یکی دیگر از ظاهر SOTW در این هفته به شکل کمی آسیب دیده آئودی A5 3.0 TDI 2008 بدون شک برخی از کلیشه های A5 در انجمن وجود خواهد داشت که ما به شما اجازه می دهیم از آنها لذت ببرید و/یا در آن مشارکت کنید.
اظهارات فروشنده مبنی بر اینکه هیچ کار آمادهسازی انجام نشده است، با استفاده از دو قلاب پرنده روی کاپوت و وضعیت به طور کلی ژولیده آن تأیید میشود، اما به راحتی میتو،د تصور کنید که بعد از یک روز کار بسیار بهتر به نظر میرسد. رنگ خا،تری تعیین دقیق تعداد ،اش روی بدنه را دشوار می کند، اما تعداد کمی وجود دارد. اگر دست به کار شوید و قیمت درخواستی 1995 پوندی را بپردازید، ممکن است بخواهید کابین را نیز به طور کامل پا،ازی کنید.
هنگامی که این کار را انجام دادید، یاد گرفتید که چگونه لکه ها را از بین ببرید و سعی کنید نوع برخوردی که ممکن است از چهار صاحبش در بیش از 161000 مایل داشته باشد را تصور نکنید، چه خواهید داشت؟
پاسخ یک ابزار سریع و کارآمد است که قدمت آن به زمان راه اندازی آن در سال 2007 باز می گردد. این ابزار دارای نشانه های بصری از خودروی مفهومی Nuvolari Quattro است که آئودی چهار سال پیش در ژنو به نمایش گذاشت و توسط والتر دی سیلوا طراحی شد. توسط خود مرد در نظر گرفته شده است. به ،وان زیباترین چیزی که تا به حال داشته است.
مایه شرمساری است که سوله ما موتور 5.0 لیتری V10 توربوشارژ 591 ، بخاری نوولاری را ندارد، اما 3.0 V6 TDI که در اختیار دارد، کمتر از یک بدقول نیست و 369 پوند فوت گشتاور را از دور 1500 تا 1500 دور در دقیقه تولید می کند. 3000 دور در دقیقه یک تیپترونیک شش سرعته میتوانست شریک گیرب، معمولی آن باشد، اما سوله ما دارای جعبه دستی شش سرعته نسبتا کمیاب است. با این حال، زمان 0-62 مایل در ساعت در شش های پایین بود. برخی می گویند 6.2 ث،ه، برخی دیگر (مثل ربات تبلیغاتی PH) بیشتر هیجان زده می شوند و می گویند 5.9 ث،ه. در هر صورت، بسیار هوشمندانه کار کرد. بالاترین ضربه، سرعت محدود معمول 155 مایل در ساعت بود.
آزمایش کنندگان معاصر فکر می ،د 3.0 دیزل نرم تر از BMW 335d است. بیشتر هندلینگ BMW را به آئودی ترجیح میدادند، اما همچنان شاسیهای کواترو بایاس عقب A5 را در برابر چرخش و چرخش مقاوم میدانستند. حتی در دستان یک رو،مه نگار ناهمدل، 35 mpg را به راحتی برمی گرداند و از نظر مشخصات اولیه بسیار ارزان تر از 335d بود.
فضای زیادی در پشت کوپه وجود نداشت، اما صندوق عقب آن به طرز مفیدی جادار و 455 لیتر بود. این مدل اسپرت است، بنابراین دارای چرم و چیزهایی مانند سنسور پارک خواهد بود، اما دارای ناوبری نشسته نخواهد بود. این مبلغ اضافی بسیار گر، در سال 2007 بود، 25 پوند کمتر از دو هزار پوند واقعی. آن را تصور کنید.
آزمایش MOT در فوریه گذشته نقصی در صندوق عقب و هشداری در مورد فرسودگی ،تیک جلو نشان داد که به نظر می رسد برطرف شده است. هیچ سابقه خدماتی به ما گفته نشده است، اما تاریخچه MOT نشان می دهد که بیشتر مشکلات بلافاصله یا مدت کوتاهی پس از وقوع آنها حل شده است. حداقل یک فنر فرسوده جلو و یک دمپر عقب نشتی در سال گذشته یا بیشتر تعویض شده اند.
سال 2007 زم، بود که فیلترهای ذرات برای اولین بار روی موتورهای دیزل نصب شدند. بنابراین، خودروی 2008 ما احتمالاً یکی خواهد داشت، که مایه شرمساری است زیرا A5هایی که به این روش مجهز شده بودند گاهی اوقات با مشکل مواجه می شدند. یاتاقانها و یاتاقانهای گرداب به مرور زمان فرسوده شدهاند و اگر هر از چند گاهی جای من،ی را در مسیر دوگانه به آنها ندهید، انژکتورها ممکن است مسدود شوند. برای ،، که نگران زمان بندی، تسمه یا زنجیر هستند، این یک زنجیر در پشت موتور با یک تسمه دندانه دار در جلو برای کار، پمپ بنزین است. شید زم، که با خانم پست است، کمربند را به زنجیر ترجیح می دهد، زیرا اثری کمتر بر روی بدن سفید و به طرز شگفت انگیزی ظریف و شبح مانند او باقی می گذارد.
رگولاتورهای پنجره در این (و در تعداد کمی از محصولات دیگر VAG) ناموفق هستند و تعمیر آنها ارزان نبود. آئودی زمان و پول زیادی را صرف تعمیر آنها تحت گارانتی کرد، که این هم چیز خوبی است، زیرا پرداخت هزینه برای انجام همه کارها در هر دو طرف – ثبت نام، موتورها و کنترل ها – ده سال پیش شما را بیش از 1000 پوند فقیرتر می کرد. دریچههای EGR و خنککنندهها از کار افتادند، باز هم در صورت خارج شدن از گارانتی مشکلات پرهزینهای داشت. ماشینهای دستی مانند این میتوانند ،زش کلاچ را ایجاد کنند که نیاز به تعویض کلاچ و DMF دارد، دوباره ارزان نیست.
از نظر خارجی، محرک های فلپ پرکننده مرده بودند، اما ا،ر آنها تحت گارانتی ساخته شده بودند، و اگر نه، تعمیر آنها نسبتاً آسان بود. قفلهای در روشن بودند، اما شید دریافت که گاهی اوقات میتوان آنها را با یک یا دو ضربه بریلکریم در جای خود قرار داد. این ترفند برای خودروهای دارای سنسور دستگیره در که دوست ندارند خیس شوند کارایی خوبی ندارد.
شید دوست دارد دوتایی باشد زیرا شعاع چرخش گلدان خانم شید را محدود می کند. این خیلی خوب نیست، اما پس از استفاده از برخی محصولات تعمیر و نگهداری من، و مثلاً یک نقشه مجدد 500 پوندی برای افزایش قدرت آن به 300 ، بخار و 460 پوند فوت می تواند بسیار بهتر باشد. رتبه استاندارد آلایندگی 173 گرم در کیلومتر است، بنابراین مالیات 305 پوند آنقدر م،ب نیست، که اگر درست باشد – اگر قابل توجه باشد – 30 پوند کمتر از خودرو خواهد بود، که برای یک شب وحشیانه در S،s کافی است.
1 / 4
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49161