پرده پانچ + قیمت خرید فروش آراد برندینگ

این نوع از پرده به گونه ای طراحی شده است که تمام پنجره را می پوشاند اما باعث ایجاد تاریکی مطلق در فضا نخواهد شد. قابل ذکر است که پرده شید به راحتی با دکوراسیون فضای مورد نظرتان هماهنگ می شود زیرا؛ در بازار طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی از آن وجود دارد و دست شما برای انتخاب کردن مدل مورد نظرتان باز است. در واقع پرده زبرا، یکی از مدل های پرده کرکره ای است که به صورت 2 لایه راه راه می باشند و از اتصال پارچه و تور به یک دیگر؛ تشکیل شده اند. در بازار انواع مختلفی از پرده های زبرا به صورت دستی و موتوری، وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیازتان؛ آن ها را خریداری کنید و به کمک ریموت کنترلی و یا زنجیرشان، آن ها را هر طوری که خواستید، تنظیم کنید.

خرید والان کد B01 سایز ٣٣٠×۷۰ سانتی متر

زیرا یکی از ارکان اصلی هر خانه ای، پرده ای است که به پنجره یا دیوار آویزان شده است و در معرض دید میهمان می www.vistapardeh.ir/ باشد. بدین منظور لازم است با سبک پردهای مناسب با انواع دکوراسیون داخلی آشنا شوید. برای مشاهده قیمت پرده پانچ کافیه که در فروشگاه اینترنتی منزل محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید، و بعد از انتخاب جنس پارچه می توانید قیمت تمام شده و نهایی را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

  • پرده اداری یک نمونه از انواع مدل ‌های پرده است که از آن در خانه ها، محیط‌ های اداری، بیمارستان ها، مطب‌ ها و… استفاده می کنند.
  • اما اگر خیلی عجله دارید، انتخاب از میان طرح های آماده فکر خوبی است.
  • مهم‌ترین مسئله در زیبایی پرده نوع چیدمان و تناسب آن با خانه‌ی شماست، گاهی با رعایت این تناسب می‌توانید با صرف هزینه‌ی کم خانه‌ای زیبا داشته باشید.
  • هر کدام از انواع پرده ها ویژگی های خاص و متمایزی دارند و شما می توانید بسته به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و با سایر بخش های دکوراسیون دفتر کارتان هماهنگ کنید و جلوه زیبایی به محل کار خود ببخشید.
  • پرده ها از واجب‌ترین و‍ مهم‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی در قسمت‌های مختلف ساختمان محسوب می‌شوند.

پرده زبرا ترکیبی از پرده شید رول و پرده کرکره ای است که به آن دبل رول نیز می گویند. این پرده ها از دو لایه موازی با ترکیبی از تور و پارچه تشکیل شده اند و این لایه ها به هم متصل هستند. به همین دلیل با تغییر زاویه بین دو لایه و نوارهای میانی، می توان میزان نور عبوری را در حالت دلخواه تنظیم کرد.

انتخاب جنس پرده نیز بسیار مورد مهم است، برای مثال؛ استفاده از پارچه های سبک مانند حریر می تواند یک فضای بسیار دلنشین و عالی در اتاق خواب تان ایجاد کند. به همین دلیل در سایت شیپور آگهی های متنوعی از خرید و فروش و قیمت پرده حریر، طرح دار، ساده یا حتی گلدار قابل مشاهده است. توصیه می‌شود در خانه‌هایی با سبک دکوراسیون کلاسیک، از پرده‌ های والان‌دار استفاده کنید و برای خانه‌هایی با سبک مدرن، مدل‌های ساده و تک‌رنگ را مدنظر قرار دهید.

پرده پانچ (

حتی نوعی از پرده ها هم وجود دارند که تنها باید به صورت برقی کار کنند. برای هر کدام از آن‌ها انواع مختلفی‌ وجود دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید انتخاب کنید. آقای پرده مفتخر است تا انواع خدمات مرتبط با پرده را با تضمین قیمت و کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت، محتوا و تصاویر آن به فروشگاه خانه سام اختصاص دارد. عرض پرده باید حدود یک و نیم(کم‌چین) تا سه برابر(پرچین) اندازه عرض پنجره‌تان باشد.

آخرین محصولات اضافه شده

این پرده به راحتی قابل نصب است و هیچ مشکلی در جابجایی آن وجود ندارد. جنس اغلب پرده های زبرا از پلی استر و نانو و آنتی استاتیک می باشد که گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند. پس این پرده ها می توانند انتخاب مناسبی برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد باشند. زمانی که طرح و نقش پرده برای شما خسته‌کننده می‌شود، می‌توانید روی پرده‌هایی که قابلیت دارند، طرح‌های گلدوزی، سکه و دکمه‌دوزی انجام دهید و ضمن ایجاد تنوع و خروج از یکنواختی، هزینه خرید مجدد پرده را صرفه‌جویی کنید. بلندای پرده امری سلیقه‌ای است، گاهی پرده با زمین مماس است، گاهی ممکن است روی زمین کشیده شود یا تنها فضای پنجره را پوشش دهد، بااین‌حال پرده بلند موجب ابهت و شکوه خانه می‌شود.

پرده پانچ + قیمت خرید فروش آراد برندینگ

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار