نکات مهم قبل از نصب آسانسور ماد اس ام اس

سیستم کنترلی انرژی بالایی را مصرف خواهد کرد و یا استفاده از یک سیستم جدید انرژی را باید کم کرده تا آسانسور کمتر تعمیر لازم شود. اما مشکلی که داشت پایین بودن امنیت آن بود و کمتر می شد انسان را با اطمینان بر آن سوار کرد. بر اساس این شواهد تاریخی آسانسور توسط ارشمیدس در ۲۳۶ سال قبل از میلاد ساخته شده است.

اندازه و ابعاد استاندارد آسانسور و راه پله

در اغلب ساختمان های قدیمی که ممکن است مجهز به فضای لازم برای احداث موتورخانه یا ایجاد چاله ی آسانسور نباشند از آسانسور هیدرولیک خانگی یا هوم لیفت استفاده می شود. طراح اسانسور بیمارستان لازم است از نحوه مرتبط شدن بخش های مختلف بیمارستان ، تعداد کارمندان و کارکنان هر سیکل کاری در شبانه روز و میانگین تعداد عیادت کنندگان آگاهی داشته باشد و بر این اساس ظرفیت اسانسور را تعیین نماید. نشتی خارجی شامل نشتی روغن از مجموعه هد جک هیدرولیک(مجموعه پکینگ و اورینگ) و اتصالات است .

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، استفاده و نصب درب اتوماتیک آسانسور و جایگزینی آن با نمونه های فرسوده قدیمی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و می تواند ایمنی آسانسور را چندین برابر نماید. یکی از مزایای نقشه آهن کشی با کامپیوتر این است که تشخیص می دهد با توجه به تعداد طبقات، وزن کابین و نوع آسانسور چه متریالی را برای آهن کشی استفاده نمایید و چگونه آن ها را به یک دیگر متصل کنید که بسیار محکم شوند. مثلاً برای نصب آسانسور باید ابتدا نقشه ساختمان را در اختیار داشت و مکان نصب آسانسور دقیقاً مشخص شود. طراحی استاندارد آسانسور با تکیه بر نقشه نصب آسانسور باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه های شما خواهد شد. فراموش نکنید که برنامهریزی و اجرا از زمان طراحی و ساخت تا بهره برداری از آسانسور پس از نصب، یک فرآیند طولانی و زمان بر میتواند باشد. امروزه استفاده از انواع آسانسور به دلیل ساخت آپارتمان ها و مجتمع های مرتفع، در طی فرآیند ساخت و بهره برداری با استقبال زیادی همراه شده است، از طرفی با توجه به تنوع آسانسور ها، آشنایی با انواع آن ها می تواند در انتخاب اسانسور مناسب، مفید باشد.

انواع اسانسور

اغلب در این موارد از کابین های شیشه ای برای بالکن استفاده می شود تا نمای ظاهری را حفظ کند. مطمئن شوید آسانسور تان را طوری سرویس کرده اید که کابین با طبقات مقصد هم سطح باشد. برای اینکار باید فاصله عمودی از کف چاه آسانسور تا کف اولین توقف آسانسور را مد نظر داشته باشیم که این فاصله باید حداقل 2 متر باشد بنبراین باید بتون ریزی کف چاه آسانسور باید طوری باشد که این فاصله حفظ شود. نصب آسانسور در ساختمان ها علاوه بر سهولت در رفت و آمد، نقش چشمگیری در افزایش قیمت واحدهای ساختمان دارد. علاوه بر آن، نصب آسانسور های گیرلس سبب می شود تا دیگر در حین حرکت احساس لرزش نکنیم و با آرامش کامل به طبقه مورد نظر خود برسیم. همین قانون برای نصب آسانسور در ساختمان های جدید و فاقد آسانسور نیز حکم می کند.

معنی  دکمه P  در آسانسور

با توجه به این که تاسیسات و ساختمان سازی رو به افزایش است، شرکت در دوره آموزش نصب آسانسور می تواند یک شغل آینده شرکت مهندسی متالیفت دار باشد. همچنین دوره های آزاد این شغل در آموزشگاه های معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود که علاقه مندان می توانند در آنها شرکت کنند. وزنه تعادل آسانسور چیست؟ از دیگر کارهای لازم قبل از نصب آسانسورکارگاهی این است که یک تابلو برق در نزدیکی مکان نصب آسانسورکارگاهی قرار دهیم و بر اساس تناز آسانسور کارگاهی و مقدار امپر مورد نیاز موتورها برق را در تابلو برق اماده نماییم . سعی کنید خدمات نصب آسانسور و سرویس آسانسور را از شرکت های معتبر که سابقه فعالیت خوبی دارند دریافت کنید. این شرکت با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و کارآزموده سرویس و تعمیرات انواع آسانسور را با رعایت نکات ایمنی و استاندارد به صورت حرفه ای و ماهرانه به انجام می رساند.

  • براکت ریل آسانسور انواع و اقسام مختلفی دارد که ما برحسب نیاز آسانسور مانند ظرفیت کابین آسانسور، ترمز و سرعت حرکت براکت مورد نظر خود را انتخاب میکنیم.
  • ۴۴- شرکت کیفیت تراز ایمان ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در بجنورد (خراسان شمالی) می باشد.
  • نصب آسانسور با ضمانت ایمنی و کیفیت برای شما اجرا خواهد شد و با خیال راحت و مطمئن بابت خرید آسانسور و نصب آن اقدام نمایید.

انسداد چرخ بر روی ستون ها نصب شده و به همین ترتیب به صورت ایستاده روی درایوهای اتاقک پیچ می شود. یک بیمارستان ممکن است به آسانسورهای مجزا برای بیماران و کارکنان نیاز داشته باشد. اسانسور کششی بر حسب نوع موتور ، به دو نوع اسانسور کششی با موتور گیرلس و گیربکس دار تقسیم می شود، که در ادامه کاربرد و عوامل موثر بر قیمت هریک تشریح می گردد. به طوری که انواع اسانسور بر حسب نوع موتور ، انواع آسانسور بر حسب نوع کابین ، انواع اسانسور بر حسب نوع کاربری و انواع آسانسور بر حسب نوع سیستم محرک در بازار موجود می باشند. به طوری که عدم نصب و اجرای آن در ساختمان های چند طبقه، به دلیل سختی رفت و آمد، می تواند از ارزش ساختمان بکاهد. به طوری که پیمان کاران با نصب و استفاده از این نوع از اسانسور ، می توانند بهره وری و ایمنی کارگاه را از طریق تسریع روند رفت و آمد کارگران و حمل مصالح و تجهیزات، ارتقاء بخشند.

این بالابر بر اساس نیروی گیربکس و الکتروموتور کار می کند و کابین آن نیز به دلیل وجود چند رشته طناب فولادی یا همان سیم بکسل، به وزنه تعادل متصل می شود. در نگهداری پیشگیرانه، اصولا تجربه سرویس کار و شناخت کامل تجهیزات در طول زمان سرویس و نگهداری نشان میدهد که کدامیک از قطعات آسانسور دچار نقص و خرابی می شوند، در نتیجه فرصتی برای تعویض این قطعات مهم قبل از خرابی آنها بوجود می آید. شرکتهای سرویس و نگهداری عموما بسوی استفاده از این روشهای اثبات شده برای دسترسی به اهداف بخش سرویس و نگهداری پیش می روند. نصب انواع آسانسور طبق آیین نامه و استانداردها باید با در نظر گرفتن تجهیزات موتور آسانسور و ظرفیت حمل آسانسور انجام گیرد. قبل از تصمیمگیری نهایی برای خرید، درک فرآیند دقیق نصب آسانسورهای مسکونی بسیار مهم است.

نکات مهم قبل از نصب آسانسور ماد اس ام اس در آن صورت قطعا ساختمانهای چند طبقه ساخته نخواهند شد و هیچ وقت از ارتفاع بالا شهر را نخواهیم دید. آسانسور هیدرولیکی به آسانسوری گفته می شود که با نیروی فشار روغن کار می کند. فضای مورد نیاز برای نصب آسانسورهای کششی معمولاً بیشتر و بزرگتر از همتای هیدرولیکی آن است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار