کلاهک دودکش مدل DN-G1 فروشندگان و قیمت لوازم جانبی لوازم خانگی

کلاهک دودکش مدل DN-G1 فروشندگان و قیمت لوازم جانبی لوازم خانگی اندازه گیری ارتفاع بلندترین دودکش برای اطمینان از این است که کلاهک حداقل پنج اینچ از بلندترین دودکش بلندتر باشد تا در جریان دودکش شما قطع نشود. درپوش Multi-Flue را می توان به اندازه ای تنظیم کرد که دقیقاً در اطراف دودکش ها قرار گیرد یا کل تاج دودکش را بپوشاند. کلاهک‌های دودکش از لحاظ مدل، اندازه و هارمونی با نوع دودکش به انواع مختلفی تقسیم شده و در ادامه با هر کدام از آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد. مهم‌ترین شاخصه کلاهک هر دودکش افزایش سطح ایمنی و بازدهی در روند کارکرد دودکش است. از زمان‌های گذشته طرح‌های فانتزی و مدل‌های خاص در این وسیله نشان از خلاقیت معمار نیز بوده است. تقسیم شده و هر کدام از آن‌ها بنا به دلیل خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

  • جهت نصب کلاهک دودکش H چهارگوش رعایت حداقل ارتفاع 1.5 متری از کف یا سطح بام الزامی می‌باشد تا عملیات مکشِ دود با تمام ظرفیت انجام پذیرد.
  • از این رو نقش دودکش و کلاهک آن در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است.
  • عرضه لوله بخاری سیمانی و لوله آزبست در اندازه های مختلف با نازل ترین قیمت لوله بخاری خرید و سفارش با ما تماس بگیرید.
  • زیرا به شما یاد می دهیم که چطور بین ترجمه های bonnet, tallboy, chimney pot, کلاهک دودکش hood بهترین ترجمه انگلیسی را برای کلاهک دودکش انتخاب کنید.
  • گریل ها یا پره های Z شکل این محصول به صورتی طراحی شده که از نفوذ هرگونه آب باران و برف یا تردد پرندگان به داخل آن جلوگیری می شود.

قسمت بالای دیگ دودکش نباید خیلی باریکتر از خود دودکش باشد – “خفه کردن” قطر می تواند باعث مشکلات دودکشی شود. ساختمان‌های موجود در شمال کشور به شدت در معرض باد، بارش و رطوبت بالا هستند؛ از این رو بهتر است از کلاهک‌های دودکش از جنس بتون یا استیل استفاده کنند. این مدل دودکش و کلاهک در برابر خوردگی ناشی از رطوبت مقاومت بیشتر به نسبت دیگر دودکش‌ها خواهند داشت. جنس، عدم صیقلی بودن دیواره درکنار نبود نری و مادگی موجب خطرآفرینی دودکش آکاردئونی برای مصرف‌کننده را در پی دارد.

بهترین نوع این دودکش از نوع تمام استیل با درزبندی جوش خورده است. به طور کلی به سه دسته کلاهک چینی یا ژاپنی ، پره ای و طرح اچ تقسیم بندی میشوند. این مدل کلاهک گردان جهت مکش هوای داخل سوله‌ها، کارخانجات، انبارها و سرویس های بهداشتی، کلاهک گردان بدون استفاده از انرژی الکتریکی و صرفا بوسیله جریان هوا به کار می‌رود.

کلاهک دودکش اچ

مخصوصا در صنایعی که کار آن ها تولید مواد غذایی است، کیفیت و نبود مواد زائد محیطی حرف اول را می زند. قرار است ارائه شود و یا ارزش مادی یا معنوی بالایی داشته باشد، حتماً باید سعی کنید از یک مترجم متخصص برای ترجمه فارسی به انگلیسی استفاده نمائید. کلیه اصطلاحات تخصصی مهندسی عمران را در دیکشنری تخصصی عمران گنجانده ایم.

از کلاهک‌های دودکش صنعتی در کارخانه، انبار و کارگاه‌ها استفاده خواهد شد. تمام مدل‌های کلاهک استفاده شده برای دودکش باید استانداردهای لازم جهت حفظ امنیت دودکش یا سیستم هوای خروجی را تامین نمایند. همچنین جهت ایجاد هارمونی و هماهنگی با فضای دودکش ساختمان باید تنوع شکل گرد و چهارگوش را نیز داشته باشند. در ضمن هر کدام از این اشکال نیز در جنس‌های مختلف فلزی و سیمانی نیز قابل تهیه خواهند بود. دودکش دوجداره در گروه دودکش‌های استیل قرار داشته و از دو لوله با قطر متفاوت درون یکدیگر ساخته شده است.

در واقع نصب غیر استاندارد و غیر اصولی دودکش باعث می شود که دود به خوبی خارج نشود. نصب دودکش از پنجره ساختمان یا دیواره های جانبی و همچنین دودکش هایی که ارتفاع آنها از بام ساختمان کمتر است و غیر اصولی خارج شدن دودکش، از موارد غیر استاندارد نصب دودکش است که گاها با سردی دودکش خود را نشان می دهند. در این وضعیت دودکش به جای اینکه هوای داخل را به بیرون منتقل کند بطور عکس عمل کرده و سرد می شود.

کانال کشی کولر

کلاهک گِرد را نیز می‌توان از ورق گالوانیزه، سیاه، روغنی، رنگی و ورق استیل تولید نمود. از طریق سوراخ‌های روی کلاهک، سوراخ‌های پایلوت را در تاج ایجاد کنید. کلاهک را بردارید و یک مهره درزگیر در اطراف لبه های تاج قرار دهید. پیچ های نصب را در سوراخ های پیلوت قرار دهید و با پیچ گوشتی آنها را سفت کنید. تاج دودکش بالای دودکش را می پوشاند تا از آن در برابر عوامل محافظت کند.

نصب کلاهک دود کش اچ گرد به دو صورت انجام می شود، که روش اول؛ هم پوشانی لوله ی دود کش با استفاده از پایه کلاهک دود کش و روش دوم استفاده کردن از فلنچ در محلی است که پایه کلاهک دود کش اچ گرد به لوله ی دود کش وصل شده است، انجام می شود. نکته ی مهمی که هنگام نصب کلاهک دود کش باید به آن توجه داشت این است که ارتفاع محلی که کلاهک دود کش اچ گرد نصب می شود باید حداقل 1.5 متر از سطح فاصله داشته باشد، برای اینکه تخلیه دود با مکش بیشتری انجام پذیرد. کلاهک دودکش پره ای چهارگوش از پر کاربرد ترین کلاهک های دود کش محسوب می شود. این مدل از تعدادی پره که به شکل موازی در کنار هم قرار گرفته اند تشکیل شده است و به همین دلیل به آن کلاهک پره ای می گویند. پره های این مدل که به شکل Z می باشند در جهت مخالف با گرد و خاک نصب شده اند تا این کلاهک بتواند از ورود آلودگی ها و آب باران به شکل کامل جلوگیری کند، که به آن کلاهک دود کش چهار گوش ضد آب نیز گفته می شود.

کلاهک دودکش اچ چهارگوش

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار