بهترین مارک کفپوش خودرو مرجع تخصصی خرید لوازم خودرو

فراموش نکنید که ما را از بررسی کیفیت بالای زنگ خودرو با کیفیت بالا بررسی می کنید . در اینجا برخی از مزایای اصلی شما از نصب کفپوش اتومبیل آورده شده است.

همچنین این نوع کفپوش­ها با تغییرات دمایی کیفیت خود را حفظ می­کند و در شرایط مختلف آب و هوایی از بخارات سمی و بوی بد در داخل کابین خودرو خبری نخواهد بود. دارای سه تیکه مجزا که شامل قسمت راننده ، شاگرد و عقب میشود. فقط به خاطر شما را پوشش موکت خودرو خود را به این معنا نیست که شما باید برای از دست دادن راحتی از آن است. کفپوش برای هر خودرو یکی از نیازهای اساسی ضروری ماشین است، که برای جلوگیری از خورده سنگ ها و یا ریز خاک ها مورد استفاده قرار میگیرید. به منظور بهره‌مندی از این خدمت کافیست پیش از افزودن کالا به سبد در صفحه محصول و در قسمت [ اعزام تکنیسین نصب در محل شما ] گزینه نصب در محل انتخاب شود. پس از انتخاب این گزینه, همکاران ما جهت هماهنگی (تاریخ و ساعت حضور) با شما تماس خواهند گرفت.

سانا کفپوش خودرو  سانا کفپوش خودرو  سانا کفپوش خودرو  سانا کفپوش خودرو

اين محصول بسيار كاربردي بوده و براي هر اتومبيل بصورت جداگانه طراحي و توليد مي شود. براي توليد اين محصول از مواداوليه بسيار مرغوب و استاندارد استفاده مي شود. دارای دو قسمت محافظ(پلاک) در قسمت کفپوش راننده جهت حفاظت کفپوش در برابر سایش کفش راننده. در این مرحله باید قفل کمربند های ایمنی که توسط پیچ به کف خودرو متصل هستند را باز کنید و آن را خارج کنید. اگر موکت کف خودرو نیز کثیف شد، می توانید پوشش کف را برداشته و کف خودرو را تمیز کنید.

کفپوش سانا برای پراید         کفپوش سانا برای پراید         کفپوش سانا برای پراید         کفپوش سانا برای پراید

اگر آنها را در فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل خریداری کنید ، معمولاً نمودار مرجع تولیدکننده در کنار بهترین مودم ایرانسل آنها قرار دارد. اگر به دنبال کف کف پوش سفارشی اینترنتی هستید ، اگر مطمئن نیستید که کف مورد نظر برای خرید ، متناسب با اتومبیل شما باشد یا نه ، قبل خرید از نمایندگی یا فروشنده به صورت تماس تلفنی یا پیامکی آن را بررسی کنید بعد خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. لوکس سهیل تولید کننده انواع چادر خودرو و کفپوش خودرو می باشد. که در کنار آن به صورت عمده و تک سایر لوازم لوکس خودرو را برای مشتریان خود تامین می کند.

  • شرکت بابل تجربه‌ی زیادی در تولید انواع کفپوش‌های خودرو دارد و محصولات باکیفیتی را روانه‌ی بازار می‌کند.
  • وجود چرم موجب شده تا کفپوش دربرابر نفوذ آب مقاومت خوبی پیدا کند؛ از سویی دیگر می‌توان در صورت آلوده شدن، آن را به‌راحتی تمیز کرد.
  • را می توان جزو بهترین کفپوش های موجود در بازار ایران دانست.
  • یکی از راه‌های محافظت از بخش داخلی کف خودرو استفاده از کفپوش خودرو است.
  • در فصل سرما تا دمای 10- درجه سانتی گراد نرمی خود را حفظ می‌کند.
  • زیبا،طول عمر بالایی دارد وبه دلیل ۳ بعدی بودن آن کاملا فیت و بصورت قالبی در کف خودرو قرار میگیرد.
با ورود کفپوش های سه بعدی خودرو به بازار، کف پایی های سنتی جایگاه خود را از دست داده اند. متاسفانه کفپوش های پرسی کف ماشین که نصب شده به راحتی قابل جدا شدن نیست. اگر مایعات روی کف ماشین ریخته شود ، باید مایع را از کف اتومبیل با اسفنج یا پارچه بیرون بیاورید ، اما کف ماشین های سه بعدی به راحتی جدا می شوند و به راحتی میتوانید مایعات ریخته شده را به بیرون بریزید. شرکت های مختلف زیادی هم داخلی و هم خارجی تولید کننده کفپوش سه بعدی هستند که برند های بابل،پانیذ و سینوس فرشSICG از بهترین برند های موجود در بازار ایران می‌باشند. کفپوش پژو 207 هاچ بک مدل لوکس سهیل در پالت رنگی کامل و متنوعی آماده ارائه به شما می‌باشد که با هماهنگ شدن با رنگ روکش‌های صندلی و یا کابین خودرو و حتی بدنه آن ظاهری چشم نواز به خودرو شما می‌بخشد و زیبایی را در عین پاکیزگی برای شما در دسترس قرار می‌دهد. همچنین لب های این کفپوش ها نوار دوز است که این نوار معمولا در دو رنگ مشکی و قرمز استفاده می شود که هم باعث استحکام بیشتر کفپوش شده و هم به کفپوش زیبایی بیشتر میبخشد.

این محصول دارای آرم سمت راننده و کنار راننده بوده و دارای لبه بوده و قالب دقیق کف خودرو است که یکی از بهترین کفی خودرو‌های موجود در بازار ایران است. این محصول کف خودرو را کاملا پوشش داده و از ساییدگی و خوردگی موکت خودرو جلوگیری می‌کند. لبه اینکفپاییمانع نفوذ مایعات به موکتکفپوشخودرو جلوگیری نمایند و این مورد می تواند مشکل ساز باشد.اینکفپوش سه بعدی 3D خودرو آذرفرشبه دلیل طراحی ویژه‌ای که دارد روی موکت خودرو نمی‌لغزد و محکم در جای خود می‌ماند. شیارهای روی اینکفپوشمایعات ریخته شده را بخش انتهایی هدایت کرده و مانع ریخته شدن آن هنگام حرکت خودرو بر روی موکت خودرو می‌شود.

ناگفته نماند ، بعضی از رنگ ها فقط با هر رنگ داخلی خودرو مطابقت ندارند. بنابراین هنگام خرید کفپوش اتومبیل ، بررسی کنید که آیا وسیله مورد علاقه شما در رنگ ها یا سبک های مختلفی آمده است یا خیر. از جمله لوازم بسیار ضروری برای هر خودرویی کفپوش خودرو می باشد. کفپوش با قرار گرفتن در کف خودرو مانع از کثیف شدن و رسیدن رطوبت به کف اتاق خودرو می شود. از جمله کفپوش های سنتی خودرو که به صورت یکپارچه می باشند دارای یکسری معایب بوده که موجب شده تا استفاده از آن ها به مرور زمان کم و کمتر شود.

اگر به دنبال فروشگاهی تخصصی برای خرید کفپوش و لوازم یدکی و قطعات جانبی اتومبیل‌های داخلی و خارجی هستید، لازم است بدانید که در فروشگاه یدک مارکت این امکان برای شما فراهم شده است که از سراسر کشور، قطعات باکیفیت‌ را تهیه کنید. کف‌پوش‌های ژله ای یکی از جدیدترین نسل‌های کفپوش می‌باشند که طرفداران بسیار زیادی هم دارند. این کفپوش‌ها جلوه و ماندگاری زیادی دارند و قالب آن ها به صورت سه بعدی طراحی شده است تا تمامی کف خودرو را پوشش دهند. عدم لغزش این کفپوش‌ باعث شده است تا توقعات مشتریان پس از خرید کفپوش پژو ۲۰۷ زیرپایی ژله‌ای برآورده شود.

دارای لبه های جانبی بلند و پنج بعدی برای محافظت از موکت دیواره ها. را می توان جزو بهترین کفپوش های موجود در بازار ایران دانست. استفاده از مطالب فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. محصولی که در این صفحه مشاهده می کنید زیرپایی 5 بعدیپژو 207 است. همه افراد صاحب اتومبیل دوست دارند با کمترین هزینه خودروی شخصی خود را به وسیله ای شیک و لوکس تبدیل کنند.

رنگ کفپوش خودرو باید برا رنگ بدنه و روکش های صندلی خودرو ست شده باشد و از این رو که بیشتر خودرو های موجود در بازار به رنگ های سفید و تیره می‌باشند بیشترین رنگ کفپوش های بازار به رنگ های تیره نظیر مشکی، خاکستری و کرمی تولید شده است. در ادامه به بررسی مارک سینوس فرش می­پردازیم برندی که می­توان آن بهترین مارک کفپوش خودرو نامید اگر فکر می­کنید که عنوان تولید کننده­ی بهترین مارک و رنگ کفپوش خودرو برازنده­ این برند نیست بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید. طراحی سه بعدی آن باعث پوشش کامل کف خودرو شده و مانع نفوذ زباله و گل و خاک به کف خودرو شوند. بهترین راه برای اطلاع از اینکه کفپوش کف شما برای خرید کار برای وسیله نقلیه خود فکر می کنید مراجعه به بسته بندی یا وب سایت سازنده است.

قیمت کفی تیبا                    قیمت کفی تیبا                    قیمت کفی تیبا                    قیمت کفی تیبا

بهترین مارک کفپوش خودرو مرجع تخصصی خرید لوازم خودرو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار