خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست و چه مزایایی دارد؟

همچنین باید مطمئن شوید به حداکثر میزان دسترسی در شبکههای اجتماعی دست خواهید یافت. در آن زمان متاتگ ها و تکرار مداوم و مصنوعی کلمات کلیدی (Keyword Stuffing) تنها تکنیکهایی بود که برای به دست آوردن رتبه مناسب در لیست نتایج به کار بسته میشد. انتخاب یک تیم قدرتمند و متخصص مهم ترین بخش کاری شما به عنوان رهبر محتوا، و پایه و اساس کار شما خواهد بود. هر آنچه را که به عنوان تبدیلهای هدف انتخاب میکنید، میتوانید آنها را از طریق پلتفرم انتخابی خود پیگیری کنید تا ببینید کمپین شما چگونه کار میکند.

برخی این کار را دوست ندارند، اما واقعیت این است که با باز شدن لینک در یک زبانه یا پنجره جدید، کاربر ممکن است بعدا دوباره به سایت شما مراجعه کند و زمان بیشتری را در سایتتان سپری کند. در حالت استفاده از SEM، ما به عنوان صاحب شرکت، محصول یا خدمات دهنده، می توانیم با مشتری وفادار سئو سایت (Search Engine Optimization (SEO)) را نیز بهبود ببخشیم. علاوه بر سئو داخلی، سایت شما به سئو خارج از صفحه نیز نیاز دارد. نکته: در این نوع از سئو باید سایت خود را به موتورهای جستجوی گوگل معرفی کنید. در اصل سئو بهینهسازی صفحات (یا کسبوکارها) برای گوگل است، که اینکار باعث جذب کاربر به سایت میشود. این کار اغلب به کمک موتورهای جستجو برای خزیدن و درک وبسایت شما متمرکز است، همچنین باعث بهبود و جذب کاربر میشود. هدف از دیجیتال مارکتینگ برای هر گونه کسب و کار و یا خدمت، شناساندن آن به مشتری و همچنین بالا بردن میزان تقاضا برای آن می باشد.

دیجیتال مارکتینگ

در بازاریابی به روش سنتی، تنها راه تبلیغات ابزارهایی مانند بیلبورد و تبلیغات تلوزیونی است. بدیهی است که همه چیز دقیق و کاملا منطبق با برنامه پیش نخواهد رفت، پس از نظامهای بازخور و فیدبک استفاده میکنیم تا عملکردمان در راه تحقق استراتژی کنترل شود. پژوهش و تحقیق (Research): هنگامی که مشتری از وجود راه حل آگاه شود، برای رفع نیاز و آموزش خود، تحقیقاتی را انجام خواهد داد. بازاریابی محتوایی به شما امکان میدهد تا چالشها و نیازهای مخاطب را بشناسید و با آنان از این صحبت کنید که محصول یا خدمت شما چگونه به رفع این نیازها و مشکلات کمک میکند. این گروه از سئوکارها با بسیاری از تکنیکهای سئو آشنایی دارند و فقط به دنبال جدیدترین تغییران SEO هستند. پیمایش: پیمایش سایت شما باید آسان باشد تا کاربران بتوانند آنچه را که لازم دارند پیدا کنند و در سایت شما بمانند.

جالب است بدانید یک مطالعه بر روی کاربران موتورهای جستجو انجام شده و مشخص شده که خیلی از کاربران تمایل دارند روی نتایج طبیعی گوگل کلیک کنند، در این مطالعه مشخص شده که بیشتر از ۷۲ درصد کاربران گوگل روی لینک هایی کلیک می کنند که به صورت طبیعی در نتایج بالا آمده و فقط چیزی حدود ۲۷ درصد روی لینک های تبلیغاتی گوگل کلیک می کنند. سئو و تولید محتوا با یک ارتباط دارند. یکی از روش های به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا این است که از طریق ایمیل از سایر وب سایت هایی که دارای امتیاز دامنه یکسان یا بالاتری نسبت به شما هستند بخواهید که از محتوای برتر خود به محتوای شما لینک بدهند. افزونههای سئو وردپرس مانند رنک مث و یوست سئو بصورت خودکار برخی از دادههای ساختار یافته را به مطالب اضافه میکنند.

جواب این سوال بلی است؛ زیرا در کسبوکار آنلاین راهکارهایی وجود دارد که شما حتی بهتر و بیشتر از کسبوکار فیزیکی به درآمد میرسید. چند درصد از کاربرانی که روزانه به سرچ در گوگل میپردازند، به کسبوکار شما نیاز دارند؟ در ابتدای کار، این موضوع مطرح میشود که چه راهکاری برای دیده شدن کسبوکارتان در بستر گوگل وجود دارد؟ بسیاری از موارد مطرح شده درباره سئو محتوا با بسیاری از جنبههای دیگر سئو همپوشانی دارد. بازاریابی دیجیتال و مزایای دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار و بهره گیری از این مفاهیم دیجیتال مارکتینگ در ایران نیز مطرح شد و با دریافت نتایج فوق العاده این روش جای بازاریابی سنتی را گرفت. چگونه سئو کار شویم؟ حسین سهرابی هستم , بیش از 17 مدرک بین المللی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت و سئو … راهکاری که دیجیتال مارکتینگ برای جلوگیری از این دیده نشدن تبلیغات ارائه می کند، تبلیغات دقیقا مشابه سایر محتواهای بستر تبلیغاتی است.

سئو فنی نوع دیگری از سئو است که هر وبسایتی به اینجا آن نیاز دارد. لینک های خارجی، لینک هایی هستند که از یک سایت به سایت دیگری داده می شوند. راهنمای میشلن با گذشت بیش از یک قرن از انتشارش، سرانجام به یکی از معروفترین مراجع رتبهبندی رستوران در سراسر جهان تبدیل شد. با پیشرفت هرچه بیشتر گوگل و سیستمهای هوش مصنوعی به کار گرفته شده توسط این شرکت، برآورده کردن نیاز کاربر به مهمترین فاکتور در رتبهبندی نتایج جستجو تبدیل خواهد شد و تاثیر آن روز به روز بیشتر خواهد شد. در نظر بگیرید که خود شما قادر نیستید، تمامی این الگوریتم های گوگل را کشف کنید یا در سایت های مختلف مطالعه کنید چرا که گوگل بسیاری از آن ها را فاش نکرده است و بنا به دلایل مختلفی تنها بر اثر تجربه میتوانید، آن ها را پیدا کنید. چرا که چنین خطاهایی هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو ناخوشایند است.

بازاریابی محتوا

بعد از گوگل وب کنسول، بهترین ابزار برای تحلیل رفتار کاربران محسوب می شود. در دنیای بازاریابی آنلاین امروزی، تجزیه و تحلیل رقبا یکی از اولین و مهمترین کارهایی است که باید انجام داد. هدف بازاریابی محتوا انتشار محتوای ارزشمند برای کاربران است. هر روز بر تعداد کاربران اینترنت از طریق موبایل افزوده میشود. به همین خاطر گوگل روز به روز برای بهبود ارتباط خود با کاربر در تلاش است. وقتی صحبت از الگوریتمهای گوگل به میان میآید، نباید سعی کنید «از تکنیک های کلاه سیاه»تبعیت کنید، زیرا دلیل اصلی بهروزرسانیهای مداوم حذف افرادی است که این کار را انجام میدهند. تراکم کلیدواژه: تراکم کلیدواژه در واقع میزان به کار گیری کلمه کلیدی هدف یک محتوا در متن آن محتوا است. نتایج تحقیقات و مطالعات حاکی از آنند که وب سایتهای موجود در صفحه اول جستجو گوگل ۹۵% کلیک ها را شامل می شوند، همچنین صفحات بالاتر و برتر میزان کلیک و ترافیک بیشتر و بالایی را دریافت میکنند.

ارتباط اصلی بین کاربر و گوگل در سرچ کردن کلمات از طرف کاربر است. نکته: اکثر افراد بعد از سرچ کلمات مورد نظر، تنها صفحات اول و سایت برتر براثر رتبهبندی را مورد بررسی قرار میدهند. لینکهای داخلی و لینکهای خارجی: لینک داخلی پیوند بین صفحات درون یک وبسایت است درحالیکه لینک خارجی پیوندی از یک سایت دیگر است. این عدد ثابت نیست و بسته به طول مطلبی که مینویسید شاید لازم شود لینکهای داخلی بیشتری نیز در نوشته خود بگنجانید. هر دوی این روشها در بازاریابی کنار مزایایی که دارند معایبی نیز دارا میباشند، پس همانگونه که در قبل به آن اشاره کردیم برای دریافت نتیجه بهتر کافی است مطابق با کسب و کارتان از هر دو شیوه بهره ببرید تا روند رسیدن به اهداف خود را سریعتر طی کنید. این دو مورد شامل، میلچیمپ و میلر لایت است که در داخل ایران نیز نمونه هایی را داریم. با قراردادن لینک از یک محتوا به یک صفحه دیگر داخل سایت خودتان و یا یک منبع خارجی در واقع شما به فلسفه گوگل پایبند ماندهاید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از دوره جامع Digital Marketing دیدن کنید. برای عمیقتر درک کردن ماجرای دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)بهتر است اول «بازاریابی» را تعریف کنیم. تعریف هر کسب و کار از دیجیتال مارکتینگ چیست؟ هدف اصلی تولید محتوا برای کسب و کارهای مختلف این است که در کنار اطلاعرسانی و کمک به مخاطبین، کاری کنیم که مخاطب به یک لید و سپس به مشتری محصولات و خدمات کسب و کار تبدیل شود. سپس افزونه را فعال میکنید و به عنوان ادیتور پیشفرض وردپرس انتخاب میکنید. پیوندهای ساخته شده: وقتی محتوای خود را برای شخصی تبلیغ میکنید، پیوندهای ساخته شده به دست میآورید و سپس وی به آن پیوند میدهد. بک لینکها پیوندهای سایت شما از وبسایتهای دیگر هستند. اگر گوگل سایت شما را فراخوانی کند و متوجه شود که توضیحات متای آن دقیقا مشابه یک صفحه دیگر است، سایتتان را با سقوط رتبهی آن جریمه خواهد کرد. گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و گوگل کیورد پلنر.

با این تکنیک شما هرچه به میزان بیشتری از کلمه کلیدی استفاده میکردید امتیاز بالاتری برای شما لحاظ گردد. شما با مطالعه این مقاله ۹۰ درصد از نکات سئو محتوا را فراگرفتهاید. آنچه در ادامه خواهیم گفت، لیستی از رایجترین اقدامات و تکنیکهایی است که باید در هنگام انتشار آنلاین یک مطلب در نظر گرفته شوند. همانطور که گفته شد، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی با ابزارهای دیجیتالی است که به اینترنت متصل هستند و به معنی استفاده از تاکتیکها، ابزارها و کانالهای آنلاین متعدد با هدف برقراری ارتباط با مشتریان هدف، در جاییکه بیشترین وقت خود را در آن صرف میکنند: شبکههای اجتماعی، اپلیکیشنها و…

چگونه سئو کار شویم؟

این نوع از برچسب شامل اطلاعاتی از محتوا است که تعیین میکند در صورت به اشتراک گذاری آن در شبکههای اجتماعی، چه عنوان و تصویری برای پیشنمایش محتوا نمایش داده شود. به طور کلی سواد رسانهای و دیجیتال متخصص این حوزه نقش تعیین کنندهای در موفقیتهای احتمالی او دارد. ویدیوهای مرتبط با دیجیتال مارکتینگ را در یوتیوب تماشا کنید. بنابراین در ابتدای مسیر فریلنسری تمرکز خود را بر روی ساخت رزومه قوی، نمونه کارهای خوب و همکاری با برندهای معتبر بگذارید. بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از استراتژیهای پرکاربرد در بازاریابی دیجیتال است که بر تولید مداوم انواع محتوای مفید، باارزش و مرتبط تمرکز دارد.

دیجیتال مارکتینگ چیست

دادههای ساختار یافته: برای برخی از انواع خاص محتوا، گوگل یک مجموعه از برچسبها را به نام دادههای ساختار یافته معرفی کرده است. و منجر به گرفتن امتیاز منفی از گوگل شوید. این برچسبها به گوگل کمک میکنند تا محتوای شما را به درستی بشناسد و موارد ویژهای را در صفحه نتایج جستجو نمایش دهد. بهینه سازی عنوان صفحه (title) : از برچسبهای عنوان برای تعیین عنوانی که در صفحات نتایج جستجو برای محتوای شما نمایش داده میشود استفاده میشود.

برای شروع کار توضیح کوتاهی در مورد سئو خواهیم داد. ادامهی صحبتهایم را با یک مثال شروع میکنم. بیایید با یک مثال شروع کنیم. بیایید انواع مختلف استراتژی SEO را بررسی کنیم! این استراتژی توصیه نمیشود، زیرا موتورهای جستجو ممکن است آن را ناخواسته تلقی کنند. وبسایت های خبری، با در نظر گرفتن قدرت دامنه و همچنین اعتبار عمومی وبسایت، به ازای درج رپورتاژ آگهی، مبلغی را دریافت می کنند. ما با استفاده از بهترین ابزارها و راهکار های اختصاصی، بک لینک های شما را تجزیه و تحلیل می کنیم تا مشخص کنیم که آیا به رتبه بندی شما کمک می کند یا آسیب می رساند.

علاوه بر این، باید کاربرانی که عنوان مقاله شما را میبینند را ترغیب به کلیک روی مقاله شما کنند. دقت کنید که این عنوان از عنوان مقاله متمایز است و باید تا جای ممکن محتوای موجود را معرفی کند تا کاربران برای کلیک روی آن در نتایج جستجویشان ترغیب شوند. نوع تکنیکی که شامل مجموعهای از اقدامات فنی در سطح طراحی سایت و دیتا اینتری میباشد. طراحی: یک طراحی غیرحرفهای یا غیر جذاب باعث میشود کاربران، وبسایت شما را ترک کنند. برچسبهای Alt: برچسبهای Alt محتوای تصاویر شما را توصیف میکنند تا کاربران و موتورهای جستجو بتوانند آنها را بهتر درک کنند. بهتر است که تراکم کلیدواژه در یک بازه استاندارد باقی بماند. اگر بازدیدکنندگان غالباً اندکی پس از ورود از سایت شما خارج شوند، ممکن است رتبهبندی شما آسیب ببیند. از جمله کلمات کلیدی در عناصری مانند URLهای شما، برچسبهای عنوان و …

Search Engine Result Page صفحه ای از موتور جستجو می باشد که نتایج جستجو شده در آن لیست می شوند و در واقع منظور از SERP صفحه نتیجه گیری است که توسط گوگل صورت گرفته شده است. SERP features: نتایج در قالب غیراستاندارد نمایش داده میشوند. اگر کسبوکار شما مربوط به تولید و یا فروش کفش مردانه باشد میتوانید سایت خود را بهینه کنید تا به شما کمک کند در این صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده شوید. اولین بازاریابی دیجیتال صورت گرفته در دنیا تقریبا صد سال پیش توسط رادیو صورت گرفت که اولین تبلیغ انجام شده مربوط به یک اجرای اپرا میباشد. از آنجا که اکثر کسب و کار ها در تلاش اند برای فروش بیشتر محصولات خود و اخذ سهم بیشتر در بازار از تکنولوژی های روز استفاده کنند، استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال و ابزار های آن میتواند یک انتخاب بسیار هوشمندانه در راستای رشد فزاینده ی کسب و کار ها باشد.

باید سایت خود را به موتورهای جستجوی گوگل معرفی کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار