تابلو فرش دستباف خرید تابلو فرش دنیای فرش فروش انواع فرش ماشینی و دستباف

بنابراین باید طرح تابلو فرش را بر اساس سبک دکوراسیون انتخاب کنید. پس از لحاظ قیمت، تابلو فرش‌ها به سه نوع دستبافت، ماشینی و کلاریس تقسیم می‌شوند که به ترتیب از بیش‌ترین تا کم‌ترین قیمت را دارا هستند. زمانی که برای خرید تابلو فرش به فروشگاهی مراجعه می‌کنید، فروشنده سعی دارد شما را مجاب به خرید نماید، گوش دادن به فروشندگان مفید است، ولی بهتر است در انتخاب دقت کنید و متناسب با بودجه و سلیقه‌ی خودتان تابلو را تهیه کنید. اولین نکته برای خرید تابلو فرش، مشاهده و مطالعه دقیق اطلاعات درج شده یا به‌اصطلاح شناسنامه تابلو در قسمت پشت آن است.

طبیعتا قاب تابلو فرش باید در مکانی نصب شود که بیش از همه در معرض دید قرار داشته باشد و از اینرو سالن اصلی خانه یا اتاق نشیمن بهترین مکان برای میزبانی است. حتی اگر تابلو فرشی که می‌خرید قدیمی است، باید به پرداخت آن دقت کنید چرا که عمل روگیری تنها برای فرش‌های نو نیست و برای فرش‌های کهنه و قدیمی هم انجام می‌شود. تابلو فرش‌ها در نقش‌های بسیار متنوعی نظیر طبیعت، حیوانات، اشیاء، پرتره اشخاص برجسته، نقاشی‌های معروف، آیات قرآن و یا اشعار معروف و بسیاری از طرح‌های دیگر بافته می‌شوند. غالباً تابلو فرش‌ها نیازی به شست‌وشو ندارند، اگر احساس کردید این کار لازم است، از مراکز قالی‌شویی که تخصص تابلو فرش دارند، کمک بگیرید در غیر این صورت تابلو را از قاب جدا کنید، سپس روی آن را با جاروبرقی که دهانش تمیز است جارو کنید.

بافته می‌شود و برای استفاده در فضاهای مختلف با چیدمان‌ها و سبک‌های متفاوت مناسب است و می‌توان با استفاده از قاب‌های مختلف در آن‌ها تنوع ایجاد کرد. در کنار تمام این موارد، این روزها تابلوفرش یک هدیه مناسب، باشکوه و ارزشمند برای مناسبت‌های مختلف به حساب می‌آید. تابلو فرش‌های دستبافت لوازم آنتیک و گران بهایی هستند که با ظرافت خاصی بافته می‌شوند. قیمت تابلو فرش در ابعاد و اندازه‌های مختلف با هم تفاوت بسیاری دارند و خوب به طبع هر چقدر ابعاد تابلو فرش بزرگتر باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

طرح های رایج در تابلو فرش ها مناظر طبیعی شامل حیوانات، گل و گیاه و … و همچنین پرتره‌های گوناگونی از چهره‌ها، تصاویر آبستره و نقاشی‌گونه، طرح های برگرفته از دین و مذهب، تصاویر یک مکان تاریخی و… می باشد. امروزه نیز طرح‌هایی که حاکی از یک برش از تاریخ و یا داستانی هستند همچون شام آخر، شاعر جوان و ملک سلیمان به زیبایی هرچه تمام تر نقشی بر روی تابلوفرش ایجاد کرده اند. تابلو فرش یا فرش‌های تابلویی عموما به فرش‌هایی گفته می‌شود که جنبه‌ی تزئینی و زیبایی دارند. اگر تابلو فرش خریداری کردید، پس از چند سال که از عمر آن گذشت می‌توانید آن را به مراکزی که پرداخت فرش را انجام می‌دهند ببرید و دوباره طرح فرش‌تان را نو کنید.

  • ابريشم هنري art silk, تابلو فرش مدرن ابريشم موز، ابريشم نارگيل، و ابريشم كنف برخي از اين نام ها هستند.
  • برای اطمینان از کیفیت و اصالت تابلو فرش بهتر است آنرا بدون قاب خریداری کنید.
  • این آثار زیبا می‌توانند دیوار خانه، شرکت، مغازه، فروشگاه، آموزشگاه و هر جای دیگری را دو چندان زیبا کنند.
  • در داخل کشور نیز این فرش با وجود گران بودن باز هم مشتری دارد و صادرات فرش در ایران جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد.
  • امیدواریم این مطلب برای انتخاب تابلو فرش دستبافت مناسب به شما کمک کرده باشد.
بدیهی است که بافت ظریفتر نیازمند صرف وقت و دقت بیشتر خواهد بود ،به همین دلیل است که هر چه فرش ریزبافت تر باشد ،ارزش و قیمت بیشتری خواهد داشت . چون برای بافت تعداد گره بیشتر در یک اندازه معین، لازم است که از گره های ریزتر و در نتیجه مواد اولیه و مصالح ظریف تر استفاده نمود . ساییدگی فرش، از بین رفتن پرزها، بیدزدگی، جمع شدگی، و بسیاری از آسیب‌های دیگر که می‌تواند ارزش یک فرش و یا تابلو فرش را مشخص کند.

تابلو فرش ماشینی طرح مینیاتور کد Y213

تابلو فرش دستباف خرید تابلو فرش دنیای فرش فروش انواع فرش ماشینی و دستباف

تابلو فرش ماشینی یکی از وسایل تزئینی منزل است که با استفاده از آن می‌توانید از خالی ماندن دیوارهای محیط منزل جلوگیری نمایید. تابلو فرش یک اثر هنری است که به‌جای نقش بستن بر روی بوم نقاشی، روی فرش بافته می‌شود. از طرفی ظرافت بافت تابلو فرش ماشینی در نمونه‌های جدید نیز بسیار بالا رفته است.

تابلو فرش ابریشم دستباف تبریز مدل بدرقه عروس سایز 120*80 سانتی متر

تابلو فرش‌های گل ابریشم نمونه‌هایی از تابلو فرش هستند که تنها برای قسمتی از بافت آنها از ابریشم استفاده می‌شود. مشاهده همه نمونه‌های تابلو فرش ماشینی و دستبافت، همراه با مقایسه قیمت و جزئیات فنی نیز از دیگر امکاناتی است که در این روش خرید برای مشتریان گرامی فراهم آمده است. خرید آنلاین تابلو فرش از سایت اینترنتی دیوار بسیار ساده و راحت است. با توجه به تنوع محصولات، می‌توانید بر اساس بودجه خود، نوع ماشینی، دستباف، نو یا دست دوم آن را انتخاب کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار