود در آب مانند نیترات و نیتریت، آرسینک، آلودگی های میکروبی از قبیل آندوتوکسین ها، فلزات سنگین مانند جیوه، سرب و ذرات به ابعاد 0.0001 میکرون (µm) از آن حذف می شوند. فیلتر ممبران ۱۳ لایه ی سی سی کا ناخالصی ها و املاح آب از جمله رسوبات و مواد شیمیایی و فلزات سنگین را تا ابعاد ۰۰۰۱/۰ میکرون حذف می کند و سختی آب را کاهش می دهد.

جنس این مخزن ها بسیار مهم است و اینکه ساخت کجا باشد و آیا استاندارد های جهانی را دارد یا خرید دستگاه تصفیه آب خیر؟ شرکت تصفیه آسا عرضه کننده ی انواع تصفیه آب های خانگی و نمایندگی برند مینروا Minerva تایوان می باشد و هم چنین لوازم جانبی تصفیه آب را که دارای استاندارد های جهانی و کاملا اورجینال هستند نیز عرضه می کند. قطعات دستگاه SOFT WATER کاملا اورجینال و ساخت کشور تایوان است. خوشبختانه همه برندهای معتبری که در بالا نام بردیم دارای نمایندگی های فروش در کشور می باشند. در مراکز فروش تصفیه آب خانگی در ایران، بیش از 60 الی 70 برند مختلف عرضه و به فروش میرسند که سیستم های متفاوتی برای تصفیه ی آب آشامیدنی دارند. آب یونیزه ی قلیایی آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که برای جلوگیری از اواع سرطان ها موثر است. این مخزن ها دارای حجم های ۳ گالن ۴ گالن و ۵ گالن هستند که بسته به نوع دستگاه تصفیه آب متفاوت است.

دستگاه تصفیه آب خانگی

این فیلتر برای حذف بوی نامطبوع و طعم بد آب است و از کربنهای کاملاً گیاهی ساخته شده است. فیلتر ها در تصفیه کننده آب، حکم بنزین برای ماشین را دارند. اگر بنزین خوب به باک ماشین بزنیم، تفاوت رو واقعا حس میکنیم. به همین دلیل اگر قصد خرید تصفیه آب اسمز معکوس را دارید توصیه می کنیم نوع 7 مرحله ای آن که قلیایی کننده است را تهیه نمایید. اگر از فیلتر خوب استفاده کنیم، کیفیت آب خروجی دستگاه نیز بهتر میشود. فیلتر مادون قرمز: این فیلتر نیز کار اکسیژن سازی در آب را انجام میدهد. این دستگاه قابلیت نصب به ساید را نیز دارد. امروزه خریدهای اینترنتی بسیار رونق یافته است و شما آب تصفیه کن منزل خود را نیز می توانید به صورت آنلاین تهیه نمایید اما قبل از آن باید در رابطه با انواع دستگاه های تصفیه آب اطلاعاتی داشته باشیدکیفیت و خدمات پس از فروش هر محصول مهم ترین نکته در خرید لوازم و دستگاه های ضروری است.

دستگاههای تصفیه آب خانگی از مراحل مختلفی برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده می کنند. به همین دلیل، معمولاً از فیلترهای پیشتصفیه برای جذب رسوبات که معمولاً از جنس پروپیلن هستند استفاده میشود. نظر برسد، به راحتي يافت ميشود که سطح جذب خیلی بالایی دارد و. این برند دستگاه های ۶ مرحله ای آب معدنی ساز، ۷ مرحله ای قلیایی کننده، ۸ مرحله ای فرا بنفش و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز را تولید کرده است که پر فروش ترین و کامل ترین مدل آن دستگاه ۸ مرحله ای اکسیژن ساز می باشد که با ۸ فیلتر تصفیه به از بین رفتن آلاینده ها و املاح و کنترل و تنظیم سختی آب کمک می کند و با یک فیلتر اکسیژن ساز به افزایش سطح اکسیژن آب می پردازد.

بررسی فیلتر تصفیه آب

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار