ورود و ثبت نام ساخت حساب سایت صرافی کوکوین چگونه است؟

این کار برای افزایش امنیت است و صرافی برای شما ایمیل ارسال می‌کند تا از همه چیز باخبر باشید. با وجود همه امکاناتی که توضیح داده شد رابط کاربری صرافی ساده و حتی برای افراد مبتدی مناسب است و در میان صرافی‌ها کمترین کارمزدها را دارد. کارمزد صرافی از ۰.۱ درصد شروع شده و بر اساس حجم و مبلغ معامله تغییر می‌کند. برای تراکنش نیز مقدار کارمزدها (به جز کارمزد شبکه) منطقی به نظر می‌رسد.

در سمت راست صفحه، به دنبال گزینه خرید که در زیر لیست سفارش‌ها قرار می‌گیرد، بگردید. در این مرحله باید آدرس ایمیل به همراه رمز عبور بسیار قوی را در قسمت‌های مربوطه، وارد کنید. با کلیک کردن بر روی این دکمه وارد صفحه ای همانند تصویر زیر می شوید.

آیا صرافی کوکوین امن است؟

آموزش صرافی کوکوین به عنوان یکی از معروف ترین صرافی های بین المللی برای کاربران ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چراکه کوکوین مانند بسیاری دیگر از صرافی های معتبر، IP ساکنین ایران را مسدود نکرده است. واریز رمز ارز به صرافی کوکوین رایگان و بدون کارمزد است، اما برای برداشت یک مقدار کارمزدی وجود دارد که به قیمت لحظه‌ای دارایی که قصد برداشت آن را دارید بستگی دارد.

آموزش کامل کار با بخش فیوچرز صرافی بایننس Binance Futures

صرافی کوکوین از چند راه متفاوت به مشتریان و افراد معامله گر که در وب سایتشان ثبت نام کرده اند پشتیبانی و مشاوره ارائه می دهد. برای شروع مراحل ابتدا قبل از هر کاری وارد حساب کاربری خود شده و سپس به بخش پروفایل کاربریتان مراجعه نمایید. این موضوع می توانید امنیت حساب کاربری شما را به خطر بیندازد. ساخت ایمیل آسان است و با جستجوی عبارت “آموزش ساخت ایمیل” می توانید یک ایمیل را در کمتر از 5 دقیقه برای خود بسازید. Kucoin برای واریز سپرده ها و افزایش موجودی حسابتان کارمزدی دریافت نمی کند و تنها هنگام برداشت است که کارمزد های متفاوت برداشت دارد که آن هم متناسب با نوع رمز ارز است.

ممکنه به دلیل محدودیت در حداقل مقدار سفارش گذاری شما باشه. لطفا هنگام تراکنش از پیغام خطایی که دریافت میکنید اسکرین شات گرفته و به پشتیبانی آنلاین سایت ارسال کنید تا راهنمایی های لازم انجام بشه. تا کنون معامله گران بسیاری با آی پی ایران در این صرافی فعالیت کرده اند و مشکلی پیش نیامده است. با این حال اگر تمایل به احتیاط بیشتر دارید کار غیرعاقلانه‌ای انجام نداده‌اید. برای شروع معاملات مارجین در صفحه اصلی از تب Trade روی گزینه Margin trading کلیک کنید. مقدار مبلغ و رمزارز دلخواه خود را از هر قسمتی از اکانت خود که دارای موجودی است انتخاب کنید و روی گزینه Confirm کلیک کنید.

ورود و ثبت نام ساخت حساب سایت صرافی کوکوین چگونه است؟ هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ثبت نام کوکوین وب سایت خود باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار