کرم مرطوب کننده صورت خرید جدیدترین آبرسان های صورت

هیدروکسی اتیل اوره موجود در این محصول یک مرطوب کننده و آبرسان قوی است. تیتانیوم دی اکساید به کاررفته در فرمولاسیون این کرم هم از پوست در مقابل اشعه UV محافظت می‌کند. کرم ژاک آندرل یک رطوبت رسان بسیار موثر و طبیعی است که خشکی، خارش و التهابات پوست را تسکین داده و به بهبود اگزما و پسوریازیس نیز بسیار کمک می‌کند. عصاره آلوئه ورایی که در کرم آبرسان سوپکس وجود دارد، یک عامل ترمیم کننده و مرطوب کننده طبیعی به شمار می رود. این عصاره که سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مختلف است با تاثیرات آنتی اکسیدانی به مبارزه با رادیکال های آزاد می پردازد.

  • و شما با تهیه کرم موتاک می‌توانید این ویتامین‌ها را یک‌جا و بسیار ارزان داشته باشید.
  • کرم آبرسان برای پوست چرب و جوشدار را با محتویات غنی با روغن درخت چای برای رطوبت‌رسانی سریع‌تر و کنترل ترشح چربی پوست عرضه کرده است.
  • علاوه‌براین، کرم مرطوب کننده اصل برای پوست حساس، فاقد عطر، رنگ، اسانس و مواد شیمیایی تحریک‌کننده و دارای ترکیبات گیاهی تسکین‌دهنده مانند آلوئه‌ورا است.
  • این کرم سیستم هیدراتاسیون پوست را تقویت می‌کند و در شادابی، صافی و درخشندگی آن نقش مهمی دارد.
  • صافی و درخشندگی را به پوست شما می‌بخشد و چین و چروک‌های ریز را کمرنگ می‌کند.

کرم مرطوب کننده صورت خرید جدیدترین آبرسان های صورت با استفاده از این کرم، جای نگرانی بابت عدم سازگاری با پوست وجود ندارد، چرا که این محصول مناسب انواع پوست است و به راحتی جذب پوست می گردد. باید حاوی آنتی اکسیدان‌ باشند و همچنین در ساختار خود ترکیبات سازگار با پوست و موادی را داشته باشد که خاصیت کشسانی پوست را تقویت می‌کنند. استفاده از ترکیبات آنتی اکسیدان و امگا three را جزئی از رژیم مراقبت از پوست خود قرار دهید.

کرم مرطوب کننده رنگی پوست خشک و نرمال لابورن حجم 50 میلی لیتر – برنز

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی پروویتا فقط با ذکر منبع مجاز است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شمال مال فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کیان هوشمند سپهر شمال (فروشگاه آنلاین شمال https://www.asilbekharid.com/ مال) می‌باشد.

ژل کرم کاسه ای آبرسان قوی کامان حاوی ویتامین E و Q10 حجم 200 میلی لیتر

مکانیزم “واکنش منفی” بدن کمبود آب را با افزایش ترشح چربی جبران می‌کند، بنابراین بیشتر از قبل سبوم تولید می‌کند. در نتیجه استفاده از کرم‌های آبرسان پوست چرب می‌تواند به ایجاد تعادل در غدد تولید کننده چربی کمک کند. کرم‌ها و آبرسان‌های غیر کمدوژنیک پایه آب بهترین محصولات آبرسان پوست چرب و جوشدار هستند. این محصولات علاوه بر اینکه سنگینی خاصی ایجاد نمی‌کنند، منافذ را نیز مسدود نمی‌نمایند.

وازلین پمپی کامان Comeon Vaselina حجم 300 میل

در چنین شرایطی کرم‌های بسیار چرب و پمادها بهترین انتخاب هستند، زیرا دارای پایه روغنی و غلظت بیشتر در مقایسه با لوسیون‌ها هستند. افراد با پوست‌های خشک می‌توانند در روزهای تابستان از لوسیون‌های سبک تر، ژل‌ها و یا سرم‌ها استفاده کنند. کرم مرطوب کننده صورت سینره، کامان، سی گل، مدیلن و پریم، جزو بهترین کرم‌های صورت ایرانی پوست خشک و معمولی هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار