خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل

خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل

شبیه شلنگ هستند اما با کاربردهای متفاوت که از ۳ قسمت بیرون ، وسط و درونی تولید می شود. لایه خارجی حلالی شکل است که باعث انعطاف لوله می شود قسمت میانی منسجم و از مواد عالی پی وی سی ساخته می شود قسمت داخلی هم کاملا صاف و یکدست است. لوله فلکسیبل IFD سایز 3 متری مناسب جهت جذب صدا و انتقال هوای ماینر میباشد. لوله‌های خرطومی عایقی IFD کاربردهای بسیاری در کانال‌کشی دستگاه‌های تهویه مطبوع خرید لوله فلکسی دارند.

همچنین از این فلکسی به صورت روکار و برای تخلیه هوای گرم و آلوده محیط بسیار مناسب خواهد بود. همان‌طور که از نام این نوع از لوله خرطومی مشخص است؛ پوشش خارجی با متریال خاصی برای این نوع از فلکسیبل در نظر گرفته نشده و تنها دارای خاصیت ارتجاعی، کشسانی و مقاوم در برابر رطوبت محیطی است. هر چند با توجه به عدم‌مقاومت طولانی مدت بیش از 5 سال در برابر رطوبت شدید بهتر است از لوله فلکسی بدون روکش در مناطق مرطوب استفاده نشود. همچنین جنس فلز و روکش پی وی سی خرطومی فلکسی خود از مقاومت بالایی در برابر ضربه، حرارت ناشی از سیم و کابل درون آن، فرسایش و رطوبت برخوردار می باشد. جنس این نوع لوله فویلی آلومینیومی از دو لایه فویل آلومینیوم لمینتی موجود در درون و بیرون سطح این لوله فلکسیبل هوا تشکیل شده است که توسط یک فنر فولادی شکل گرفته است.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش (فلکسی بل) سایز 11

لوله‌های پلاستیکی یا فلزی، منعطفی که توانایی محافظت و نظم دهی سیم‌های برق را دارا هستند، لوله فلکسیبل نامیده می‌شوند. لوله فلکسی‌بل به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، دما و اشعه خورشید یک محافظ عالی برای کلیه سیم و کابل‌های حامل خود است. از این رو اغلب در هر فضا، چه در خارج و چه در داخل ساختمان و حتی درون دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. پخش کننده و توليد کننده سینی کابل، نردبان کابل، ترانکینگ، لوله فولادی برق، لوله فلکسیبل برق، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط میباشد. لوله فلکسی روکش دار؛ که از یک پوشش پلاستیکی از جنس PVC برخوردار بوده و به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عبور سیم و کابل در محیط های داخلی و به دلیل روکش دار بودن، برای محیط های خارجی و مرطوب نیز از آنها بهره می برند و همچنین نصب این لوله ها با کمک بست هایی انجام می شود که متناسب با اندازه لوله دارای ابعاد مختلفی هستند. ۲- انعطافِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی اتیلن از جمله آپشن های مفیدِ این نوع لوله فلکسیبل صداگیر می باشد.

فروشگاه اینترنتی پیمان تابلو، صفر تا صد تابلو برق

دستگاه ما در تولیدی تیک صنعت با سرعت عمل کرد ۲۵ متر بر دقیقه عمل می کند. در نتیجه با ویژگی این دستگاه تولید لوله خرطومی فلزی بهترین نوع فلکسی در کمترین زمان ساخته و در بسته های حلقه ائی بسته بندی می شود.این اندازه تولید در کیفیت و دقت تولیدی تاثیری ندارد و کانال فلکسیبل با جنسی مطلوب با تنوع رنگی با وزن و ضخامت فلزی استاندارد کابل کشی برق با طولی مشخص به فروش میرسد. کانال فلکسیبل یا لوله فلکسیبه دلیل انعطاف پذیری فوق العاده، قیمت های بسیار مناسب همراه با کیفیت های بالا، انبارداری آسان و … بهترین جایگزین کانال های سنتی انتقال هوا در جهان می باشد و می توانید جهت خرید و یا سفارش هر یک از مدل های کانال های خرطومی فنردار فلکسیبل با شرکت ایران فلکسیبل تماس و کانال فلکسیبل داکت اسپیلت – لوله فلکسی داکت اسپیلت – لوله خرطومی داکت اسپیلت خود را انتخاب و سفارش دهید. بدیهی این شرکت در کمترین زمان ممکن کانال های خرطومی فلکسیبل برای دستگاه های داکت اسپیلت، کانال فلکسیبل، لوله های فلکسی و ….

  • انعطاف پذیریِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی اتیلن باعث تسهیل کاربرد آن در مواضع صعب می شود.
  • لوله فلکسیبل لوله خرطومی فلزی روکش‌دار می‌باشد که هدف آن محافظت از سیم‌کشی‌ و کابل‌های استفاده شده در تاسیسات برقی می‌باشد.
  • شبیه شلنگ هستند اما با کاربردهای متفاوت که از ۳ قسمت بیرون ، وسط و درونی تولید می شود.
  • لوله فلکسیبل برق (لوله خرطومی فلزی) یکی دیگر از انواع لوله های برق می باشند که با داشتن شکل فلزی با سطح مقطع گرد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل میتوان به راحتی از آنها برای گذر سیم ها و کابل ها از شبکه های برق ساختمان استفاده نمود.
برای آسانتر شدنِ عملیات تداخلِ دهانه ی سه راه به درونِ ساختار لوله فلکسیبل صداگیر ،باید قطر دهانه های سه راه لوله فلکسیبل صداگیر از قطرِ داخلیِ خودِ لوله فلکسیبل صداگیر به میزان پنج میل کوچکتر باشد تا این سه راهی به راحتی در درون لوله فلکسیبل صداگیر جاگرفته و تداخل به سهولت انجام پذیرد. برای مهار،جانمایی و نصبِ سه راهِ نوددرجه ی همقطرِ لوله فلکسیبل صداگیر از ساپورت و نگهدارنده ی مخصوص که مقطعِ گرد دارد استفاده می گردد. این قطعه رابط لوله فلکسیبل صداگیر ،هوای ورودی از سه راه را در قطر همسان به لاین مجزا با زاویه ۴۵ درجه هدایت می کند.جنس این لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه بوده و ضخامت ورقِ این سه راه دقیقا به قطر لوله فلکسیبل صداگیر بستگی دارد.بدیهی است هرچه قطر لوله فلکسیبل صداگیر بالاتر برود ضخامت ورق این سه راهی هم بیشتر می شود. از جمله مواردی که در زمان طراحی لوله های سه راه لوله فلکسیبل صداگیر باید مدنظر قرار داد این موضوع می باشد که قطر هریک از دهانه های سه راه لوله فلکسیبل صداگیر باید به میزان ۹ میل از قطر ساختار داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر کمتر باشد که دهانه های سه راه به راحتی در این ساختار لولهوخرطومی هوا قابلیت نصب و جانمایی داشته باشند. این نوار چسب از دو نوعِ آلومینیومی و برزنتی ساخته می شود که بنا به تناسب جنس و رنگ لوله فلکسیبل صداگیر از هر کدام می توان بهره جست و لاین لوله فلکسیبل صداگیر را بطور کامل هوابندی نمود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار