تخصصی ترین راهنمای انتخاب بروکر فارکس برای ایرانی ها

از لحاظ ارزش معاملات و محبوبیت نسبت به نمادهای اصلی، در رده پایین تری قرار داشته و معمولاً مقدار کارمزدها نیز بالاتر است. هر کدام از این جلسات معاملاتی بطور متوسط ۹ ساعت زمان داشته و معمولاً عمده فعالیت معامله گران شرق آسیا و اورانوسیه در بازار ژاپن، اروپاییها در بازارهای لندن و فرانکفورت و آمریکاییها در بازار نیویورک است. معمولاً معتبرترین شرکتهای کارگزاری که مورد تایید بهترین و بزرگترین نهادهای نظارتی میباشند، در این دسته قرار دارند؛ که متأسفانه بسیاری از آنها، به مردم کشورهای تحت تحریم ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا، خدمات مالی ارائه نمیکنند. بطور کلی این شرکتها اعتبار چندانی نداشته و متأسفانه به دلیل تحریمهای داخلی و خارجی، اکثر کارگزارانی که در حال حاضر به مشتریان ایرانی خدمات ارائه میدهند، از این دسته میباشند. بطور کلی هزینه های معاملاتی در بازار فارکس بین کارگزاران مختلف، کاملاً متفاوت است و این شرکتها برای حفظ و جذب مشتریان بیشتر، تمهیدات تخفیفی مختلفی در تمام موارد مذکور ارائه میدهند.

در کنار کارمزدهای بسیار بالا، نوسانات قیمتی شدید و نامعقول آنها سبب شده، محبوبیت چندانی در میان معامله گران نداشته باشند. اطلاعات در مورد این سایت برای توزیع به در نظر گرفته شده، و یا استفاده شده توسط هر فرد در هر کشور یا حوزه قضایی که در آن چنین توزیع و یا استفاده خواهد بود بر خلاف قانون محلی و یا مقررات و است که در ساکنان کارگردانی: استرالیا · یا در AUD، AU به نشانه کشور استرالیا و D نشانه دلار این کشور است.

در بازار سهام، تحلیل بنیادی به معنی بررسی ترازنامه و اسناد مالی شرکتها، صنایع و کلیت اقتصاد کشور است؛ اما فلسفه اصلی بازار فارکس تبادل جفت ارزهاست، بنابراین برای تحلیل بنیادی در این بازار باید شرایط و عوامل اقتصادی، سیاسی و بعضاً اجتماعی کشورها و چه بسا در سطح جهان را بررسی نمایید. برخی دیگر مانند آموزش کامل تحلیل تکنیکال هم برای افراد مبتدی و هم معامله گران حرفه ای نکات مهمی را دارد. در این گزارش از بیش از چهارصد مدیر خرید خواسته میشود تا وضعت شرکت و سیر تحول در زمینههای خاص مانند سفارشات جدید، استخدام، موجودی کالا، دریافت از تامینکنندگان کالا و سفارشات معوقه را ارزیابی کنند. به عنوان مثال گاهی اوقات امنیت خرید و فروش و معاملات شما در بازار فارکس ایجاب میکند که به سمت بروکرهایی بروید که کمیسیون بیشتری دریافت میکنند. بیشتر اوقات کم نوسان، دارای رفتار منطقی، کارمزدهای کم و قدرت نقد شوندگی بالا هستند.

بروکر فارسی ایرانی

در واقع زمانی که انتظار کاهش قیمت ها را دارید، باید از این فرصت استفاده کنید. به اعتقاد آنها در این روش با بررسی همه جوانب، خطای پیش بینیها تا حد زیادی کاهش مییابد. ارزها. پیش بینی ها، اخبار، مطالعه پویایی نرخ ارز در نمودارها به شما امکان می دهد در مبادله ارز پول خوبی به دست آورید.. یعنی همچنانکه می توانید سود خوبی بدست آورید، ممکن است دچار ضرر و زیان شوید. آیا در فکر بهبود و اصلاح پرتفوی خود هستید، یا میخواهید به یک متخصص سرمایه بدهید تا مطمئن شوید که درست انجام میشود؟ پس از فهم مفاهیم بنیادین بازار جهانی ارز، لازم است تا با روشهای تحلیلی مرسوم در آن، آشنا شوید.

بدین صورت، زمانیکه یک مشتری درخواست خرید یا فروش به بروکر ارسال می کند، بروکر سفارش ها را مستقیما به فراهم کننده نقد شوندگی ارسال می کند تا طرف دیگر معامله مشتریانش قرار نگیرد. بهخصوص برای ایرانیها که به خاطر تحریم نمیتوانند حساب پیپال داشته باشند، واریز و برداشت از طریق رمزارز یا دیگر روشهای آسان برای ایرانیها در بروکرها اهمیت زیادی دارد و یکی از معیارهای مهم برای انتخاب بهترین بروکر فارکس هر فرد است. حال درک می کنیم که چرا برخی از بروکرهای فارکس برای مسلمانان قابل قبول هستند و دیگر بروکرها نیستند. این شرکتها به هسته مرکزی معاملات متصل نیستند و قیمتهای خرید و فروش بر اساس حاشیه بازار و توسط خود کارگزار تعیین میشود.

لذا این رگولاتوریها به دلیل نظارت کمتر بر عملکرد موسسات مالی و شرکتها از اعتبار کمتری نسبت به رگولاتوریهای اروپایی و … به این نکته مهم توجه داشت باشید که بروکر درستی را انتخاب کنید به این دلیل که بروکرها از لحاظ نحوه عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند. اطلاعات هر مدیر راهبردی در دسترس است و شما می توانید بسته به عملکرد هر یک بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. اگر فردی هستید که درزمینهای خاص مانند اقتصاد، مالی، حقوق، بازاریابی اطلاعاتی تخصصی دارید، میتوانید با مشاور آنلاین از مهارت خود کسب درآمد نمایید.

فرقی ندارد شما یک دلار سود کنید یا یک میلیون دلار! یک کارگزاری فارکس اصولا یک واسطه معاملاتی برای تمام بازارهای جهانی است. در ادامه ویدیوهای آموزش فارکس به یکی از بهترین استراتژی های تحلیل تکنیکال میرسیم، جاییکه شما میتوانید استراتژی معاملاتی خود را تکمیل کنید. تحلیل گران فنی بر اتفاقات موجود در نمودارهای قیمت تمرکز میکنند. در پایان این دوره از دانشجویان انتظار می رود که توانایی تحلیل نمودار قیمت را فرا گرفته باشند و جهت کلی بازار را درک کنند. در چنین مواردی تحلیل گران بنیادی اقدام به خرید جفت ارزهایی مینمایند که ارز کشور مربوطه در آن به عنوان ارز پایه باشد. جفت ارزهایی که شامل یک ارز اصلی به همراه ارز یکی از اقتصادهای نوظهور باشند، اگزوتیک نام دارند. آمارکتس نیز با سابقه بالای 15 سال یکی دیگر از بروکر های خوب برای اسکالپ است.

محدودیت ورود به موقعیت خرید (Buy limit): تنظیم سفارش خرید پایینتر از قیمت لحظهای بازار. با استفاده از سفارشات قیمت لحظهای بازار (ME)، بر مبنای قیمت جاری در زمان فشردن دکمه خرید یا فروش، معامله انجام میشود. در فیبو گروپ از 10 معامله 6 مورد با اسلیپیج بسته شدند. در موقعیت فروش بر اساس موجودی حساب و با در نظر گرفتن حجم معامله و ضریب اهرمی، اقدام به استقراض برای فروش نموده و در صورتی که پس از ورود به معامله قیمت ها کاهش یابند، شما می توانید با سود از معامله خارج شوید؛ اما در صورتی که بازار روند صعودی داشته باشد، به ضرر فروشنده خواهد بود و در نهایت در نقطه توقف زیان از پیش تعیین شده یا بصورت Margin Call (بستن خودکار معاملات توسط کارگزار به دلیل اتمام موجودی حساب)، معامله بسته خواهد شد. توقف خرید (Buy stop): تنظیم سفارش خرید بالاتر از بروکر امن فارکس قیمت لحظهای بازار.

در حال حاضر قریب به اتفاق شرکتهای کارگزاری و سایتهای ارائه دهنده ابزار معاملاتی نظیر Myfxbook، ماشین حسابهای معاملاتی بازار فارکس را بر بستر وب یا در قالب نرم افزار بصورت رایگان در اختیار معامله گران قرار میدهند و عملاً دیگر نیاز نیست فعالان بازار این موارد را بصورت دستی محاسبه نمایند. در حال حاضر پلتفرم های تحلیلی و معاملاتی مختلفی توسط فعالان بازار جهانی ارز مورد استفاده قرار می گیرد که معروف ترین آن ها ساخته یک شرکت روسی به نام Meta Quotes می باشد.

اکانت دمو و موارد آموزشی نیز در این سایت برای تازه کارها وجود دارد، تا استراتژی های فارکس را به آن ها آموزش دهد. منابع آموزشی : منابع آموزشی متفاوتی توسط AMarkets ارائه میشود. مجموعه خانه سرمایه، یکی از بزرگترین مراجع آموزشی بازار سرمایه ایران میباشد که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت نموده و به هیچ عنوان توصیه یا پیشنهادی برای فعالیت در این بازار نداشته و همواره بر ریسک بالا و ممنوعیت فعالیت در آن تأکید دارد. واحد نوسانات بازار فارکس بر اساس پیپ (Pip) و پوینت (Point) میباشد. تحلیل نموداری در تمام بازارهای مالی چهارچوب یکسانی دارد، اما ویژگی هایی نظیر نقد شوندگی بازار بر نحوه تحلیل و میزان کارایی آن تاثیر گذارند.

فرض کنید بحران اقتصادی اتحادیه اروپا را فرا بگیرد، در این صورت از دیدگاه تحلیل بنیادی، جفت ارزهایی که یورو در آنها ارز اصلی است، دچار روند نزولی میشوند. به صورت کلی نماد هر ارز فیات در این بازار در یک ساختار مشخص تعیین میشود. بطور کلی جفت ارزهای فاقد ین ژاپن، قیمت آنها ۴ تا ۵ رقم اعشار محاسبه میشود که رقم چهارم بعد از اعشار را پیپ مینامند؛ اما روال حاکم بر نمادهای مبتنی بر ین ژاپن متفاوت است، در این جفت ارزها قیمت، ۲ تا ۳ رقم بعد از اعشار محاسبه شده که رقم دوم یک پیپ است.

قبل از این کار لازم است با انواع شرکتهای کارگزاری و تفاوت هایشان آشنایی مختصری داشته باشید تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید. تدوین مطلب فوق صرفاً به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با این بازار مالی میباشد و مسئولیت استفاده از محتویات این مقاله، کاملاً بر عهده خود خوانندگان است. فارکس همانند بورس اوراق بهادار تهران دارای کارگزاری های مختلفی میباشد که افراد برای انجام معاملات در آن باید از طریق یک بروکر فارکس(کارگزاری) اقدام کرده و در آن ثبت نام کنند.

یعنی اینطور نیست که صرفا یک واسطه در معامله باشد و کارمزد آن واسطهگری را دریافت کند. پاداش دریافت کرده اید و با احتساب فرمول بونس تقسیم بر دو، شما باید 60 لات معامله کنید تا این میزان سود را دریافت کنید. بنابراین مطمئن باشيد که قبل از باز کردن حساب تحقيق کرده اید . بروکر اینستا فارکس طرح های تشویقی مختلفی دارد که از میان آنها می توان به بونس 100 درصدی اولین واریز به حساب نام برد. ضریب تبادل، در یک سیستم آزاد و بر اساس میزان عرضه و تقاضا میان معامله گران در سرتاسر دنیا تعیین میشود.

بازار فارکس در ایران ممنوع و پیگرد قانونی خواهد داشت. بطور مثال با سرمایه ۱۰۰۰ دلاری (وجه تضمین) و ضریب اهرمی ۱:۱۰۰ توانایی معامله یک موقعیت ۱۰۰,۰۰۰ دلاری را خواهید داشت. یکی از جذاب ترین ویژگیهای بازار فارکس برای معامله گران، ضریب اهرمی است. ایجاد شدهاند که تقویم اخبار اقتصادی موجود در آنها، معامله گران را از تمامی اتفاقات مهم پیش روی باخبر میسازد. با توجه به ماهیت بین المللی و استراتژیک بازار فارکس، اخبار و وقایع مهم قدرتهای بزرگ اقتصادی در طول روز، بر نوسانات این بازار تاثیر مستقیم و بسزایی دارند. این بازار اعتیاد آور است و وقتی کسی وارد این بازار می شود تسلط بر احساسات مشکل است. آیا کسی پاسخگو هست؟ همانطور که میدانید در شیوه های واریز و برداشت کارمزدهایی از ما گرفته میشود که معمولا در روشهای ریالی کارمزد کمتر هست. صرافی رمزارز درست مثل کارگزار فارکس، به عنوان واسطه عمل کرده و کارمزد دریافت می کند.

در بورس ایران این گونه شرکتها کارگزار نامیده میشوند ولی در معاملات خارجی به آنها بروکر میگوییم. حالتی است که سفارشات خرید و فروش مشتریان، دقیقاً بر اساس جزئیات درج شده و بدون هیچ گونه اتلاف وقت به سیستم مرکزی ارسال و بر اساس قیمتهای بازار جهانی اجرا میشود. همان گونه که اشاره کردیم، ثبت نام مراحل سخت و پیچیده ای ندارد. بطور کلی اصلی ترین هزینه شما در معاملات جفت ارزها، همان کارمزد اختلاف نرخ خرید و فروش یا اسپرد (Spread) میباشد. اسپرد در فارکس همان تفاوت قیمت خرید و یا فروش کالا و یا ارز است، که یک بروکر فارکس به عنوان حق میانجیگری از معامله برمیدارد، این عدد را در پلتفرم های معاملاتی فارکس با اختلاف عدد ask و bid میتوان به راحتی محاسبه کرد. محدودیت ورود به موقعیت فروش (Sell limit): تنظیم سفارش فروش بالاتر از قیمت لحظهای بازار.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار