لیست کامل بهترین اتاق فرار‌‌های تهراناسکیپ روم های مهیج | allescape

این موضوع می‌تونه به قیمت تموم شدن بازی باشه، چون طبق قوانین اتاق فرار خروج یک بازیکن از بازی باعث تمام شدن بازی اتاق فرار می‌شه. برای رزرو اتاق فرار در صورتی که نام بازی اتاق فرار و یا نام مجموعه را می‌دانید براحتی می‌توانید از طریق خود مجموعه رزرو خود را نهایی کنید. در مجله اتاق فرار شما می‌توانید در صفحه بازی مربوطه از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ و همچنین در صورتی که مجموعه اتاق فرار سیستم رزرو داشته باشد از طریق سایت مجموعه بازی مورد نظر خود را رزرو کنید. در صورتی که مجموعه اتاق فرار دارای سیستم رزرو انلاین اتاق فرار نباشد میتوانید از طریق سیستم رزرو اتاق فرار اسکیپ مگ به صورت انلاین بازی خود را رزرو کنید.

لیست کامل بهترین اتاق فرار‌‌های تهراناسکیپ روم های مهیج | allescape

همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ با هدف و اجرا بازی‌های فکری و معمایی تاسیس و راه‌اندازی شد. هدف اصلی این مجموعه طراحی و اجرای اتاق‌ فرارهای طبیعی و واقعی است. همان طور که از اسم این اتاق مشخص است، در این محیط قرار است با کلی ترس روبه‌رو شوید.

رزرو اتاق فرار

از مجموعه اتاق فرار اجرا کننده و محل اجرا گرفته تا مدت زمان بازی و سناریو هریک می‌توانند در کیفیت تجربه شما دخیل باشند. غیر از آن از آنجایی که اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی می‌باشد اعضای تیم شما نیز در تجربه شما در بازی اتاق فرار دخیل خواهند بود. برای انتخاب آن‌ها نیاز نیست که هیچ پیشنیاز خاصی را در نظر بگیرید و اگر آن‌ها دوستانی باشند که از وقت گزراندن با آن‌ها خوشحالید همین کافیست.

رزرو اتاق فرار تهران

بدون شک یکی از مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران اتاق فرار است که در بین جوانان طرفداران گرانترین سایت اتاق فرار بسیار زیادی دارد. تصور کنید شما با جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های خود در یک محیط عجیب باید با همفکری و حل معما در زمان مشخص‌شده از آن محیط خارج شوید. نکته جذاب اتاق فرار این است که دقیقا صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک و پراسترس مانند «اره» را برای شما تداعی می‌کند. ما در این مطلب از مجله علی بابا قصد داریم همه‌چیز را درباره این بازی برای شما توضیح داده و چند تا از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم.

  • معمولا اتاق فرارهای ترسناک، طرفداران بیشتری دارد و به همین خاطر، فهرستی از این موارد را در این مطلب برای شما آماده کردیم.
  • مجموعه از ۵۰ بازی مختلف می باشد که هر یک زیرمجموعه های متعددی با معماهای سخت و پر از چالش دارند.
  • در سایت مای اسکیپ می توانید اتاق فرارهای ایران رو با جزئیات کامل جستجو کنید و رزرو اتاق فرار خودتون رو با تخفیف و به صورت حرفه ای انجام بدید …
  • یک سری از اتاق های فرار تهران دنبال ترسوندن شما هستن و اصلا نمیدونن فاز معمایی اولویت این بازی هست اما یک سری دیگه اتاق فرار تهران داریم که واقعا فاز معمایی بازی رو رعایت کردن و علاوه بر سناریو بازی، شما باید حواستون به حل معما باشه.
  • اتاق فرار ها ژانر های متفاوتی دارند و یکی از ژانر های اتاق فرار، ترسناک است.
  • اگر دوست دارید تا دقایقی را در خانه ای متروکه با مادر بزرگی مرموز و کمی ترسناک سپری کنید، پیشنهاد می کنیم بازی Horror Granny House Adventure را امتحان کنید.

به خاطر داشته باشید حتما هر شب تا قبل از نیمه‌های شب باید خانه را ترک کنید، زیرا ممکن است شما نیز دچار این جنون شوید و دقت کنید که ممکن است در هرکدام از شب‌ها این اتفاق برای شما بیفتد و شما از همان لحظه بازنده بازی‌اید. این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود. توجه کنید همان طور که گفته شد زمان شما محدود بوده و فقط یک ساعت وقت دارید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار