دریچه هوا پلاستیکی سایز 30 × 30 سانتی متر مشخصات خرید دریچه هوا پلاستیکی دریچه هوا

به این دلیل که دریچه در محلی از یکی از انشعابات کانال اصلی هوا نصب می‌شود. فرقی نمی‌کند که این محل روی سقف یا روی دیوار باشد اما نصب دریچه باید به نحوی صحیح و استاندارد، انجام گیرد. به این ترتیب که باید اطراف محل با لایه‌ای چوبی محکم شود و دریچه روی لایه چوبی پیچ شود.

دریچه هوای آزادِ خطی زاویه دار را هم بر روی نمای بیرونی و هم بر روی سطح نمای داخلیِ ساختمانها می توان نصب نمود. ابعاد دریچه تنظیم هوای مشبک بصورت سفارشی از طرف کارفرما بدون محدودیت جهت ساخت اعلام و توسط شرکت تهویه فراز اقدام به ساخت می گردد. پوشش دریچه تنظیم هوا ی آلومینیومی طرح جدید، از رنگ کوره ای پودری استاتیک در رنگهای متنوع از قبیل سفید،کرم،مشکی قهوه ای و… می باشد. با توجه به میزان هوارسانی یا مکش هوا از طریق دریچه تنظیم هوا،بعضی مدل های دریچه تنظیم هوا بصورت مستقیم زن و بعضی نیز با مانعی که در ساختار خود دارند هوای عبوری را شکسته و در اصطلاح با زاویه به محیط هدایت یا از محیط خارج می کنند. در این نوع نیز پره ها ثابت هستند و تنظیمی روی پره‌ها وجود ندارد. این دریچه جهت بازگردانی هوای تهویه شده به داخل فضا استفاده می‌شود.

دریچه هوا آخرین بخش از تاسیسات تهویه هوا

در بخش توزیع مناسب هوا به مسئله سرعت هوا اشاره شد؛ هنگام نصب دریچه باید توجه شود که سرعت در دریچه ورود هوا به اتاق کمتر از میزان سرعت هوا در کانال باشد و سطح دریچه نیز از سطح مقطع کانال بزرگتر در نظر گرفته‌شود. در ضمن اتصال دریچه به کانال باید به شکل تدریجی و با زاویه مناسب انجام شود. اگر به این نکات به اندازه کافی توجه نشود؛ سرعت هوا در اواسط دریچه بیش از حد مجاز خواهدشد و این مسئله برای ساکنین یا مراجعه‌کنندگان در محیط ایجاد سر و صدا و مزاحمت خواهدکرد. دریچه هوا محصول مناسبی برای کاور کردن دهانه های انشعاب به شمار می رود. این محصول از جنس آلومینیوم، چوب و پلاستیک ساخته می شود و در همه ی موارد میتواند مجهز به دمپر باشد و یا فاقد دمپر باشد. دمپر در پشت دریچه هوا به عنوان مسدود کننده و یا تنظیم کننده ی جریان هوا به کار می رود و باعث می گردد هوا به هر میزان که نیازاست از دریچه هوا عبور نماید.

برخی دیگر را می توان به طور کامل بست که تا از ورود هوا به اتاق جلوگیری نمود. دریچه‌های خطی یا شیار گزینه‌ای محبوب و موثر برای اکثر کاربردها است. این نوع دارای طراحی بلند و باریک با پره هایی هستند که هوا را به جایی که بیشتر مورد نیاز است هدایت می‌کند. توضیحات بسیار زیادی در ارتباط با دریچه آلومینیوم چیست در فضای اینترنتی یافت می شود می توانید در آپادانا کالا این اطلاعات را بدست آورید. به دریچه های هوا یا تهویه آلومینیومی گفته می شود که شامل پره و فریم های عبور هوا و دمپری از جنس آلومینیوم می باشد.

با توجه به این تنوع ابعاد ، ردیف ها و ستون های شیاری روی دریچه هوا ی تازه به تعداد مورد نیاز ایجاد می شود . دریچه هوا ی پلاستیکی وزن سبکی دارد و به همین دلیل می توان به راحتی ان را حمل و نصب کرد . دریچه هوا ی اسلوت دارای ظاهری شیک و دکوراتیو می باشد به همین دلیل در لابی هتل ها ، اماکن تجاری و پاساژها بسیار مورد استقبال واقع می شود .

این نوع ‌دریچه هوا شکلی لایه لایه، با لایه‌های کروی شکل موازی، دارد. در مکانهایی که ارتفاع نسبتا کم‌تری دارند، از این نوع ‌دریچه هوا استفاده ‌می‌شود. ‌دریچه هوای بلندگویی در اندازه‌های مختلف و متنوع، با دمپر و بدون آن، براساس خواست و نیاز مشتری تهیه و عرضه ‌می‌شوند.

دریچه هوا ی مشبک از جنس آلومینیوم با رنگ کوره ای پوشش داده می شود. برای استعلام موجودی و اطلاع از قیمت و خرید دریچه هوا چهارگوشدرجه یک فقط کافیست از طریق شماره هایی که در قسمت بالا و پایین سایت فرا تهویه قرار دارند با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. برای محاسبه و طراحی کانال ها با استفاده از روش ازدیاد مجدد فشار استاتیک، ابتدا با دانستن حجم هوای عبوری و مراجعه به جدول فوق سرعت شروعی و ابعاد کانال اصلی را برای کانال اصلی و نزدیک به فن در نظر می گیریم. ابعاد دیگر قسمت های کانال و انشعابات نیز از نمودار ( نسبت L/Q) و نیز نمودار ازدیاد فشار استاتیک در سیستم سرعت کم به دست می آید. این دریچه هوا ی سقفی،می تواند هوای عبوری از خود را به یک مسیر هدایت کند.از این دریچه هوا صرفا در زمانی استفاده می گردد که یک فضای بخصوص نیاز به هوارسانی داشته باشد.

  • این دریچه قابل استفاده در کمدهای باشگاهی،یخچال،فر و ماکروفر توکار و کلا جایی که نیاز به تبادل جریان هوا دارد است.
  • واحد کنترل موتور هم از این اصلاعات برای باز و بستن سوپاپ های دریچه هوا استفاده میکند.
  • این امر سبب میشود تا هوای پرتابی از شیار های دریچه هوا ی اسلوت به محیط قابل کنترل و انسداد باشد .

دریچه هوا برای پکیج هواساز و یا تهویه می تواند از نوع رفت و یا برگشت باشد. دریچه هوای رفت برای خروج جریان داخل ساختمان به بیرون طراحی و تولید شده است. با توجه به اهمیت هوارسانی برای تجهیزات گازی، و عدم انسداد مسیر عبور هوا از این دریچه هوای آزاد،نصب برچسب اخطارِ عدم انسداد دریچه هوا ی آزاد برای اطلاع ساکنین لازم و ضروری می باشد. توجه داشته باشید هرگونه تغییر در ابعاد کانال و اتصال دریچه به کانال باید به تدریج و حداکثر با زاویه 15 درجه گسترش پیدا کند. در غیر این صورت سرعت هوا در کانال و در وسط دریچه از حد مجاز فراتر رفته و برای ساکنین صدای مغشوش و آلودگی صوتی ایجاد می نماید. دریچه ها از نظر سطح مقطع به دو صورت گرد و چهارگوش بوده و از نظر جنس عمدتا از جنس فلز یا آلومینیوم می باشند.

دریچه هوا فن کویل

دریچه تنظیم هوا ی آلومینیومی طرح جدید، بوسیله پیچ مستقیماً بر روی دیوار قابل نصب می دریچه هوا باشد. داخل دریچه تنظیم هوا طرح جدید آلومینیومی، از تیغه های عمودی که قابل چرخش به چپ و راست می باشند تشکیل شده که امکانِ تقیسیم هوا به چپ و راست را می دهد. کانال ایجاد نماید.این دریچه تنظیم هوا معمولا دارای ابعاد بزرگتری نسبت به دریچه های هوای رفت میباشد. فراوانی مدل های تولیدی در زمینه دریچه تنظیم هوا پس از انواع فلزی،مختص دریچه های پلاستیکی و سپس به دریچه های چوبی مربوط می شود.

دریچه هوا پلاستیکی سایز 30 × 30 سانتی متر مشخصات خرید دریچه هوا پلاستیکی دریچه هوا

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار