سفارش بک لینک خارجی قوی، با کیفیت و دائمی برای سایت-خرید بک لینک گلدلینک

نقطه قوت سون بک لینک این است که بک لینک ها از سایت های ایرانی ir فروخته خرید و فروش بک لینک میشود. در حقیقت همین اعتبار و صداقت ما تا به امروز رضایت بیش از 95 درصد خریداران بک لینک را برایمان به همراه داشته است. اکثر لینک هایی که ساخته میشه در قالب رپورتاژ و در منابعی هست که جنبه عمومی دارند.

گوگل میداند که شما فرضا طی یک سال گذشته ۵۰ لینک به سایت خود داشته اید و این تعداد در بازه زمانی کوتاهی مثلا یک ماه ناگهان به ۲۵۰۰ لینک افزایش پیدا میکند. لینک هایی که همگی با یک کلمه کلیدی مشخص و در سایت هایی کم ارزش قرار داده شده اند. در این شرایط الگوریتم پنگوئن کار سختی برای شناسایی غیرطبیعی بودن لینک سازی شما ندارد.

سایتی که به این شکل جریمه شده باشد در پنل گوگل سرچ کنسول خود و در بخش Manual Actions یک پیام با موضوع Unnatural Links دریافت خواهد کرد. شاید تصور کنید که کارکنان گوگل زمان کافی برای بررسی همه سایت ها و صفحات و شناسایی سایت های فروش بک لینک ندارند، که البته تصور درستی است! ولی معمولا سایت هایی که در فروش بک لینک زیاده روی میکنند و به صفحات بسیاری با موضوعات مختلف لینک میدهند مورد توجه رقبای خود قرار گرفته و مستقیما توسط این افراد به گوگل گزارش میشوند. به زبان ساده، گوگل بک لینک را بعنوان یک رای مثبت از طرف کاربران یا سایت های دیگر به صفحه یا سایت شما می شناسد. با کسب رای بیشتر شما شانس پیروزی در انتخابات گوگل را خواهید داشت. گوگل صراحتا اعلام کرده که خرید بک لینک برخلاف سیاست های این سایت بوده و تخلف شناخته میشود.

درج آگهی با بنر تبلیغاتی اگر همراه با لینک باشد بک لینک محسوب میشود در این شرایط برای آنکه این فعالیت شما از دید گوگل به عنوان لینک سازی غیرطبیعی شناخته نشود بهتر است از ویژگی Nofollow در لینک استفاده کنید. ممکن است این کار از طرف یک رقیب انجام شده باشد ولی داستان شما بیشتر شبیه به هک سایت است. گاهی اوقات بعد از هک شدن سایت صفحاتی بر روی آن ایجاد میشود که به سایت دیگری لینک داده اند. هکر برای تقویت این صفحات به لینک سازی خارجی برای آنها میپردازد و عملا اعتبار سایت شما را برای اهداف خود خرج میکند.

البته ما برای اعتمادسازی بیشتر، فاصله زمانی مقایسه رو ترجیحا طولانی انتخاب کردیم تا وضعیت سایت در دو فاصله کاملاً متفاوت مقایسه بشه. خوب ، دلایل زیادی وجود دارد که چرا پست های شما توسط Google ایندکس نمی شوند. از آن زمان ، گوگل با به روز رسانی الگوریتم پنگوئن شروع به سرکوب شیوه هایی مانند این (که اغلب به عنوان SEO کلاه سیاه نامیده می شود) کردند. کارشناسان ما در شرکت مدیر سرور شما را تا رسیدن به نتیجه دلخواهتان یاری خواهند کرد.

سفارش بک لینک خارجی قوی، با کیفیت و دائمی برای سایت-خرید بک لینک گلدلینک
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار