شارژ کارتریج Hp شارژ کارتریج پرینتر اچ پی در محل

با کمک تب، صفحه را در جای مناسب خود قفل نمایید و سپس 4 چرخ دنده‌ و درام خارج شده در مراحل قبل را به جای اصلی خود بازگردانید. حال به کمک پیچ گوشتی دو سوی کوچک می‌توانید درب مخزن ذخیره‌ی تونر را باز کنید. توجه، دقت و ظرافت در این مرحله بسیار مهم است چرا که اندکی سهل‌انگاری می‌تواند به آسانی منجر به صدمه دیدن درپوش درب مخزن گردد. حال دو پیچ ناحیه‌ی سمت راست کارتریج سامسونگ را بااحتیاط باز کنید و درپوش روی آن را با دقت خارج نمایید. قبل از انجام هرکاری، باید به سراغ دفترچه‌ی راهنمای پرینترتان بروید و با مطالعه‌ی آن، از نوع جوهر سازگار با دستگاه خود، مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با کارشناسان ما در مجموعه ایران کالا پرینتر تماس بگیرید. همانطور که اشاره کردیم، فیوزر یکی از قطعات مصرفی پرینتر است که با دادن حرارت به تونر انتقال داده شده به برگه موجب هک شدن تصاویر و نوشته‌ها بر روی کاغذ می‌شود. درصورتی که با تعویض فیوزر باز هم مشکل پرینت نشدن خط‌ها به صورت صاف و موازی در کنار یکدیگر وجود داشته باشد، باید به سراغ تعویض کارتریج پرینتر رفت.

کارتریجستان بزرگترین مرجع شارژ کارتریج و فروش کارتریج در ایران میباشد که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است و با استفاده از تیمی مجرب و متخصص توانسته نیازهای مشتریان را انجام دهد. برای مثال قیمت کارتریج پرینتر پودری با قیمت کارتریج پرینتر رنگی متفاوت است. درحقیقت ،نمایندگی hpزیر نظر مجرب ترین مهندسین به فعالیت می پردازد . لازم به ذکر است ، مهندسین این نمایندگی در صورت لزوم دستگاه شما به تعویض قطعه حتما از قطعه ی اورجینال استفاده می نمایند .

تعمیرات انواع پرینتر های لیزر اچ پی کنون سامسونگ پاناسونیگ وغیره… درصورتی که امکان جابه‌جایی دستگاه وجود ندارد شما می‌توانید از سرویس شارژ کارتریج سامسونگ در محل توسط سرویس کاران معرفی شده در استاده بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید از تماس مستقیم و بدون دستکش با فوم جدا پرهیز فرمایید تا در هنگام شارژ کارتریج سامسونگ آسیبی شما را مشکلات بعد از شارژ کارتریج hp تهدید نکند.

برای این‌کار، باید پیچ‌های قسمت ضایعات کارتریج را مطابق شکل زیر باز و تونر اضافی موجود در این بخش را خارج کنید. برای این‌کار، از یک سرنگ خالی استفاده کنید و با فشار هوا به داخل کارتریج، جوهر را به سمت هد، حرکت دهید. برای برخوردای از این خدمات در سایر مناطق می توانید به صفحه شارژ کارتریج مراجعه کنید. تونر های سوخته شده و اضافی بر روی سطح درام و سایر قطعات به مخزن ضایعات هدایت میشود واندازه این مخزن به نوع کارتریج بستگی دارد و باید بعد از هر بار شارژ این مخزن خالی شود.

در صورت رنگی بودن پرینتر، دستگاه شامل هر ۴ رنگ و در صورت سیاه و سفید بودن، دستگاه تنها شامل رنگی مشکی است. (سرویس‌های تخصصی شارژ کارتریج کانن (کارتریج لیزری) به صورت سرویس در محل قابل دریافت است). در بخش زیر می‌توانید تصویری از یک کارتریج لیزری را مشاهده نمایید.

پرینترها در اندازه‌های مختلف و برای انواع مصارف خانگی و اداری تهیه و تولید می‌شوند. عمر این دستگاه‌ها طولانی است و در صورت نگهداری مناسب از آن‌ها به راحتی می‌توانید سال‌های سال از یک پرینتر استفاده کنید. هنگام خرید پرینتر در ابتدا باید نیاز خود را در نظر گرفته و سپس با توجه به آن یک پرینتر مناسب خریداری کنید.

  • در نتیجه بهتر است به جای انتخاب شارژ کارتریج در محل از امکان شارژ و تعمیر کارتریج در تعمیرگاه تخصصی الوکارتریج استفاده کنید.
  • شرکت ایران کالا پرینتر، پرینترهای شما را با بهترین جوهرها و تونرها شارژ می‌کند.
  • اما امروزه در پرینتر های جوهرافشان این سه رنگ به طرز جداگانه ای مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در پرینترهای قدیمی نیز با افت کیفیت چاپ، کمرنگ شدن جوهر یا تونر و … به اتمام رسیدن کارتریج به راحتی قابل تشخیص است.
  • به عمل پر کردن جوهر و تونر کارتریج پرینترهای لیزری و جوهر افشان، برای استفاده دوباره، شارژ کارتریج می گویند.
شارژ کارتریج Hp شارژ کارتریج پرینتر اچ پی در محل کارتریج دارای چند قطعه مصرفی می باشد که در کیفیت و پرینت بدون حاشیه و خط های اضافی تاثیر دارند که باید طبق دستورالعمل های شرکت سازنده تعویض شوند. میزان مشتری مداری ما را می توانید از دوستانی که به ما لطف داشته و همکاری و خرید کرده اند، جویا شوید. هر آنچه در توان ما برای رساندن شما به رضایت نیاز باشد، انجام خواهیم داد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار