بهترین گوشی های جهان

این گوشی تاشو صفحهنمایش مورد علاقه ما تا به امروز است و دارای چندین انتخاب طراحی عالی و همچنین مشخصات قدرتمند زیر کاپوت است. به جرئت میتوان گفت S22 Ultra کاملترین گوشی پیشرفتهای است که این شرکت تا به امروز تولید کرده است. در کل اگه سراغ بهترین گوشی شیائومی میگردین، می 11 اولترا بهترین انتخابه. ردمی نوت 11 اس 200 تا 220 یورو به راحتی بهترین گوشی زیر 250 یورو است. با چنین دستگاههای متنوعی که ارائه میشود، محدود کردن بهترین گوشی هوشمند سامسونگ برای شما میتواند دشوار باشد. بنابراین با ما همراه بوده تا بهترین خرید ممکن را از میان بهترین گوشی دنیا 2022 داشته باشید. این محصول منحصربهفرد نیز با امکانات و قابلیتهای بینظیر خود توانسته در لیست محبوبترین و پرفروش ترین گوشی های سال 2022 قرار بگیرد. تراشه A16 محتمل ترین گزینه برای آیفون 14 است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیستی از موارد مورد علاقه خود را برای کمک به شما در تصمیم گیری جمع آوری کرده ایم.

بهترین گوشی جهان 2022

البته ما میتوانیم تمام روز در مورد تفاوتهای بین سیستمعاملها صحبت کنیم. البته در خصوص حذف ناچ گفته شده که خاص مدل پرو و پرو مکس خواهد بود و نسخه استاندارد همچنان میزبان ناچ عریض و نازیبای اپل خواهد بود. در خصوص صفحه نمایش این گوشی نیز باید بگوییم که از LCD بهره میبرد و ظاهرا آخرین نسل از گوشیهای اپل است که از چنین نمایشگری استفاده خواهد کرد. جنس پنل پشتی این گوشی سرامیکی است و برخی از افشاگران مانند دیجیتال چت استیشن گفتهاند که نمایشگر گوشی مسطح است و حاشیهها نیز باریک تر شده است. دوربین نیز مثل هر سال آپدیت شده و اینبار حسگر بزرگتر و ویژگیهای جدیدی مانند حالت سینمایی و سبکهای جدید عکاسی دارد.

وجود یک دوربین 12 مگاپیکسلی در آیفون ممکن است در ابتدا بیادعا به نظر برسد، اما در واقع از نظر ثبت جزئیات کاملاً با آیفون 13، به ویژه زمانی که صحبت از عکاسی در نور کم به میان میآید، برابری میکند. گلکسی A52 صفحهنمایش 90 هرتزی Super AMOLED و بلندگوهای استریو باکیفیت و دوربینی کاملاً عملکردی دارد. اما این موضوع با پیکسل 6 پرو کاملاً تغییر کرده است. این شرکت اعلام کرد که 3 سال بهروزرسانی سیستم عامل و 4 سال، پچهای امنیتی را ارائه خواهد کرد؛ اما این اقدامات فقط برای سری 11T شیائومی انجام میشود. تعدادی پیشرفت در سیستم دوربین وجود دارد که قبلاً در S21 Ultra چشمگیر بود و آن را به یک تیرانداز بسیار توانا تبدیل کرد.

S22 Ultra اولین دستگاه سری S است که دارای قلم S Pen بهترین گوشی جهان 2022 یکپارچه است. این محصول اوایل سال 2022 روانه بازارها شد و دارای قابلیت های بسیار خوبی است. امروزه تقریبا تمامی کاربران و مخاطبان نیز در خرید گوشی توجه خود را معطوف دوربین اصلی ساخته اند به طوریکه چند دوربین بودن آن به یک پارامتر بسیار مهم در خرید گوشی ها تبدیل شده است. منحصربفردترین ویژگی گوشی S22 Ultra را میتوان وجود قلم S Pen دانست. زیرا هیچ راهی برای قرار دادن این قلم در بدنه گوشی مانند سری نوت وجود ندارد. ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد چون طراحی آن مشابه آیفون 8 (2017) است اما iPhone SE 3 بهترین گوشی ارزان اپل است. در طول سالها شاهد ورود گوشیهای پیکسل زیادی به بازار بودیم، اما هیچکدام نتوانستند انتظارات معمولی از یک گوشی پرچمدار را برآورده کنند. گوشی های سامسونگ به سه دسته مجزا تقسیم می شوند.

اگر شما هم قصد دارید بهترین گوشی دنیا را در این مقطع زمانی تهیه کنید، میتوانید تا انتها این مقاله را دنبال کنید که میخواهیم چند مورد از بهترین مدلهای گوشی در جهان را به شما کامل معرفی کنیم. به همین دلیل است که توصیه می کنیم چهار دستگاه زیر را که متناسب با طیف وسیعی از سبک ها و بودجه هستند، بررسی کنید. ما اینجا هستیم تا با معرفی پرفروشترین گوشیهای 2022 شما را برای یک انتخاب مناسب و ایدهآل راهنمایی کنیم.

Samsung Galaxy Z Flip یک گوشی تاشو با رتبه بالا در بازار است.

گوشی ارزانقیمت شیائومی به خوبی انتظارات ما از یک گوشی هوشمند را برآورده کرده است. ممکن است درشت بودن گوشی یک ضعف به حساب بیاید اما اگر یک اندرویدباز هستید فرصت داشتن این گوشی را از دست ندهید. خلاصهای از عملکرد سامسونگ در سال 2021 را گفتیم که برسیم به یک اما. این گوشی دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بوده و نمایشگر آن با پنل AMOLED و نرخ نوسازی 144 هرتز، دستگاه را برای ارائه عملکردی بینظیر یاری میکند. جدا از ترفند مهمانی تاشو، این گوشی دارای سخت افزار درجه یک و عمر باتری مناسب است. این گوشی دارای دو مدل است.

به عنوان برخی دیگر از امکانات ردمی K50 Pro میتوان به محافظ گوریلا گلس victus، اسپیکر استریو و شارژ سریع 12 واتی اشاره کرد. این میان رده اپل نیز تاکنون فروش بسیار بالایی داشته و به عنوان یکی از پرقدرتترین مدلهای آیفون شهرت پیدا کرده است. حدود سه هفته پیش بود که در خصوص آیفون 14 مقالهای مفصل با عنوان قابلیت ها و مشخصات آیفون 14 ؛ هر آنچه انتظار داریم، رفتیم و در آن از مسائل و موارد جزئی پیرامون این گوشی صحبت کردیم.

با باتری بزرگتر، به علاوه عملکرد دوربین بسیار مناسب در آزمایش ما، ارزش اینجا بدون تردید است. متأسفانه، چند مورد مصالحه نیز به همراه دارد، مانند عمر باتری کمتر از ستاره و دوربینهای نسبتاً ابتدایی. خوب، به لطف دستگاه های تاشو صفحه نمایش مانند Z Fold 3، دوباره برگشته است. صفحه نمایش پر جنب و جوش است و طراحی تمیز و کامل با ضد آب است. Samsung Galaxy Z Flip یک گوشی تاشو با رتبه بالا در بازار است. با داشتن قابلیت هایی چونحسگر اثر انگشت، تشخیص چهره یکی از گوشی های رده پایین خوب بشمار می رود. با این حال، نگران نباشید. با این حال، اگر این مبلغ را برای خرج کردن دارید و ترجیح میدهید از یک گوشی با صفحهنمایش بزرگ استفاده نکنید، آیفونSE 3 یک انتخاب شایسته برای شماست. با این حال، در قیمت آن، توجه به رقابت مهم است.

از آنجایی که اکثر گوشی های پرچمدار دارای صفحه نمایش OLED هستند، تفاوت های زیادی وجود ندارد، اما برخی از آنها لبه های منحنی دارند که می تواند استفاده از تلفن بزرگتر را آسان تر کند. پرچمداران گوشیهای هوشمند هر سال بهتر و بهتر میشوند، اما هرچه نوآوریهای آنها بالاتر میرود هزینهای که باید بپردازید نیز افزایش مییابد. پردازنده قوی و رابط کاربری تمیز نیز تجربه اندرویدی سریع و پاسخگو را ایجاد می کند. خریدارانی که از سرتاسر جهان باعث شدند این لیست را بوجود بیاورند با توجه به یکسری فاکتورها مثل نمایشگر عالی، باتری مناسب، دوربینهای کارآمد، طراحی جذاب، پردازنده قوی و… تنها ضعف مهم آیفون SE 3 را میتوان در عمر باتری پیدا کرد. از حسگرها می توان به اثرانگشت روی لبه، قطب نما، شتاب سنج، مجاورت، روشنایی اشاره کرد. اشاره کرد. اما دیگر ویژگیهای این گوشی قدرتمند شیائومی چیست؟

سیستم دوربین فوقالعاده است، با حالت پرتره بهبودیافته و ویژگیهای هوش مصنوعی زیادی مانند کادربندی خودکار و حالت خودکار شبانه، و نمایشگر بزرگ و روشن است و لبههای منحنی ندارد. گزینه های بسیار خوبی وجود دارد که می توانید از میان شرکت هایی مانند Realme و OnePlus در نظر بگیرید که با قیمت ارزان تر، به همان اندازه (اگر نه بیشتر) نسبت به A53 دست پیدا می کنند. حالا نکتهی مهم اینه که دوربینهایی که در گوشیها بهکار گرفته میشن با توجه به انتظارات کاربر رفتار متفاوتی دارن. طراحی جسورانه، صفحهنمایش واضح، بلندگوهای عالی و تراشه Tensor Google در کنار اندروید 12، Pixel 6 را به یکی از پرفروشترین گوشیها در سال 2022 تبدیل کرده است. این گوشی سختافزار خود را با تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 و رم 12 یا 16 گیگابایتی تکمیل کرده که گلکسی اس 21 الترا را تبدیل به یکی از سریعترین گوشیها از نظر پردازش میکند.

با قیمت مقرون به صرفه تری نیز عرضه می شود. طی چند سال گذشته، برخی از شرکتها دست به عرضه گوشیهایی زدند که از بیش از یک دوربین برخوردار بودند. همچنین پردازنده A15 که با اختلاف، قدرتمندترین پردازنده گوشی در جهان بهحساب میآید و در عین عملکرد بسیار عالی، مصرف باتری کمی هم دارد، بهطوری که آیفون 13 پرو مکس با استفاده سنگین تا بیش از 10 ساعت دوام میآورد و بهترین گوشی از نظر باتری در سال 2022 بهحساب میآید.

عمر باتری خیلی مثبت عمل میکند. دوربین چهارگانه این گوشی نیز نسبت به قیمتش بسیار عالی عمل میکند. بسیاری از کاربران شیائومی اعتراض داشتند که چرا این شرکت یک گوشی قدرتمند برای دوستداران گیم ندارد. نظرات خود را در مورد برترین و جدیدترین گوشیهای مخصوص گیم و بازی ۲۰۲۲ با ما به اشتراک بگذارید. سامسونگ با خط تولید 2022 خود همه چیز را متزلزل کرده است. پشتیبانی از قلم نیز بسیار بهبود یافته است و آن را نرمتر از همیشه کرده است.

گوشیهای هوشمند نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند، اما خرید یک گوشی عالی میتواند دشوار باشد. اما در رابطه با قدرت فیلمبرداری باید گفت این گوشیها اکثرا توانایی فیلمبرداری به صورت 4K و برخی حتی 8K رو دارن.همونطور که دید اکثر این گوشیها فاقد دوربین اختصاصی برای عکاسی ماکرو بودن؛ دوربینی که در اکثر ماژولهای گوشیهای میانرده به چشم میخوره. نکته جالب درباره این گوشی، برخورداری از یک لنز دوربین است؛ آن هم در بازاری که اکثر گوشیها حداقل به دو لنز دوربین مجهز هستند. این گوشی بر خلاف سریهای زنفون 6، زنفون 7 و تک دستگاه زنفون 8 فلیپ، از دوربین چرخشی برخوردار نمیباشد و آن را کنار گذاشته است؛ اما ایسوس زنفون 8 با وجود این تدبیر، همچنان کیفیتی عالی در بخش دوربین ارائه میدهد.

از اسنپدراگون 888 بعنوان پردازنده مرکزی استفاده شده، سریعترین پردازنده اندروید. این را با یک پردازنده قدرتمند و یک صفحه نمایش بزرگ چشمگیر جفت کنید، سامسونگ با S22 Ultra برنده است. این دستگاه از سه برنامه چند کاره پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد به طور یکپارچه از یک صفحه به صفحه دیگر حرکت کنید، با باز کردن یا بستن صفحه نمایش بزرگتر، هر محتوایی که مشاهده می کردید بین آنها جابجا شود. اما این محدودیت باز هم باعث نمیشود پیکسل 5a ارزش خرید نداشته باشد. اما اگر به فهرست کاملی از تفاوتهای نرمافزاری iOS و Android علاقهمندید، به راهنماهای تخصصی نگاه کنید یا از یک فروشنده درمورد آن بپرسید.

همچنین یکی از سریع ترین سرعت های شارژ بی سیم را دارد. به یاد دارید زمانی که تنها کاری که برای قفل کردن گوشی خود باید انجام می دادید این بود که آن را به سرعت ببندید؟ این گوشی از نمایشگری با پنل AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار بوده و همچنین، دارای سختافزار داخلی قوی، دوربین 64 مگاپیکسلی، باتری پرظرفیت 5020 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 33 واتی بوده که تمام خواستههای شما را از یک گوشی ارزان قیمت برآورده میکند. باتری گوشی iPhone 13 Pro Maxاز طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و کاربران میتوانند برای مدت طولانی از آن استفاده کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار