بهترین پاور بانک بی سیم با قابلیت شارژ سریع تاپترین

شما می‌توانید این پاور بانک را بدون هیچ دردسری به انواع تلفن‌های هوشمند، هدفون‌ها و آداپتورها و کابل‌های مختلف متصل کنید. همین موضوع باعث میشود تا در سفرهای درون شهری یا آخر هفته‌های شلوغ یا پیک نیک­‌های یک روزه‌ای که به پریز برق دسترسی ندارید، این بهترین پاور بانک انکر به کمک شما بیاید و نیازهای شما را برطرف سازد. شارژر همراه مدل EB-U1200 ساخت شرکت معتبر سامسونگ از جمله محصولات این برند است که دارای قابلیت شارژ وایرلس است. این شارژر همراه 234 گرم وزن دارد و با ابعاد 15×7 سانتی‌متری و ضخامت حدودا 1.5 سانتی‌متری، حمل ساده‌ای دارد و فضای زیادی را در کیف‌تان اشغال نمی‌کند. برای انتخاب بهترین پاوربانک بی سیم ما شاخص‌هایی را که قبلا برای شارژرهای بی سیم Qi استفاده کرده ایم از قبیل سرعت شارژ و گواهی استاندارد، جمع بندی کردیم و برای پاوربانک‌های قابل حمل شامل ورودی‌های شارژ و ظرفیت باتری می‌شود. اما چون تعداد کمی از پاوربانک‌های بی سیم در دسترس هستند ما سعی کردیم تمامی جوانب آن‌ها را از نظر طراحی، پورت‌ها و خروجی‌های آن‌ها مورد بررسی قرار داده و به جمع‌بندی برای 6 تا از بهترین‌های آن‌ها از نظر عملکرد پرداخته‌ایم.

۱. پاوربانک بی سیم شیائومی مدل wpc01zm

این پاوربانک از فناوری AiPower به منظور شارژ سریع تر نسبت به درگاه های USB معمول استفاده کرده است. PNY slim 5000 یک پاوربانک آمریکایی است که ظرفیت آن معادل 5200 میلی آمپر ساعت می‌باشد و در حدود یک بار گوشی شما را شارژ می‌کند. این پاوربانک مجهز به دو خروجی 1 و 2.4 آمپری است و دارای یک نشانگر دیجیتالی است که میزان شارژ باقی مانده را به شما نمایش می‌دهد. این پاوربانک دارای دو پورت USB 2.0 است که می‌توانید دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید.

بهترین پاور بانک بی سیم با قابلیت شارژ سریع تاپترین این موارد برخی از بهترین پاوربانک‌ها برای Galaxy S۲۱، Galaxy S۲۱+، Galaxy S۲۱ Ultra و Galaxy S۲۱ FE شما هستند. در این بخش بهترین پاوربانک های برند انکر از دیدگاه خریداران این برند از شارژر همراه را معرفی می کنیم. البته یک مسئله دیگر را باید هنگام خرید این نوع پاوربانک‌ها مدنظر بگیرید، این‌که میزان جریانِ راهی شده از سوی پاوربانک‌ هنگام شارژ همزمان چند دستگاه به چه میزان خواهد بود. به زبان ساده اگر پاوربانکی دو پورت 2 آمپر داشته باشد اگرچه هنگام شارژ یک دستگاه جریانی معادل 2 آمپر را به سوی آن هدایت می‌کند، اما زمانه که دودستگاه را به صورت هم‌زمان به آن متصل کنید جریان ورودی به هر دستگاه تا به 1.5 آمپر کاهش پیدا می‌کند.

  • با این حال برای کسانی که می خواهند یک پاوربانک بی سیم در اختیار داشته باشند، پاوربانک Baseus M36 می تواند یک انتخاب بهینه و اقتصادی برای آنها باشد.
  • برای شارژ بی سیم کافی است گوشی خود را در تماس نزدیک به پاور بانک قرار داده و منتظر شوید تا به‌صورت بی‌سیم شارژ شود.
  • همانطور که برای پاوربانک های معمولی، مواردی هستند که کارایی آن را بالا می برند، پاوربانک های وایرلس هم می بایست ویژگی هایی داشته باشند.
  • نوشتن در مورد آن زیاد جامع نیست اما یک باتری قابل حمل مفید برای کسانی است که می‌خواهند چیزی راحت‌تر در جیب داشته باشند.
  • این خطوط بسیار ریز شطرنجی موجب می‌شوند که پاوربانک خوش‌دست‌تر شده و اثرانگشت و لکه روی آن کمتر به‌جا ماند.
  • از جمله قابلیت‌های ویژه پاوربانک Redmi PB200LZM می‌توان به امکان شارژ موبایل و تبلت با سرعت بالا (با شدت جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) اشاره کرد.

پاوربانک انرجایزر مدل UE10002 با شدت خروجی 1.0 آمپر و 2.0 آمپر جزو برترین پاوربانک‌ها شناخته شده است. این پاور بانک دارای چهار نمایشگر LED است که میزان شارژ پاوربانک را به شما نمایش می‌دهد. جنس بدنه‌ی این پاور بانک از فلز است و به طور همزمان می‌توانید دو دستگاه را شارژ کنید.

مودم 4G/TD-LTE و پاور بانک هارویلون مدل MF75

فناوری شارژ Qi این امکان را به شما می دهد که از این کالا به عنوان یک پد شارژر یا یک پاور بانک قدرتمند قابل حمل بهره ببرید و به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کنید. پاوربانک وایرلس آکی مدل Basix Pro با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی و همراه با جدیدترین فناوری ها و امکانات موجود طراحی و عرضه شده است. شرکت آکی در مدل Basix Pro از دو درگاه USB Type-C و USB با فناوری های شارژ Power Delivery و QualComm Quick Charge 3.0 استفاده کرده است و قابلیت شارژ دهی و همچنین شارژ شدن فست شارژ با حداکثر توان ۱۸ وات را asilbekharid دارد. روی بدنه محصول یک پد شارژ با توان خروجی ۱۰ واتی قرار گرفته که امکان شارژ دستگاه های مجهز به استاندارد Qi را می دهد. پاور بانک انرجایزر مدل «QE10003»، یک شارژر بی سیم با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر است که با برخورداری از شارژر بی سیم ۳۶۰ درجه، حداکثر ۵ وات را به تلفن هوشمند شما ارائه می دهد.

اگر قصد خرید پاوربانک با قابلیت شارژ بی سیم را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی اجمالی بهترین های بازار بپردازیم. تولیدکنندگان هرساله سرعت شارژ را بالاتر می برند ، بنابراین لازم است بررسی کنید که حداکثر میزان دریافت شارژ بی سیم دستگاه شما چقدر است. به عنوان مثال، در حال حاضر محدودیت آیفون های اپل در مقدار سرعت شارژ 7.5 وات است ، در حالی که برخی از گوشی های سامسونگ ، مانند S20 ، می توانند تا 15 وات و Pixel 4 گوگل حداکثر تا 11 وات شارژ دریافت کنند. در این مورد لازم است از شارژ داشتن پاوربانک مطمئن شوید سپس تنها کافی است دکمه روشن شدن پاور بانک وایرلس خود را فشار داده و تلفن همراه یا هر گجتی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند را در محل قرارگیری تعیین‌شده، مستقر کنید. در این صورت صفحه دستگاه شما روشن‌شده و یا با یک لرزش نشان مشخص می‌کند که در حال شارژ شدن است.

بهترین پاور‌بانک های وایرلس سال 2019

اما با توجه به ظرفیت باتری این پاوربانک‌ها، اگر قصد کمپ زدن برای مدت زمان طولانی را دارید، بهتر است یک دستگاه را به آن متصل کنید تا بتوانند برای دفعات متوالی گوشی همراه شما را شارژ کنند. پاوربانک‌های متعددی در بازار جهانی موجود است که برخی از آن‌ها هنوز وارد ایران نشده‌اند. اما برندها و مدل‌هایی که در حال حاضر در بازار ایران موجود است نیز می‌توانند نیاز یک طبیعت‌گرد را تامین کند. میزان شارژ باقی مانده در این پاوربانک از نشانگرهای LED روی نمایش داده می‌شود. اگر می‌خواهید تنها به وسیله پنل خورشیدی پاوربانک را شارژ کنید حدود یک هفته طول می‌کشد تا ۱۰۰ درصد شارژ شود.

به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده پاور بانک نیز دست به کار شدند و تصمیم گرفتند مدل‌های مختلف پاور بانک وایرلس را روانه بازار کنند. از نکات مهم در خرید پاور بانک بی سیم، علاوه بر معیار های مهم در خرید پاور بانک عادی، توان خروجی در حالت شارژ وایرلس از اهمیت بالاتری برخوردار است. همچنین می توان گفت که تقریبا همه پاوربانک های بیسیم از استاندارد Qi برای انتقال بی سیم شارژ به باتری استفاده می کنند. پس در این رابطه فقط کافی است که دستگاه هوشمند شما از استاندارد Qi پشتیبانی کند تا قادر به استفاده از شارژ بی سیم باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار