️ خرید سقف کناف تا 30% تخفیف ویژه مهر همراه با نصب و ارسال به کل کشور

در مرحله بعدی سطح را رگلاژ کرده و تایل های باقی مانده سقف نصب می شوند. از مزیت های این ساختار سقف کناف کاری نسبت به ساختار یکپارچه، امکان دسترسی به فضای بالای سقف و تعمیر آسان آن می باشد. بر اساس مساحت آشپزخانه، چیدمان کابینت‌ها، شیوه نورپردازی، میزان نور طبیعی، ارتفاع سقف، سبک دکوراسیون منزل، شکل کانتر و اپن، سلیقه مشتری و میزان بودجه مدل سقف آشپزخانه تعیین می شود. قیمت کناف کاری سقف ساده (فلت) به صورت مترمربع و سقف دور باکس به صورت متر طول تعیین می شود. زیرا اجرای سقف رابیتس علاوه بر نیاز به مصالحی همچون رابیتس، گچ، میلگرد و پروفیل، نیاز به جوشکاری نیز دارد که موجب افزایش هزینه های اجرایی سقف کاذب رابیتس می گردد. در واقع، سهولت در نصب کناف در کنار زیبایی ظاهری آن و سایر مزایای فوق‌ العاده‌ای که سقف‌های کناف دارد، باعث شده است که امروزه کناف‌ها در سرتاسر دنیا مشهور شود و بسیار مورد استفاده قرار بگیرند.

  • و روشهای زیادی برای دور کردنشون وجود دارد که استفاده از دستگاه های فراصوت بهترین و بهداشتی ترین روشه که میشه پیشنهاد داد.
  • تقریباً تمامی تولید کنندگان گچبرگ کناف در ایران تولیدات استاندارد دارند.
  • این مدل کناف به دلیل شلوغی طرح در پذیرایی های کوچک اصلا توصیه نمی شود.
  • انتخاب دکوراسیون کناف هم برای محل مورد نظر نیز میتواند به همین صورت باشد، اگرکه طرح کناف مد نظر نباشد.

سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. هزینه کناف از دیگر گزینه‌های مهم در هنگام بررسی شرایط ایجاد سقف کاذب کناف در ساختمان است. هر دو تولید کننده گچبرک کناف ایران و باتیس کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. در شرایطی که سقف فلت اجرا میکنید میتوانید از هر دو نوع گچبرکگ کناف ایران یا باتیس استفاده کنید اما در شزایطی که سقف دارای پیشانی با قوس است توصیه ما استفاده از گچبرگ کناف ایران است. برخلاف باور عموم عمده هزینه کناف سقف بدلیل سازه کناف است و گچبرگ تنها 20 درصد از قیمت کل اجناس است.

اپن آشپزخانه جایی است فضای آشپزخانه از پذیرایی جدا می شود. یکی از مواردی که بحث کناف اپن آشپزخانه را مهم کرده همین امر است. در واقع این حائل از سقف هم باید جداسازی مناسبی داشته باشد. به عبارتی هم باید فضای بالای کانتر را مجزا کند و هم با دکوراسیون آشپزخانه و پذیرایی همخوانی کامل داشته اجرای کناف سقف باشد.

ساختار سقف کناف

️ خرید سقف کناف تا 30% تخفیف ویژه مهر همراه با نصب و ارسال به کل کشور بدین صورت که زیرسازی فولادی به سقف اصلی متصل شده و سپس صفحات کناف را بر روی آن نصب می کنند. شایان ذکر است که پیش از اجرای هر گونه آویز ، باید استحکام سقف سازه ای بررسی گردد. درزهای دور کار نیز با استفاده از نوار چسب جداکننده مخصوص پوشانده می شود. طرح های کناف کاری سقف بسیار متنوع بوده و با توجه به درخواست مشتری قابل اجرا است. امروزه اجرای کناف کاری سقف ساده طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای اجرای کناف کاری سقف ساده می توان از اشکال و خطوط ساده استفاده کرد.

از صفحات کناف با ضخامت 15 و 18 میلی متر، برای قسمت هایی که نیاز به مقاومت بیش تری دارند، استفاده می گردد. هم چنین از این صفحات می توان برای قسمت هایی که احتمال برخورد اجسام خارجی وجود دارد، استفاده کرد. از پنل های کناف با این ضخامت صرفا برای اجرا در طرح کناف هایی که منحنی و قوس تند دارد، استفاده می شود. از کناف با این ضخامت در ساخت دیوارکناف و سقف استفاده نمی شود. کناف می تواند به عنوان یک پوشش ضد حریق و ضد آب بر روی سازه نصب شود.

از طرفی سیستم کناف از اجرای کار با رابیتس و گچ بسیار تمیز تر است و البته به مصالح کمتر، سبک تر و مقاوم تری نیاز خواهید داشت. این محصول آلمانی است و اولین بار توسط کارخانه Knauf در آلمان تولید و به جهانیان ارائه شد. نکته جالب این است که انواع پانل سقف کاذبوجود دارد که برای جای جای ساختمان ها طراحی گوناگونی دارند. برای مثال شما می توانید از کناف ها در ساخت دیوار، سقف کاذب کناف پذیرایی، ستون ها، تیر های فولادی و حتی نورپردازی با کناف در پذیرایی استفاده کنید. با توجه به جدول پیش رو شما می‌توانید شخصا هزینه سقف کاذب کناف را محاسبه نمایید. براساس محاسبه میزان مساحتی که برای کناف کاری در نظر دارید، مصالح کاربردی و ابزار استفاده شده و در نهایت دستمزد استادکار قیمت سقف کناف را برآورد نمایید.

از کناف سقف در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار