بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت

در ادامه، بهترین لپ تاپ های ارزان سال 2022 را معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. لونوو Ideapad 3 انرژی خود را از یک باتری دو سلولی لیتیوم یونی تامین می‌کند که تا 7 ساعت شارژدهی خواهد داشت. لنوو در این لپ تاپ یک وب‌کم HD با شاتر حریم خصوصی استفاده کرده و با یک باتری قوی و قیمتی مناسب آن را راهی بازار کرده است.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3-GA

متأسفانه لپ‌تاپ دیگر کالایی نیست که به‌راحتی بتوان آن را تهیه کرد. حالا برای خرید لپ‌تاپ نو در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید ۸ میلیون تومان هزینه کنید. در چنین وضعیتی، دانشجویان قشری هستند که بیشترین سختی را متحمل می‌شوند؛ کسانی که به‌دلیل وضعیت تحصیلی مجبور‌ند لپ‌تاپ تهیه کنند؛ ولی اکثرشان نمی‌توانند چند ۱۰ میلیون تومان برای خرید لپ‌تاپ مناسب بپردازند.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

پشتیبانی از حسگر اثر انگشت، باتری سه سلولی 63 وات ساعت و 8 مگابایت حافظه کش از دیگر مشخصات این محصول به حساب می‌آیند. لپ تاپ‌های سری V15 لنوو همه ظاهر و بدنه یکسانی دارند و اختلاف آنها فقط در جزئیات فنی (صفحه نمایش، پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی، رم و حافظه) است. برخی مدل‌ها صفحه نمایش ضعیف اچ دی دارند و به همین دلیل آنها را معرفی نمی‌کنیم. در ادامه مدل Lenovo V15-RE از این سری لپ تاپ‌ها را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی محدوده قیمت 15 میلیون معرفی کرده‌ایم. با وجود اینکه بودجه 15 میلیون تومان برای خرید لپ تاپ نسبتا پایین حساب می‌شود، گزینه‌های خوبی در این محدوده قیمتی وجود دارد که برای پوشش نیازهای بسیاری از کاربران عادی کافی هستند.

البته به خاطر این بودجه پایین نباید انتظار بالایی داشته باشید و با این لپ تاپ‌ها فقط میتوانید کارهای سبک مرتبط با تحصیل و دانشگاه را انجام دهید. البته ارتقای رم یکی از آسان‌ترین ارتقاهای قابل اجرا روی لپ تاپ است و اگر این کار را به کمک شرکت گارانتی کننده انجام دهید، گارانتی لپ تاپ هم دچار مشکل نمی‌شود. به همین دلیل می‌توانید یک لپ تاپ با رم پایین (مثلا 4 گیگابایت) بخرید و در آینده آن را به 16 یا حتی 32 گیگابایت ارتقا دهید. مهمترین ضعف لپ تاپ V15-RE حافظه رم پایین آن است ولی به راحتی می‌توانید رم را به 12 گیگابایت ارتقا دهید.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت

Microsoft Surface Pro 7 با توجه به مشخصات کاربردی و وزن سبکی که دارد، گزیته بسیار مناسبی برای دانشجویانی است که بودجه کمی برای خرید لپ تاپ دارند. پردازنده AMD Ryzen U، با سرعت پردازشی 2.1GHz، در قلب این لپ تاپ قرار گرفته است. این CPU معمولا در لپ تاپ‌های بالای 25 تومان یافت می‌شود، به‌همین دلیل لنوو با قرار دادن این پردازنده در Ideapad 3، آن را به انتخابی هوشمندانه تبدیل کرده است!

همچنین باتری این لپ تاپ تا هشت ساعت می تواند پاسخگوی در اینجا فهرست کنید نیاز شما باشد. به طور کلی، ASUS VivoBook Flip 14 یک لپ تاپ دانشجویی پر از امکانات و مقرون به صرفه است که بیشتر به خاطر قابلیت حمل و توانایی پردازش کم مصرف خود شناخته شده و محبوب است. این لپ تاپ از بهترین صفحه نمایش در میان لپ تاپ های هم‌رده خود برخوردار است، یک صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD که از رزولوشن و کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد.

  • همینطور پیشنهاد میکنیم هارد اکسترنال مجهز به آداپتور بخرید که هم پایدارتر است و هم حمل آن سخت‌تر.
  • وزن 1.34 کیلوگرمی این لپ تاپ، کاملا برای یک دانشجو مناسب بوده و حمل و نقل آن را ساده کرده است.
  • بسیاری فکر می‌کنند که اگر یک لپ تاپ معمولی داشته باشند که به اینترنت وصل شود و بتوانند از آن استفاده کنند کافی است و با این پیش فرض اقدام به خرید لپ تاپ می‌کنند.
  • با قیمت بالای 1000 دلار می توانید لپ تاپ های درجه یک را پیدا کنید.
  • حتی لپ تاپ با ر 4 هم نیاز شما را رفع می کند اما اگر می توانید یشتر هزینه کنید، رم 8 بهترین انتخاب برای شما است.

اصولاً این لپ تاپ با هسته Intel i7 به همراه 8 جاذبه رم همراه است که برای انجام کارهای روزمره بیش از حد کافی است. اصولاً این لپ تاپ یک لپ تاپ بازی با پردازنده 8 هسته ای Intel Core i7-8750H 6 با سرعت حداکثر 4.1 گیگاهرتز است که می تواند چندین کار را با سهولت پاره کند. آیا به دنبال یک لپ تاپ با کیفیت و کارایی هستید که قابلیت حمل و نقل را فدا نمی کند ، Razer Blade 15 گزینه بسیار خوبی است. من به شما نمی گویم که بسیار ارزان است اما در کنار سایر لپ تاپ های بازی محبوب کاملاً مقرون به صرفه است. بازی هایی مانند Fall Out و Fortnight با استفاده از تنظیمات کم تا متوسط ​​قابل بازی هستند. این لپ تاپ یک دستگاه بسیار سبک وزن است که قابلیت حمل آن با هیچکدام قابل مقایسه نیست.

4 گیگابایت؛ برای اجرای روان کارهای بسیار سبک و ساده تقریبا کافی است ولی برخی مواقع باعث کندی لپ تاپ می‌شود. 5- تماشای زیادی صفحه نمایش لپ تاپ ممکن است به چشم شما آسیب برساند از این رو اندازه صفحه نمایش لپ تاپ و رزولوشن و کیفیت تصویر آن نیز اهمیت زیادی دارد. لپ تاپ های با رم 16 و 32 گزینه های عالی هستند اما برای دیدن ویدئوهای آموزشی و کلاس های آنلاین شما به این رم قوی نیاز ندارید.

بهترین لپ تاپ دانشجویی تا ۱۰ میلیون تومان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار