گلگیر جلو S5 جک لوزم یدکی اصلی جک لیست قیمت فطعات اورجینال ملت یدک-پارس قطعه

این شرکت با افزایش واردات و تأمین لوازم یدکی توانسته است تا حدی کمبود قطعات یدکی را در بازار ایران جبران کند و با قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان قرار دهد. به‌دلیل عدم ديد كافی و ابعاد بزرگتر خودروهای SUV (شاسی بلند) نسبت به خودروهای سدان و احتمال آسيب به بدنه آن‌ها نیاز به دور گلگیر یا زه گلگیر کاملا احساس می شود. زه دور گلگیر جک اس5 موجب زیبایی و يك پارچه‌گی قسمت‌های پلاستيكی مشکی پایینی دربها و سپر عقب و جلو می‌شود. دور گلگیر در اکثر SUV ها به ‎صورت فابریک وجود دارد ولی در خودروی جک اس5 جای خالی آن حس می‌گردد. دور گلگیر جک S5 از پلیمر هارد كه مقاومت عالی و انعطاف پذیری فوق العاده‌ای دارد، با ضخامت بسیار مناسب توليدشده است.

در هنگام تصادفات بحث تعویض گلگیر و یا تهیه گلگیرهای خام و رنگ آمیزی آنها بسیار داغ میشود. در برخی خودروها مشاهده میکنید که رنگ قطعه تعویضی با رنگ بدنه خودرو متفاوت میباشد که چشم انداز خوبی به خودرو نخواهد داد. هدف از طراحی این وسیله، جلوگیری از پرتاب شدن شن و ماسه، گِل، سنگ یا آب روی زمین به داخل خودرو در زمان حرکت وسیلهٔ نقلیه است. فروش آنلاین در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است.

چراغ عقب چپ روی صندوق جک جی ۵

قابل ذکر است که هیچ گونه بتونه ای در فرایند رنگ آمیزی گلگیر جک اسفاده نمی شود. فروشگاه جک یدکی پخش کننده گلگير جلو راست و چپ جک S5 اصلی است برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش حضوری و آنلاین و تلفنی در خدمت مشتریان عزیز هستیم. گلگیر جلو جک S5 به طور کلی این قطعه از صفحات که از ورق فلزی تولید شده میباشد که در کنار خودرو درست کنار درب سمت جلو( راست و چپ ) البته برای عقب هم همینطور و بالا و اطراف چرخ های جلو و عقب تعبیه شده است . فروشگاه اینترنتی فروش آنلاین مرجع تخصصی نقد و برسی و فروش اینترنتی لوازم یدکی تمامی خودروهای در ایران است. فروشگاه کارمیس پخش کننده گلگير جلو راست و چپ جک S5 است برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش حضوری و آنلاین و تلفنی در خدمت مشتریان عزیز هستیم.

گلگیر جلو جک اس ۵

گلگیر جلو S5 جک لوزم یدکی اصلی جک لیست قیمت فطعات اورجینال ملت یدک-پارس قطعه

چین یدک محمد با داشتن چندین سال سابقه درخشان در امور صادرات،واردات و لوازم یدکی انواع خودروهای چینی اقدام به توزیع لوازم یدکی در سراسر کشور داشته است. کاربران فروش آنلاین می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

برای خرید این چراغ‌ها می‌توانید سفارش خود را در هر ساعتی از شبانه روز در سایت فروشگاه یدک مارکت ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعات خریداری شده را در بسته بندی شرکتی و فابریک به همراه ضمانت اصالت و سلامت کالا تحویل بگیرید. امکان ارسال فوری و دو ساعته برای مشتریان تهرانی فراهم شده گلگیر جلو جک s5 است. با استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی قبل از خرید و در نظر گرفتن قابلیت بازگشت وجه و مرجوع کردن دیگر جایی برای نگرانی در خریدهای اینترنتی باقی نمانده است.

ولی در برخی دیگر گلگیر‌های غیر ثابت به صورت جداگانه طراحی شده و قابل نصب هستند. از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید. در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.

این قطعات در واقع مثل یک ضربه گیر عمل می کنند ، مقاومت متفاوتی دارند و درجه سختی این گلگیرها مختلف است. گلگیر جلو راست جک JAC S5 در قسمت جلوی خودرو نصب می شود تا از کناره های موتور و جلوبندی خودرو محافظت کند. برای خرید گلگیر جلو راست جک JAC S5 اصل یا برای دریافت قیمت گلگیر جلو راست جک JAC S5 اصلی و باکیفیت با کارشناسان ما تماس بگیرید. فروشگاه سون اسلامی با بیش از 20 سال سابقه در ضمینه تامین و توزیع قطعات یدکی خودرو در تهران و تمام نقاط کشور و با پایبندی به اصول و اهداف کلیدی خود یعنی کیفیت کالا-اصالت کالا-قیمت مناسب و سهولت و سرعت ارائه قطعات فعالیت نموده است. فروشگاه سون یکی ازپرفروش ترین و پربازدید ترین سایت های تجاری کشوردرحوضه تخصصی فروش لوازم و قطعات یدکی خودرو میباشد.

گلگیر جلو حتی در تصادفات کوچک خودرو مدام در معرض ضربه و آسیب دیدگی قرار دارد . برای اینکه که صدمه دیدن سپر خود موجب خم شدن ورق فلزی گلگیر ها می شود. جهت عدم خطا در ثبت سفارش قابل ذکر است سمت چپ سمت راننده و سمت راست سمت شاگرد (کمک راننده) می باشد. پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، نماد ساماندهی کسب و کار از وزارت ارشاد میباشد.

  • یکی از قطعاتی که همواره مورد بحث قرار میگیرد گلگیرهای خودرو میباشند این قطعات در دسته بندی قطعات بدنه خودرو قرار میگیرند اما به نوعی جای پای خود را در قطعات مصرفی خودرو باز نموده اند.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • برای دریافت راهنمایی و پاسخ سوالات خود درباره خرید لوازم یدکی از اعتماد یدک با ما تماس بگیرید.
  • برای خرید این چراغ‌ها می‌توانید سفارش خود را در هر ساعتی از شبانه روز در سایت فروشگاه یدک مارکت ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعات خریداری شده را در بسته بندی شرکتی و فابریک به همراه ضمانت اصالت و سلامت کالا تحویل بگیرید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار